Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Драч, Оксана
Назва : Поведінка учениць як соціально-виховний засіб: за матеріалами Варшавської жіночої прогімназії початку XX ст.
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 38-47. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.24 (Шифр К269584624/2022/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.24
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінка учениць--варшавська жіноча прогімназія--жіноча освіта--педагогічна рада--навчально-виховний процес
Анотація: У статті досліджено заходи педагогічної ради Варшавської жіночої прогімназії щодо використання поведінки учениць як соціально-виховного засобу в освітній практиці початку ХХ ст. Заклад мав забезпечити належну успішність і соціалізацію гімназисток відповідно до нормативно затверджених правил. З’ясовано, що формування дисциплінованості, добросовісності, відповідальності і старанності учениць було основою навчального щодення і важливим соціально-виховним інструментарієм.