Пошуковий запит: (<.>A=Антипін, Є.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Освітологічний дискурс - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>2.
| Освітологічний дискурс - 2018г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Іванюк Г. Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик/Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.19-24
|
>5.
| Pedagogical and Psychological Sciences: Development Prospect in Countries of Europe at the Beginning of the Third Millenium. Vol. 2/Economics College in Stalowa Wola. - 2018
|
>6.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2022г.,N 37 (Введено оглавление)
|
>7.
| Паламар С. Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога/С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.61-69
|
>8.
| Антипін Є. Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.)/Є. Антипін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.27-39
|
>9.
| Антипін Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття)/Є. Б. Антипін // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 4.-С.1-9
|
|