Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Грабовська, Барбара Назва : Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 40-45. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.4045 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.4045. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.4045 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маргіналізація--освітня політика--підготовка вчителів Анотація: Проаналізовано освітню політику у здійсненні підготовки вчителів. Охарактеризовано освітні стандарти, сформовані для вчительської діяльності в Республіці Польща; використовуючи результати звіту «Ключова інформація про вчителів та шкільних лідерів в Європі», обговорено параметри підготовки вчителів в Європі. Вказано на маргіналізацію психолого-педагогічної та дидактичної підготовки майбутніх вчителів у Республіці Польща. |