Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слозанська А.
Назва : Зарубіжний досвід організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 1/2. - С. 138-144. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)138144 (Шифр Н057263/2017/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)138144
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вищий навчальний заклад--дослідницько-орієнтований підхід--інноваційний підхід--навчальний процес--проблемно-орієнтований підхід--соціальний працівник
Анотація: Стаття присвячена теоретичному аналізу інноваційних підходів до організації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у зарубіжних ВНЗ, що є можливим за умови побудови навчального процесу на основі застосування принципу agile – тобто принцип гнучкості. У контексті досліджуваної проблеми проаналізовано особливості використання дослідницько-орієнтованого, проблемно-орієнтованого та саморегульованого підходів до організації навчального процесу студентів спеціальності «Соціальна робота» у ВНЗ за кордоном та висвітлено можливості їх використання у вітчизняних навчальних закладах.