Астаф’єва, М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії [Електронний ресурс] / М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 100-115, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.1416. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): засоби -- геометрія -- конструктивна та проективна геометрія -- критичне мислення -- майбутній учитель -- математика -- формування Анотація: У статті розкрито сутність поняття критичного мислення як сучасного педагогічного феномену. З’ясовано, що серед найважливіших компетентностей, актуальних у роботі сучасного вчителя, педагоги найчастіше називають критичне мислення. Виділено теоретичні засади процесу формування критичного мислення майбутніх учителів у процесі професійної підготовки на рівні принципів, властивостей, прийомів, етапів. Здійснено аналіз проекту «Стандарту вищої освіти України» в галузі знань 01 «Освіта» для спеціальності 014 «Середня освіта», предметної спеціалізації 014.04 «Середня освіта (Математика)», який передбачає формування у студентів низки компетентностей, установлено, що основою перелічених компетентностей і результатів навчання є критичне мислення. Доведено, що геометрія (зокрема, конструктивна й проективна), її методи й задачі мають невичерпні можливості і засоби, які можна використовувати в якості ефективного інструментарію для формування критичного мислення у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математики. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Прошкін, В. Радченко, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |