Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойка О.
Назва : Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 90-95. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.12 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--онлайн-навчання--цифровізація освіти--цифрова компетентність--реформа освіти
Анотація: У статті досліджено розвиток діджиталізації вищої освіти в Угорщині. Епідеміологічна ситуація та умови кризових явищ у світі викликали значне прискорення процесу цифровізації освіти без урахування наявних ресурсних можливостей системи освіти. Неоднорідність процесів цифровізації вимагає їхнього осмислення та аналізу для виявлення продуктивних варіантів і активного використання надалі. У дослідженні зосереджено увагу на інформаційному суспільстві, яке пов’язане з традиційною освітою та має значний вплив на онлайн-діяльність і процес онлайн-освіти. Акцентовано увагу на необхідності розроблення цифрових методів навчання, які придатні для моніторингу та розвитку цифрової освіти. Актуальність проблеми формування цифрової компетентності в закладах вищої освіти Угорщини є очевидною, оскільки технічний прогрес розвивається в швидкому темпі, а цифровізація вже проникла в усі сфери життя, зокрема в систему освіти. Цифрова компетентність обумовлює неминучість трансформації освітнього процесу закладів освіти з урахуванням реалій інформаційного суспільства. Саме цифрова компетентність дозволяє бути успішним у сучасному інформаційному просторі, керувати інформацією, оперативно приймати рішення, формувати важливі життєві компетентності. Реформування освітніх систем, професійна підготовка вчителя в контексті світових вимог, впровадження нових методик та технологій його діяльності потребує урахування досвіду провідних країн світу, зокрема європейських країн, які розпочали процес реформування освітніх систем і вже мають певний позитивний результат.