Бхіндер, Н. Психолого-педагогічні технології як умова підвищення ефективності професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія [Електронний ресурс] / Н. Бхіндер. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 321-336, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.194. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): ігри -- йога -- прикордонники -- професійна підготовка -- танцювально-ритмічна техніка -- технологія Анотація: У статті визначено поняття «психолого-педагогічна технологія» та описано її особливості у процесі професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія. Серед основних психолого-педагогічних технологій, які сприяють формуванню психологічної готовності майбутніх фахівців прикордонних відомств до здійснення професійної діяльності в особливих умовах, виокремлено: використання йоги, традиційних ігор та танцювально-ритмічна техніка. На основі аналізу наукової літератури доведено позитивний вплив психолого-педагогічних технологій на особистість майбутнього прикордонника. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |