Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яремчук Н.
Назва : Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 112-118. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.13 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальні технології--інформатизація--цифровий освітній простір
Анотація: У статті здійснено ретроспективний аналіз становлення системи професійної підготовки вчителів початкової школи в умовах дистанційного навчання в закладах вищої освіти України. Виокремлено тенденції динаміки впровадження дистанційного навчання в освітній процес вищої педагогічної школи у відповідності до низки чинників (політико-економічних, культурно-освітніх, техніко-технологічних) та інституційних аспектів нормативно-правового забезпечення. Проаналізовано тематичні дослідження в освітньо-науковому просторі та виокремлено напрями актуальності трансформації дистанційного навчання в хронології розвитку. Представлено періодизацію розвитку професійної підготовки вчителів початкової школи в умовах дистанційного навчання із визначеними етапами та характерними історико-педагогічними особливостями. Доведена думка про тріаду можливостей на шляху еволюційного розвитку: освітня технологія, форма організації навчання, дистанційна професійна підготовка як педагогічна система. Сформовано оціночне бачення недоліків та переваг предмету дослідження на всіх етапах впровадження та виокремлено рекомендовані шляхи формування професійної підготовки вчителя початкових класів у змінних умовах цифрового освітнього простору.