Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Афанасьєв, І. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Горбенко Г. В. Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю/ Г. В. Горбенко (стр.6-10)
Афанасьєв І. Ю. Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю/ І. Ю. Афанасьєв (стр.11-17)
Вернигора С. М. Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка)/ С. М. Вернигора (стр.18-22)
Гусак О. П. Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку/ О. П. Гусак (стр.23-27)
Єжижанська Т. С. Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки/ Т. С. Єжижанська (стр.28-35)
Кияниця Є. О. Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері/ Є. О. Кияниця (стр.36-42)
Курбан О. В. Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів/ О. В. Курбан (стр.43-48)
Горбенко Н. В. Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України/ Н. В. Горбенко (стр.49-54)
Вернигора Н. М. Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки/ Н. М. Вернигора (стр.55-59)
Полковенко Т. В. Особливості редагування науково-популярних текстів для публікації в мережі Інтернет/ Т. В. Полковенко (стр.66-70)
Масімова Л. Г. Тропи візуального тексту мас-медіа/ Л. Г. Масімова (стр.60-65)
Макарова М. В. Видавничі осередки на західноукраїнських землях XVI–XVII ст., їх роль у збереженні української духовної культури/ М. В. Макарова (стр.71-77)
Зотова В. А. Соціальна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка/ В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук (стр.78-83)
Захарчук О. В. Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка/ О. В. Захарчук (стр.84-88)
Ярмак Н. А. Розроблення серії книжкових видань для дітей: перший досвід командної роботи/ Н. А. Ярмак, Л. М. Єленська (стр.89-92)
Поліщук Т. І. Науково-дослідна робота кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2012–2015)/ Т. І. Поліщук (стр.93-95)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Studia Philologica -2016р.,N 6
Цікаві статті :
Зубченко О. С. Ідеологічний аналіз британського політичного дискурсу/ О. С. Зубченко (стр.10-19)
Палійчук Е. О. Іконічні конструкти соціальних ситуацій (на матеріалі англомовного медійного дискурсу з питань торгівля людьми/ Е. О. Палійчук (стр.20-23)
Редька І. А. Текстові процедури висвітлення емотивно-когнітивної системи вірша (на матеріалі англомовної поезії XX століття)/ І. А. Редька (стр.24-28)
Торговець Ю. І. Текст-типологічна специфіка есе: історична ретроспектива/ Ю. І. Торговець (стр.29-33)
Чайківська Г. С. Елементи чарівної та фантастичної картин світу як основа казкового тексту (на матеріалі французької авторської казки)/ Г. С. Чайківська (стр.34-36)
Kuzmenko A. O. Predicative organization of English infant poetic texts/ A. O. Kuzmenko (стр.37-41)
Калитюк Л. П. Мовні засоби вираження когезії в англомовному мультфільмі Torill Kove "The Danish Poet”/ Л. П. Калитюк, Ю. П. Турта (стр.42-44)
Колесник О. С. Структурне наповнення англомовних статей,що зображають стихійне лихо/ О. С. Колесник, І. А. Узварик (стр.45-47)
Борисов О. О. Невербальна комунікація у британських та українських парламентських дебатах/ О. О. Борисов (стр.48-51)
Поліщук Н. П. Соціальна зумовленість мовленнєвого акту в комунікативному процесі/ Н. П. Поліщук (стр.52-55)
Стрельченко К. С. Концептуальний простір таємниця: фреймова модель (на матеріалі англомовних художніх творів)/ К. С. Стрельченко (стр.56-62)
Науменко Л. П. Лінгвальна природа та категорійний статус професійного концепту/ Л. П. Науменко (стр.63-70)
Ізотова Н. П. Метафікціональна гра в ракурсі когнітивного дейксису (на матеріалі романів Дж. М. Кутзее)/ Н. П. Ізотова (стр.71-76)
Дроф’як Н. І. Асиндетичне субстантивне словосполучення в англійській мові як єдність формальної та концептуальної моделі/ Н. І. Дроф’як (стр.77-80)
Приходько А. М. Когнітивно-комунікативна організація гіпотаксису з детермінантним підрядним (на матеріалі німецької та англійської мов)/ А. М. Приходько, А. В. Олексієнко (стр.81-84)
Грипас О. Ю. Засоби маркування компаративних відношень у формально-синтаксичній структурі речення в українській мові/ О. Ю. Грипас (стр.85-90)
Лахно Н. В. C. Особливості актантного розподілу семантики абсолютивів/ Н. В. C. Лахно (стр.91-96)
Афанасьєв І. Ю. Граматичні особливості абревіатури "PR” (public relations) в українській мові/ І. Ю. Афанасьєв (стр.97-100)
Гайдаш А. В. The portrait of the old lady in Eric Coble’s The Velocity of Autumn/ А. В. Гайдаш (стр.101-105)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Афанасьєв І. Ю.
Назва : Граматичні особливості абревіатури "PR” (public relations) в українській мові
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 6. - С. 97-100. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2016/6). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): абревіатура «pr»--зв’язки з громадськістю--абревіатури іншомовного походження в українській мові
Анотація: Розглядаються граматичні особливості абревіатури «PR». Основними альтернативними варіантами є вживання цієї абревіатури у: 1) чоловічому роді однини; 2) множині. Аналізується мовознавча література. Досліджується ступінь представленості кожного з вищенаведених граматичних варіантів при вживанні у наукових, навчальних текстах, у бізнес-практиці. Здійснюється контент-аналіз письмових робіт студентів, які навчалися за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю». Визначається оптимальний варіант вживання абревіатури «PR».
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Афанасьєв І. Ю. Наукова література 2010-х рр. Про теорію і практику реклами та зв’язків з громадкістю/ І. Ю. Афанасьєв (стр.6-15)
Крячок К. Л. Інноваційні проєкти інклюзивного книговидання (на прикладі інтерактивнтої книжки із завданнями для розвитку та корекції мовленнєвого апарату у дітей з вадами слуху, зору та психофізичними відхиленнями)/ К. Л. Крячок (стр.16-19)
Досенко А. К. Розвиток української блогосфери: теоретичні аспекти аналізу/ А. К. Досенко, В. О. Гандзюк (стр.20-24)
Матвійчук О. Є. Історія київської бібліотеки для дітей в іменнах/ О. Є. Матвійчук, Н. Р. Петрощук (стр.25-33)
Стамбол І. І. Тенденції досліджень у бібліотекознавстві в українській та європейській науці/ І. І. Стамбол (стр.34-39)
Фруктова Я. С. Забезпечення інформаційної відкритості закладами вищої освіти України/ Я. С. Фруктова, А. П. Драч (стр.40-47)
Іванов Д. В. Комунізм та ностальгія. Журба за комунізмом у роботах есеїстів з Центрально-Східної Європи та Балкан/ Д. В. Іванов (стр.48-55)
Матвійчук О. Є. Соціокультурний потенціал освітянських бібліотек/ О. Є. Матвійчук (стр.58-59)
Слюсаренко А. Булінг у школі: висвітлення проблеми у соціальній мережі "Facebook"/ А. Слюсаренко (стр.66-70)
Горбенко Г. В. Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: реалізація актуальної проблематики (2019-2020)/ Г. В. Горбенко, В. Л. Іващенко (стр.71-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Афанасьєв І. Ю.
Назва : Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1. - С. 11-17 (Шифр І254815328/2016/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зв’язки з громадкістю--використання української вікіпедії--pr-представленість
Анотація: У статті досліджується актуальна проблема: сучасний стан та перспективи використання електронної енциклопедії «Вікіпедія», зокрема її українськомовного розділу (uk.wikipedia.org) у PR комерційних організацій. Аналізується література та джерела з цієї проблематики, окреслюються теоретичні та практичні можливості цілеспрямованого впливу PR-фахівців на зміст «Вікіпедії», вивчається історія та сучасний стан контактів між керівництвом ресурсу та представниками PR-індустрії. Досліджується ступінь представленості інформації про великі компанії – польські у відвідуваній поляками частині глобальної системи «Вікіпедія», українські у відвідуваних українцями розділах. Робиться припущення, що в кількісному відношенні PR-представленість польського та українського великого бізнесу у їхніх вітчизняних мовних частинах відрізняється лише незначною мірою. Визначається методологія подальшого наукового вивчення та практичного використання української «Вікіпедії» для завдань PR-індустрії та енциклопедознавства, констатується величезний потенціал такої діяльності.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Афанасьєв І. Ю.
Назва : Наукова література 2010-х рр. Про теорію і практику реклами та зв’язків з громадкістю
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 2(10). - С. 6-15 (Шифр І254815328/2020/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--зв’язки з громадкістю--маркетинг--інтернет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)