Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khokhel D.
Назва : Vision of victorian ecological disaster (based on the selected novels by Cindy Spencer Pape) [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Візія вікторіанської екологічної катастрофи (на основі вибраних романів СІНДІ Спенсер Пейп)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 4. - С. 218-223. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екокритика--образ--виродження--екологічна катастрофа
Анотація: Проблема погіршення стану природи в антропоцені стала важливим аспектом художнього дослідження, що привело до аналізу екологічних образів у текстах різних жанрів. Запропоновании аналіз таких образів у серії романів жанру «gaslight romance» також є актуальним. Предмет дослідження — художніи світ серії романів Сінді Спенсер Пеи п, зосереджений навколо образу альтернативного Лондона ХІХ століття з високорозвиненими паровими двигунами та відповідними технологіями. Методом дослідження обрано екокритичний підхід, оскільки романи мають потужні екологічні образи, дослідження яких реалізується шляхом філологічного аналізу тексту. Серія охоплює низку років, і тому погіршення екології через надмірне використання вугілля можна простежити через різні локації Лондона, описані в різних часових пластах, і порівняльний аналіз цих описів служить доказом погіршення екології . Так розкривається послідовний екологічний дискурс у серії , його зв’язки зміцнюються за рахунок постійного увиразнення образів природи, обтяжених прогресуючим забрудненням. Ця проблема має соціальний вимір, оскільки бідніші жителі міст більше страждають від забруднення через роботу и побутові умови. Стаття має на меті розкрити ці численні аспекти екологічних образів. Ретельнии аналіз тексту різних рівнів дав можливість розшифрувати багатошарові екологічні образи та зупинитися на ї хньому значенні в романах. Оскільки деградація навколишнього середовища відбулася в минулому, серія описує ї ї результати як факти і стискає ї ї прогрес у часі та просторі дії романів. Це посилює образ катастрофи, змушує відчувати ї ї більш нагальною и актуальною, перетворюючи ї ї таким чином на потужний сюжетний інструмент, результатом якого є пошук шляхів вирішення проблем і полегшення наявних наслідків надмірного використання вугілля. Стаття є основою для подальшого аналізу екологічних образів стімпанку та «gaslight romance» як плідних для такого дослідження жанрах

Дод.точки доступу:
Хохель Дарія