Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Квак, Павло Андрійович, Чернікова, Людмила Антонівна Назва : Програмування через реалізацію проєктів: стратегії та практика в школі [Електронний ресурс] Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 16. - С. 35-49. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.163 (Шифр В505452853/2024/16). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.163 Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--метод проєктів--програмування--педагогічні технології--освітня інтеграція Анотація: В статті аналізується метод проєктів у контексті викладання програмування в школі. Описано історичний аспект походження методу проєктів, який має корені ще з ХХ століття та виявився ефективним засобом для стимулювання критичного мислення, розвитку командних навичок та підвищення мотивації учнів. Наведено основні характеристики та принципи методу проєктів. Дод.точки доступу: Чернікова, Людмила Антонівна |