Радченко, С.
    Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри [Електронний ресурс] / С. Радченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 85-90, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)8590. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- методика викладання -- вища математика -- навчальний процес
Анотація: У запропонованій статті розглядається на конкретному прикладі з лінійної алгебри простий метод шаблонів, який дозволяє значно пришвидшити процес складання самостійних завдань по теорії матриць викладачам вищої математики без використання складних середовищ програмування, що потребує відповідного рівня кваліфікації. Такий метод збільшує ступінь індивідуалізації завдань для тестового контролю студентів, оскільки кількість пакетів завдань не обмежується можливостями витрат часу та зусиль викладача. З іншого боку, наявність числових опцій в генераторі завдань дозволяє змінювати рівень їх складності, що відповідає вимозі поступовості засвоєння матеріалу
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)