Батечко, Н.
    Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / Н. Батечко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 60-68, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)6068. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічний підхід -- мотиваційна сфера -- професійний розвиток -- магістратура -- викладач
Анотація: У статті розкрито особливості застосування акмеологічного підходу як теоретико-ме-тодологічного підґрунтя моделювання процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури. Розглянуто переваги магістерських програм як сприятливого середовища для формування особистості майбутнього педагога, який прагне до постійного саморозвитку та самовдосконалення. У результаті аналізу самопізнання, самовиховання, саморозвитку та само-вдосконалення майбутнього викладача закладу вищої освіти виокремлено етапи його станов-лення як професіонала, так і особистості та побудовано акмеологічну модель його підготовки в умовах навчання в магістратурі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)