Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Євтух, М. Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа :
Шифр видання : 74.03(4Укр)я031/М 56 рукописний текст
Автор(и) : Мещерякова Н. П.
Назва : Проблема формування національної самосвідомості у творчій спадщині видатних українських діячів культури і освіти кінця ХІХ - початку ХХ століть : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 1996
Кільк.характеристики :22 с
Колективи : Луганський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка
ДРНТІ : 14.09
ББК : 74.03(4Укр)я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- історія педагогіки-- культура-- персоналії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська інтелігенція--нація--громада--українізація освіти
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075.8)/М 74
Автор(и) : Мойсеюк Н. Є.
Назва : Педагогіка : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. . -2-ге вид.
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :350 с
ISBN, Ціна 966-7199-17-7: 18.00, 18.00, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.01(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальні основи педагогіки--теорія освіти і навчання--теорія виховання
Анотація: Викладається нормативний навчальний курс педагогіки. Загальні основи педагогіки, проблеми дидактики, теорії виховання розкриті з урахуванням досягнень сучасної науки і педагогічного досвіду.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 37.013.73(062)/Ф 56
Автор(и) : Євтух М. Б.
Назва : Методологічні засади розбудови особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Місце публікування : Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи:: методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр./ Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ: Знання Україна, 2000. - Вып. 3. - С. 42-49. - ISBN 966-618-133-9 (Шифр 37.013.73(062)/Ф 56-552926867). - ISBN 966-618-133-9
УДК : 37.013.73(062)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.73(062)/Ф 56
Назва : Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. Вып. 3
Вихідні дані : Київ: Знання Україна, 2000
Кільк.характеристики :520 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
ISBN, Ціна 966-618-133-9: 19.00 грн.
ДРНТІ : 14.35 + 14.15.15
УДК : 37.013.73(062)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методологія педагогічної освіти --Україна
Філософія освіти-- Проблеми і перспективи --Україна, 21 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалектика--реформа освіти--культуротворчий процес
Зміст : Єдність завдань реформування й забезпечення стабільності - запорука розвитку вищої освіти/ В. Г. Кремень. Філософія як теорія і методологія розвитку освіти/ В. П. Андрущенко. Ціннісні орієнтації шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Українська мова як національний феномен/ В. І. Кононенко. Філософсько-методологічні засади сучасної вищої освіти/ В. С. Пазелюк. Особливості професійної підготовки педагога/ І. А. Зязюн. Методологічні засади розбудови особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі/ М. Б. Євтух. Філософія освіти і соціокультурна теорія/ М. І. Михальченко. Філософія та ідеологія розвитку української політичної науки на рубежі століть/ В. П. Андрущенко. Філософія розвитку освіти України та ідеал суспільного буття/ Г. Г. Філіпчук. Дійсне та Належне української освіти на порозі XXI століття/ М. І. Михальченко, З. Ф. Самчук. Діалектика співвідношення пізнання і знання у процесі формування всебічного розвиненої особистості/ Б. Г. Чижевський. Національний аспект філософії освіти в Україні/ І. В. Бичко. Синергетична парадигма як філософсько-методологічна основа формування світоглядів XXI століття/ В. С. Лутай. Концептуальні засади і теоретичні принципи гуманітаризації освіти/ В. І. Ярошовець. Проблеми педагогіки у світлі сучасної філософської антропології/ В. Г. Табачковський. До питання про курс "Філософія освіти" як навчальну дисципліну/ Б. П. Шубняков. Філософія освіти XXI століття. Взаємозв’язок технічної та гуманітарної освіти/ Г. Д. Темко. Філософія освіти як галузь наукового знання/ Ю. І. Терещенко. Освіта як чинник реалізації соціального потенціалу людини/ В. А. Скуратівський. Змінні виміри філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Філософія освіти як учбовий предмет і як галузь філософських досліджень/ В. І. Шевченко. Полікультурна парадигма і системоутворюючі чинники філософії освіти/ С. О. Черепанова. До питання про фундаментально-гуманістичну місію освіти/ В. І. Астахова. Гуманізація освіти як визначальна складова освітньої реформи/ О. Л. Сидоренко. Інтелігенція в кризовому соціумі: деякі аспекти/ К. В. Астахова. Філософсько-педагогічні аспекти спілкування/ Н. Я. Потелло. Особливості сьановлення та усвідомлення нового знання в гуманітаристиці/ В. М. Костєв, Н. В. Буруковська. Приведення принципів освіти у відповідність до вимог культури постмодерного типу як сутність освітньої реформи початку XXI століття/ Л. Л. Матвєєва. Філософські інтенції у культурно-освітньому контексті/ В. І. Мудрак. Смена парадигмы методологии как способ разрешения противоречия в системе образования/ Л. И. Шрагина, М. И. Меерович. Філософія післядипломної освіти XXI століття: пошуки моделей навчання педагогів/ М. І. Скрипник. Філософія освіти і синергетика/ А. В. Євтодюк. Гуманізм та духовність у контексті сучасної філософії освіти/ С. С. Возняк. Національні цінності й сучасна філософія освіти/ І. В. Лебідь. Основні концептуальні підходи до трактування сутності філософії освіти/ О. М. Робуль. Філософські ідеї М. Гоголя у інтерпретаційному просторі педагогічної антропології/ Н. В. Радіонова. Освіта на перехресті століть: пошук методологічних та світоглядних засад/ Л. С. Горбунова. "Філософія - теоретична основа політології"/ Ф. М. Кирилюк, С. А. Губерський. Тип - освітньо - педагогічної раціональності як фундаментальний концепт філософії освіти/ В. Е. Владимиренко. Процес наукового пізнання як методологічна умова функціонування системи освіти/ В. К. Мельник. Сучасна філософська класика: погляд у Європу/ О. М. Ляхвацька. Релігієзнавча освіта і релігієзнавче виховання/ А. Колодний. Культура як основа формування соціального інтелекту/ Б. Парахонський. Виховання сучасної вузівської молоді/ І. Д. Бех. Сучасні конкуруючі парадигмальні напрями виховання: варіанти вибору/ А. М. Бойко, В. О. Пащенко. До питання визначення предмета педагогіки та основних її категорій/ В. І. Чепелєв. Соціально-історична зумовленість феномену нової педагогічної свідомості/ Н. М. Дем’яненко. Соціальна проблематика у підготовці журналістів: орієнтир на філософію соціального партнерства/ Г. В. Онкович, А. Д. Онкович. Нова парадигма освіти в Україні на шляху творення громадянського суспільства/ М. Головатий. Системна детермінація навчальної діяльності у вищій школи/ О. П. Сердюк. Місце і роль наставника студентської групи в системі виховної роботи вищого закладу освіти III-IV рівнів акредитації/ В. Рябченко. Педагогічна традиція наукова як освітницький пріоритет сьогодення/ Ю. І. Терещенко, О. А. Невмержицький. До проблеми педагогічного спілкування "професор-студент"/ О. А. Невмержицький, І. М. Мельникова. Вихованню студентської молоді - психолого-педагогічну підтримку/ Л. О. Кремень. Підвищення рівня психолого-педагогічної підготовки викладачів, як засіб оптимізації управління вищим навчальним закладом/ С. В. Крисюк. Трансформація форм і методів освіти у вищій школі в умовах формування нових концептуальних засад розвитку освіти в Україні/ Б. І. Корольов. Педагогічна реалізація естетичного вчення О. Ф. Лосєва у методологічному підготуванні студентів мистецьких вузів/ Л. М. Ісьянова. Елітарність інтелекту у вищій школі/ П. М. Щербань. Соціокультурне середовище як проблема педагогічної соціології/ В. Болгаріна. Дистанційне навчання як особистісно-орієнтована система/ О. В. Матвієнко. Виховання у студентів національних, духовних та моральних цінностей як аксіома сучасного культуротворчого процесу/ В. І. Масальський, М. М. Черенков. Про національний зміст нашої освіти/ З. Ф. Донець. Ідеал освіченої людини в навчальних закладах Лівобережної україни в першій половині XIX століття і сучсна реформа освіти/ В. М. Довбня. Особливості формування освітніх ідеалів/ Т. М. Тищенко. Комплексне використання різних підходів у сучасній шкільній практиці як основна умова реалізації нової філософії освіти/ О. М. Робуль, Н. В. Семергей. Культура самовиховання майбутніх педагогів як самотворчість і передумова національного культуротворення/ О. Г. Кучерявий. Становлення освітньо-виховного ідеалу в педагогічній системі Івана Стешенка/ А. І. Корецька. Використання світоглядного потенціалу природничих дисциплін у навчальному процесі/ Л. Ю. Очеретенко. Василь Сухомлинський: гуманістичні та демократичні тенденції педагогіки XXI століття/ Т. Д. Кочубей. Єдність природничо-математичних знань у науці та освіті/ Я. М. Кміт, Р. І. Мокрий. Проблеми реформування педагогічної науки/ І. Й. Береговой. Групи вирівнювання: перший досвід/ О. М. Пазяк, Н. М. Пазяк, А. Д. Онкович. "Вчитись тому, для чого народжений"/ М. П. Лукашевич. Про кадрову політику у системі вищої та середньо-професійної освіти на Україні/ Н. В. Катанова. Проблема наочності в філософії і дидиктиці/ В. І. Паламарчук. Ступенева освіта як феномен гуманітаризації навчального процесу/ Л. В. Тенькова. Дистанційне навчання в соціологічній освіті: pro i kontra/ М. І. Михальченко, Л. О. Лещенко. Про деякі особливості викладання політології в Україні і США/ В. Ф. Баранівський. Методологічні особливості навчання з використанням/ Г. Козлакова, В. Хаскін. Про деякі перешкоди на шляху нашої інтеграції в європейський освітній простір/ К. В. Корсак. Міжнародне співробітництво у сфері вищої освіти і України/ О. С. Сухолоткий. Виклики інформаційного суспільства і місце освіти України в становленні інноваційної спроможності/ С. В. Свистунов. Вища освіта як сфера міжнародного співробітництва і фактор інтеграції України у європейську спільноту/ Т. В. Андрущенко. Глобализация и образование/ О. Н. Кубальский, В. Н. Пидводный. Міжнародні аспекти в системі вищої освіти/ О. В. Уваркіна. Особливості інтеграції української системи в європейський освітній простір/ І. С. Алексейчук. Мультикультуралізм в демократичному суспільстві і проблема вибору освітньо-виховної парадигми в Україні/ С. О. Бондарук. Философско-методологические аспекты юридического образования/ А. И. Креминський. Спільне і відміни в європейській інтеграції освітніх систем України і Польщі/ К. Хиц, А. В. Василюк. До аксіологічних основ вітчизняної вищої школи/ В. П. Кіпець. Національна ідея та проблема легітимності реформаторської діяльності/ П. А. Кравченко. Сучасні проблеми організації копм’ютерного навчання/ Г. О. Козлакова. Нова модель сучасного закладу вищої освіти/ П. М. Таланчук, Г. В. Онкович. Роль недержавних закладів освіти у формуванні сучасної філософії освіти в України/ І. І. Тимошенко. Управління професійною освітою як фактор впливу на формування творчої особистості фахівців в Україні/ В. Я. Бобров, С. В. Буктівщенко. Економіка вищої освіти в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку/ В. А. Євтушевський, А. К. Похресник. Взаємодія фундаментальної та пошуково-прикладної педагогічної науки у реформуванні післядипломної освіти/ В. В. Олійник, А. С. Нікуліна. Вплив організаційних передумов на розвиток системи державного управління професійними навчальними закладами України у 1917-1920 роках/ С. В. Бутівщенко. Державні пріоритети розвитку освіти/ І. С. Каленюк. Соціально-економічні та професійні вимоги до підготовки молодшого спеціаліста в умовах ринку/ В. Т. Лозовецька. Система вищої освіти регіону як модель раціонального впровадження глобальних освітніх технологій/ М. В. Бірюкова. Проблеми політичної освіти в Україні/ Е. В. Щербенко. Фізіореабілітаційна освіта і оздоровче виховання як елементи стратегії виживання/ В. Кукса. Методологічні засади розвитку вищої бібліотечної освіти в Україні/ М. С. Слободяник. Духовність, екологія, босвіта і добробут як пріоритет сталого людського розвитку/ Б. Д. Белобров. Проблема підготовки кадрів для зовнішньоекономічної сфери України/ О. Г. Івченко. Освітньо-виховний ідеал у контексті реалій сучасної української культури/ П. М. Таланчук. Філософія освіти дорослих/ В. І. Кушерець. Проблеми зростання освітнього потенціалу держави: вища школа/ В. О. Огнев’юк. Сучасна екологічна освіта: світовий досвід та українські реалії/ В. С. Крисаченко. До проблеми визначення поняття світ політичного/ Ф. М. Кирилюк.
Анотація: У збірнику розглядаються актуальні проблеми філософії освіти 20 століття, стан та перспективи розвитку освіти України на рубежі століть, проблеми реформування галузі у відповідності з соціокультурними змінами, розвитком науки, культури і соціальної практики. Для вчителів, викладачів, наукових працівників та студентів
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання : 74.266.3я031/Б 30 рукописний текст
Автор(и) : Баханов К. О.
Назва : Теоретико-методичні засади трансформації сучасної шкільної історичної освіти : автореферат дисертації ... д-ра пед. наук : 13.00.02
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :43 с
ДРНТІ : 14.25.09
ББК : 74.266.3я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- методика навчання історії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновації--модель навчання
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Євтух М. Б., Набок М. В.
Назва : Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - Київ: Педагогічна преса, 2013. - N 2(79). - С. 79-86 (Шифр П186607/2013/2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євтух М. Б., Набок М. В.
Назва : Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - N 2. - С. 79-86. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2013/2). - ISSN 2304-0629
Предметні рубрики: Середня освіта
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Кремень В. Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р./ В. Г. Кремень (стр.5-13) Кл.слова: Вища освіта
Максименко С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі/ С. Д. Максименко (стр.14-17) Кл.слова: Медіаосвіта,вікова психологія
Слюсаревський М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби/ М. М. Слюсаревський (стр.18-28) Кл.слова: Медіаосвіта,шкільна освіта
Бакіров В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету/ В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева (стр.29-38) Кл.слова: Медіаосвіта,медіатехнології,освітня модель
Найдьонова Л. А. Основні напрями і перші підсумки експерементального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні/ Л. А. Найдьонова (стр.38-45) Кл.слова: Медіаосвіта
Іванова Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді/ Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов (стр.46-55) Кл.слова: Медіаосвіта,медіапедагогіка
Онкович Г.В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі/ Г.В. Онкович (стр.55-60) Кл.слова: Медіаосвіта
Онкович Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі/ Г. В. Онкович (стр.55-60) Кл.слова: Медіаосвіта
Синьов В. М. Потенціал віртуального комп'ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності/ В. М. Синьов, А. Г. Шевцов (стр.61-65) Кл.слова: Медіаосвіта
Гуржій А. М. Технологія аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачов (стр.66-72) Кл.слова: Мультимедіа,електронні засоби
Загірняк М. В. Забезпечення конкурентноспроможності наукових досліджень через підвищення рівня наукових видань/ М. В. Загірняк, С. А. Сергієнко (стр.72-78) Кл.слова: Наукові дослідження,Наукові видання
Євтух М. Б. Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах/ М. Б. Євтух, М. В. Набок (стр.79-86) Кл.слова: Середня освітня
Карпенко О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України/ О. В. Карпенко, В. В. Вербова (стр.87-94) Кл.слова: Освіта,реформування освіти
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Антипін Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття)/ Є. Б. Антипін (стр.1-9)
Білова Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей/ Ю. А. Білова (стр.10-21)
Благова Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект/ Т. О. Благова (стр.22-33)
Бугрій В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.)/ В. С. Бугрій (стр.34-43)
Варченко-Троценко Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища/ Л. О. Варченко-Троценко (стр.44-55)
Василевич Л. Ф. Нечітка математична філософія/ Л. Ф. Василевич (стр.56-66)
Венгловська О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.)/ О. А. Венгловська (стр.67-80)
Галицька М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.81-92)
Головчук С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України/ С. Ю. Головчук (стр.93-99)
Грабовий А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії)/ А. К. Грабовий (стр.100-111)
Грищук Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі/ Ю. В. Грищук (стр.112-120)
Гуменюк О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора/ О. М. Гуменюк (стр.121-129)
Євтух М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти/ М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва (стр.130-143)
Задорожна-Княгницька Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.)/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.144-155)
Козак Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті/ Л. В. Козак (стр.156-171)
Колесник І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен/ І. О. Колесник (стр.172-178)
Кузьменко О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу/ О. М. Кузьменко (стр.179-190)
Мосьпан Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу/ Н. В. Мосьпан (стр.191-198)
Муромець В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії/ В. Г. Муромець (стр.199-207)
Саврасова-В’юн Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.208-218)
Січкар А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття)/ А. Д. Січкар (стр.219-230)
Степура І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників/ І. С. Степура (стр.231-236)
Тернопільська В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування)/ В. І. Тернопільська (стр.237-246)
Федорова М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості"/ М. А. Федорова (стр.247-257)
Хомік О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій/ О. М. Хомік (стр.258-268)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євтух М. Б., Терентьєва Н. О.
Назва : Український вектор у розвитку європейської університетської освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 4. - С. 130-143. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

12.

Форма документа :
Шифр видання : 74.200.51я031/С 34 рукописний текст
Автор(и) : Сіданіч І. Л.
Назва : Духовно-моральне виховання дітей у вітчизняній школі (ХХ - перша чверть ХХІ століття) : автореферат дисертації ... д-ра пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :44 с
Колективи : Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
ДРНТІ : 02.51.45
ББК : 74.200.51я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- моральне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність--християнська етика--патріотичне виховання
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.041-051/Ц 27
Автор(и) : Цвєткова, Ганна Георгіївна
Назва : Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищої школи : монографія
Вихідні дані : Слов’янськ: Кальміус, 2014
Кільк.характеристики :463 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донбаський державний педагогічний університет
ISBN, Ціна 978-617-7154-06-7:
ДРНТІ : 14.01.79
УДК : 378.041-051
Предметні рубрики: Педагогіка-- Професійне самовдосконалення викладачів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне розуміння--проблеми особистості--професійні рівні--концептуальні підходи
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)