Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Gladun M. A. Назва : Using gamification as a way of increasing students motivation0 Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 14-19. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.g1419 (Шифр В505452853/2016/2). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.g1419 Ключові слова (''Вільн.індекс.''): геймифікація--підвищення мотивації--процес навчання--ігрові технології Анотація: У статті здійснено дослідження ефективності геймифікації як нового способу навчання, який має величезний освітній потенціал. Автор показав, що використання комп'ютерних ігор в класі підвищує мотивацію, подовжує термін зацікавленості у вирішенні проблеми та збільшує ймовірність досягнення своєї мети. Автором представлені ресурси, які можуть бути використані в якості ігрової платформи для підвищення мотивації учнів у початковій школі. |