Щурек-Борута, Аліна.
    Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання - питання про функціональність педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Аліна Щурек-Борута // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 34-40, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.3440. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- навчання -- конструктивізм
Анотація: Розглянуто деякі часткові результати багатомірних досліджень, проведених у 2011 – 2014 рр. у декількох академічних середовищах, що варіювалися як розміщенням (центр – периферія), так і соціально-економічним потенціалом. Ці дослідження були присвячені ідентичності та її (само)формуванню у процесі навчання. Навчання в процесі когенерації розглядається автором як сприятливий фон для набуття ідентичності, а також для формування соціальної згуртованості та інтеграції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)