Іваниця, Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу [Електронний ресурс] / Г. А. Іваниця. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 140-152. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): «добродійність» -- «добродійність молодшого школяра» -- дефінітивний аналіз -- структурно-компонентний аналіз -- критерії сформованості Анотація: У статті презентовано дослідження категорії добродійності, яка побіжно вивчена у сучасній педагогіці початкової школи. Пріоритетним завданням стало уточнення сутності поняття «добродійність» та його педагогічна інтерпретація в контексті вікових особливостей молодших школярів – дефінітивний аналіз поняття «добродійність молодшого школяра». Здійснено структурно-компонентний аналіз добродійності молодшого школяра та визначено критерії, показники сформованості цього особистісного утворення. Перспективою подальшого дослідження проблеми є виділення рівнів сформованості добродійності у молодших школярів на основі виокремлених критеріїв та показників. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |