Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чжеюань Вей
Назва : Сутність і зміст міжкультурного виховання [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 27-33. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)2733 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)2733. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)2733
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжкультурне виховання--міжкультурна ідентичність--міжкультурна комунікація--міжкультурна толерантність--полікультурне виховання
Анотація: У статті проаналізовано поняття «полікультурне виховання», «міжкультурне виховання» у працях українських дослідників; розглянуто розмежування даних понять за змістом; визначено складові міжкультурного виховання (міжкультурна комунікація, міжкультурна толерантність, міжкультурна ідентичність) та охарактеризовано їх зміст. Зроблено висновок, що міжкультурне виховання студентів спрямоване на розвиток поважливого ставлення до Іншого, людей різного етнічного походження з різним способом мислення, культурних цінностей різних народів, здатності до взаємодії культур з усвідомленням значущості власної культури та власної ідентичності.