Machynska, N.
    Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects / N. Machynska, Y. Derkach // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P28-34, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.2834. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навантаження -- потенціал -- професійне вигорання -- синдром -- навчальні години
Анотація: Професійне вигорання вчителів є дуже поширеною та актуальною проблемою для сучасного суспільства. Проблеми, пов’язані з психічним здоров’ям, прояви синдрому емоційного вигорання безпосередньо впливають на здоров'я не тільки самих викладачів, але також мають великий вплив на їх учнів. Робота вчителя не має встановлених термінів, що призводить до збільшення витрат часу на різні структурні елементи роботи. Відсутність здатності чи навичок розслабитися, знайти хобі збільшує ризик представників учительської професії отримати захворювання, яке називається професійним вигоранням. Зрозуміло, що кроки профілактики виконувати простіше, ніж подолати набуту хворобу. Ці кілька підходів, як організувати життя звичайного вчителя поза його роботою, пропонуються у статті. Важливо, щоб проблему психічного стану вчителя цінували не лише він, а водночас і його керівний орган. Це відіграватиме вирішальну роль у процесі роботи, сприятиме професійному довголіття. Охорону здоров'я не можна недооцінювати на жодному етапі. Тому виникає необхідність розробити на державному рівні програму збереження професійного здоров’я вчителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Derkach, Y.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)