Мартиненко, С.
    Вплив цифровізації на моделювання освітнього простору закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Мартиненко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P88-96, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
заклади вищої освіти -- моделювання -- освітній простір -- цифрова компетентність -- цифровізація
Анотація: Стаття порушує питання впливу цифровізації на організацію, проведення та моделювання освітнього процесу в закладах вищої освіти. Зазначено, що тенденції цифрової трансформації освітнього простору в закладі вищої освіти потребують ґрунтовної практико-орієнтованої підготовки викладачів, спрямованої на ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної діяльності. Процес цифровізації подано як конвергенцію цифрових технологій, матеріальних і соціально-гуманітарних практик. Висвітлено основні умови цифровізації освітнього простору, що враховують цифрове покоління дітей, ресурсне забезпечення цифровізації освіти, відповідну законодавчу базу, підготовку кадрового потенціалу цифрової освіти, який володіє цифровими компетентностями, цифрові технології, які є ефективним механізмом моделювання освітнього простору. Наголошено на необхідності подолання негативних процесів і явищ під час цифрової трансформації освіти. Проаналізовано також різноманітні платформи та ресурси (Zoom, Google Meet, Google Class та інші). Окреслено особливості побудови цифрового освітнього простору в закладах вищої освіти. Звернено увагу на підвищення стану цифрової компетентності учасників освітнього процесу, що охоплює технічну та інформаційну грамотність, критичне мислення, створення цифрового контенту тощо. Запропоновано власне бачення шляхів моделювання цифрового освітнього простору, формування професійної компетентності в здобувачів освіти. Визначено особливості моделювання цифрового освітнього простору в закладах вищої освіти, обґрунтовано необхідність залучення до його реалізації висококомпетентних фахівців, врахування основних складових освітнього простору: цифрове покоління, нові цифрові технології, цифрова економіка тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)