Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Каталог авторефератів та дисертацій- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (44)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ціннісні орієнтації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.69я031/П 44 рукописний текст
Автор(и) : Подшивайлов, Федір Михайлович
Назва : Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості майбутнього психолога : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.69я031
Предметні рубрики: Педагогічна психологія-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--перфекціонізм--учбова мотивація--квадріполярна модель--мотив
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.69я031/П 44 рукописний текст
Автор(и) : Подшивайлов, Федір Михайлович
Назва : Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості майбутнього психолога : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :238 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.69я031
Предметні рубрики: Педагогічна психологія-- Вища освіта
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--перфекціонізм--учбова мотивація--квадріполярна модель--мотив
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання : 316.6(043.3)/Н 64 рукописний текст
Автор(и) : Нікольська, Анна Дмитрівна
Назва : Соціально-психологічні чинники впливу рекламних текстів на купівельні наміри споживачів : дисертація ... доктора філософії : 053
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :287 с
ДРНТІ : 15.41
УДК : 316.6(043.3)
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Реклама-- Соціально-психологічні чинники-- Вплив на споживача
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний текст--купівельні наміри--споживачі--ціннісні орієнтації--потреби--стиль діяльності споживачів--прийняття рішень
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)