Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бітківська Г.
Назва : Комунікативні стратегії сучасного літературного журналу: інтермедіальний аспект [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 3. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2015/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативні стратегії--літературний журнал--концепція журналу--система цінностей--інтермедіальний компонент
Анотація: У статті досліджені типи комунікативних стратегій сучасного літературного журналу (на прикладі видань «Київська Русь» і «ШО»). З’ясовуються взаємозв’язки між концептуальними положеннями видання, налаштованого на розбудову різноманітних форм спілкування з читачем, та інтерпретацією ціннісних орієнтирів сучасної соціокультурної спільноти. Визначається роль інтермедіального компонента у формуванні системи цінностей, яку репрезентує сучасний літературний журнал, зокрема розширення інформативності, естетичного та емоційного впливу вербальних текстів завдяки взаємозв’язкам із іншими текстами, як вербальними, так і візуальними. розбудову різноманітних форм спілкування з читачем