Теренко, О.
    Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді [Електронний ресурс] / О. Теренко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 111-115, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.111115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- Канада -- корпоративне навчання -- курикулум -- провайдери -- програми базової грамотності
Анотація: У статті аналізуються організаційно-змістових аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у Канаді і США. здійснюється компаративний аналіз тлумачення концепту «зміст освіти дорослих» зарубіжними та вітчизняними науковцями. Досліджується сутність концепту «курикулум». Визначається специфіка діяльності американських та канадських центрів освіти дорослих. Прослідковується взаємозв’язок між центрами освіти дорослих та центрами розповсюдження знань. Встановлюються відмінності між програмами базової освіти дорослих і програмами професійної спрямованості та кар’єрного зростання. Аналізуються змістові блоків програм корпоративного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)