Петренко, Н.
    Критерії, показники, рівні і методики діагностики розвитку педагогічної компетентності викладачів фізичного виховання в аграрному університеті [Електронний ресурс] / Н. Петренко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 52-58, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
аграрний університет -- методична робота -- компетентність -- викладання -- фізичне виховання
Анотація: У запропонованій статті визначено критерії сформованості педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників фізичного виховання (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-процесуальний, розвивально-виховний, здоров’язбережувальний, комунікативний), розкрито їхню структуру, зміст та методики вимірювання. Виокремлення компонентів педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників фізичного виховання дає можливість значно розширити коло педагогічних знань, умінь, навичок науково-педагогічних працівників фізичного виховання, а також здійснити їхні діагностику. Це може стати своєрідним орієнтиром добору змісту методичної роботи в моделі освітнього процесу, що допоможе скоригувати процес розвитку педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників фізичного виховання в процесі методичної роботи аграрного університету. Встановлено взаємозв’язок компонентів педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників фізичного виховання аграрного університету з нормативними вимогами до організації освітнього процесу з фізичного виховання та масового спорту в закладах вищої освіти (рухова активність, самостійна робота та практичні заняття) та завданнями аграрної освіти (збереження здоров’я студентів, забезпечення здоров’я населення через професійну діяльність, розв’язання екологічних проблем). Для діагностики компонентів педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників фізичного виховання було здійснено відбір та модифікацію методик. Для оцінки розвитку педагогічної компетентності в системі методичної роботи університету було розроблено систему тестів для визначення сформованості кожного компонента.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)