Чжеюань, Вей
    Сутність і зміст міжкультурного виховання [Електронний ресурс] / Вей Чжеюань. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 27-33, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)2733. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
міжкультурне виховання -- міжкультурна ідентичність -- міжкультурна комунікація -- міжкультурна толерантність -- полікультурне виховання
Анотація: У статті проаналізовано поняття «полікультурне виховання», «міжкультурне виховання» у працях українських дослідників; розглянуто розмежування даних понять за змістом; визначено складові міжкультурного виховання (міжкультурна комунікація, міжкультурна толерантність, міжкультурна ідентичність) та охарактеризовано їх зміст. Зроблено висновок, що міжкультурне виховання студентів спрямоване на розвиток поважливого ставлення до Іншого, людей різного етнічного походження з різним способом мислення, культурних цінностей різних народів, здатності до взаємодії культур з усвідомленням значущості власної культури та власної ідентичності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)