Попович, Н. М.
    Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва / Н. М. Попович // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 9-13, DOI 10.28925/2518-766X.2021.62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
професійно-особистісний досвід -- діяльнісно-практичний компонент -- фахівець з музичного мистецтва -- професійно-практична підготовка
Анотація: У статті проаналізовано сутність діяльнісно-практичного компонента професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва. Розкрито специфіку взаємодії діяльнісної і практичної складових. Розглянуто основні принципи діяльнісного підходу, що акумулюють у своєму змісті фундаментальні закономірності навчання. Практична діяльність як стрижневий аспект професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця набуває видової своєрідності у різноманітних сферах реалізації активності особистості, у зв’язку з чим виникає проблема розкриття специфіки конкретного прояву діяльнісної активності, у тому числі музично-навчальної, професійної, педагогічної, мистецької. Обґрунтовано зміст практичної підготовки студентів в умовах закладу вищої освіти. Підвищення якості професійно-практичної підготовки фахівця з музичного мистецтва в умовах вищої школи забезпечується за допомогою таких принципів навчання, як неперервність освіти, її демократизація, орієнтація на творчу діяльність і неповторність особистості, забезпечення диференційованого й індивідуально-творчого підходів до її формування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)