Слюсаревський, Н. М.
    Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету [Електронний ресурс] / Н. М. Слюсаревський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 177-187, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.17787. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна культура -- корпоративні цінності -- життєві цінності -- лідерство служіння -- регресійний аналіз
Анотація: Ґрунтуючись на результатах дослідження «Особливості сприйняття принципів корпоративної культури викладачами та студентами Київського університету імені Бориса Грінченка (КУБГ)» у статті показано необхідність враховувати в педагогічній комунікації життєві цінності (Ш. Шварц) студентської спільноти, що можуть як сприяти, так і перешкоджати успішному засвоєнню цінностей корпоративної культури. В результаті дослідження встановлено, що на засвоєння студентами цінностей корпоративної культури КУБГ життєві цінності доброзичливості, універсалізму та стимуляції впливають позитивно, а гедонізм негативно
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)