Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Євстрат’єв, С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Горбань О. Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання/ О. Горбань, М. Малецька (стр.1-18)
Головченко Г. Медіаосвітня діяльність в Україні: аналіз нормативно-правового забезпечення/ Г. Головченко (стр.19-36)
Кушнір І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей/ І. Кушнір (стр.37-52)
Вербовий В. Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти/ В. Вербовий, М. Кушнірук (стр.53-67)
Батечко Н. Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей/ Н. Батечко, Л. Панталієнко (стр.68-85)
Скиба Ю. Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів/ Ю. Скиба (стр.86-109)
Кондратюк С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку/ С. Кондратюк, І. Кушнір (стр.110-124)
Solomakha A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching/ A. Solomakha, N. Kosharna (стр.125-140)
Линьова І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва/ І. Линьова, Т. Плешко (стр.141-155)
Лопіна Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE/ Н. Лопіна (стр.156-184)
Євстрат’єв С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії/ С. Євстрат’єв (стр.185-205)
Окрепка Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти/ Г. Окрепка (стр.206-219)
Новик І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога/ І. Новик (стр.220-234)
Мельник І. Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід/ І. Мельник (стр.235-253)
Павленко О. Професійна підготовка фахівців з електроніки в Україні та США: методологія порівняльного дослідження/ О. Павленко (стр.254-266)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євстрат’єв С.
Назва : Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 185-205. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.11 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові компетентності--діджиталізація--модель--стандарт освіти--агрономія--навчальний план
Анотація: У статті розглядається впровадження цифрових компетентностей у освітній процес підготовки молодших бакалаврів з агрономії. Проведено аналіз моделі розвитку цифрових навичок у населення країн Європейского Союзу (EU Digital Competence Framework for Educators), план-схеми Європейської моделі цифрових компетенцій для освіти. Наведено приклади формування цифрових компетентностей у процесі підготовки сучасних фахівців у світі і Україні, проаналізовано рішення Міністерства освіти і науки України щодо реформування системи освіти, враховуючи Рамку цифрової компетентності. Показано аналіз ринку праці аграрного сектору, згідно якого існує проблема не відповідності вітчизняної структури професійної освіти перспективним потребам сільськогосподарського ринку праці за кваліфікаційним рівнем і структурою професійних компетентностей випускників-агрономів, основною причиною якої є неврахування у процесі підготовки сучасного стану використання інформаційних технологій у галузях агропромислового виробництва. Здійснено порівняння спеціальних (фахових, предметних) компетентностей відповідно існуючому стандарту підготовки молодших бакалаврів з агрономії та запропонованого переліку компетентностей сформованого відповідно до сучасних тенденцій глобальної цифровізації, в тому числі і агровиробництва. Запропонована тематична структура змісту навчання для формування цифрових професійних компетентностей у майбутніх агрономів. Підняте питання проблеми викладання нової навчальної дисципліни у плані фахової належності викладача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)