Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Барліт, Оксана Олександрівна, Могілевська, Вікторія Моїсеівна, Сібіль, Олена Іванівна
Назва : Інформаційно-цифрова компетентність як інструмент вибудовування індивідуальної траєкторії професійного розвитку
Паралельн. назви :Information and digital competence as a tool of building the individual trajectory of professional development
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 62-74. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.135 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.135
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальна траєкторія --післядипломна освіта--навчання протягом життя
Анотація: Автори проводять думку, що ефективність навчання протягом життя напряму залежить від вибудовування фахівцем власної індивідуальної траєкторії професійного розвитку. Законодавство трактує її, як персональний шлях реалізації професійного потенціалу педагога, що базується на його вільному виборі закладів чи установ освіти, суб’єктів освітньої діяльності, видів, форм, темпу навчання, що сприяє якомога більшому розкриттю професійних можливостей фахівця.

Дод.точки доступу:
Могілевська, Вікторія Моїсеівна
Mohilevska Viktoriia
Сібіль, Олена Іванівна
Sibil Olena
Barlit Oksana