Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бобрицька, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. № 19
Вихідні дані : : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка Б.м., 2013
Кільк.характеристики :130 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загольна педагогіка--порівняльна-педагогічні розвітки--соціальна педагогіка
Зміст : Образование в структуре национальной инновационной системы/ Б. П. Мартиросян. Проблемы создания сети учебных заведений профессионально-технического образования в АР Крым в 20-40-е годы ХХ в./ Т. М. Высочина. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів/ В. В. Кузьменко, В. В. Примакова. До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження"./ С. Б. Бабаян. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії/ Т. В. Каракатсаніс. The genesis of pedagogical education in Sweden/ Н. В. Кошарна. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США/ О. В. Андрюшина. Модернізація університетської освіти Німеччини (1945-1999 рр.)/ А. В. Гаврилюк. Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів/ Л. В. Канішевська. Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine/ С. В. Соколовська ; С. В. Cоколовська. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Ягеніч. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів/ О. Г. Куцан. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти/ Н. Л. Сосницька. Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики/ В. І. Бобрицька. До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти/ М. Ф. Войцехівський. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах/ Т. О. Кашпур. Використання служб Google для організації практики студентів/ Т. І. Носенко, А. Г. Панченко. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти/ В. П. Покась, Я. С. Фруктова. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Формування екологічної культури бакалаврів напряму підготовки "Філологія" у процесі викладання англійської мови/ І. О. Солошич, А. Ш. Хамаршех. Форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою у різних соціальних інституціях/ Н. А. Клішевич. Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі/ О. А. Попов. Змістові аспекти ціннісних стратегій особистісного само здійснення у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Спілкування - комунікація - комунікативна діяльність: спільне та особливе/ А. С. Толкачова. ґендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Л. О. Котлова. Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею/ С. А. Котловий. Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери/ І. О. Цибулько. Психологічні проблеми та ризики перегляду дітьми мультиплікації/ М. В. Сітцева.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Бобрицька В. І.
Назва : Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр./ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 56-59 (Шифр 74.0я43/П 24-032373)
ББК : 74.0я43
Знайти схожі

3.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.13/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. № 20
Вихідні дані : Київ: Киїівський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :111 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 17
УДК : 37.13
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічна освіта-- Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія--освіта
Зміст : Внесок Я. Ряппо у розвиток мережі закладів професійної освіти/ В. В. Ворожбіт, А. І. Ігнатьєва. Духовно-моральне виховання дітей у вітчизняній школі в контексті суспільно-політичного життя країни (друга половина ХХ ст.)/ І. Л. Сіданіч. Проблеми розвитку системи державного управління вищою освітою у світлі рішень педагогічних з'їздів (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ А. О. Таранник. Перша іноземна мова як джерело міжмовного трансферу у навчанні другої іноземної мови/ А. О. Анісімова. Педагогічні умови як складова системи поліхудожнього виховання старших підлітків/ О. В. Безелюк. Психологічні засади виховання шанобливості у старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі/ С. А. Васильєва. Експериментальна перевірка ефективності інтегрованого курсу "Навчання іноземних мов у професійній школі" для методичної підготовки майбутніх учителів/ Л. Я. Зєня. Підготовка студентів-філологів до співпраці з батьками в умовах освітнього закладу/ О. Б. Хомишак. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури як системний особистісно-професійний феномен/ Л. О. Базиль. Професійна мобільність: контекст болонських реформ/ В. І. Бобрицька. Формування готовності педагогічних працівників до впровадження здоров'язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти/ Л. Г. Горяна. Web 2.0 - спільний віртуальний простір викладача і студентів/ Т. І. Носенко, А. Г. Панченко, С. М. Співак. Проектно-конструктурська діяльність як засіб формування творчих здібностей молодших школярів/ О. М. Образцова. Соціальна підтримка дітей із функціональними обмеженнями у Великій Британії (ХІV-XIX ст.)/ І. М. Комар. Теоретико-методологічні основи формування академічної мобільності студентів ВНЗ/ А. В. Циганаш. Динаміка зміни діяльності психофізіологічних механізмів чутливості людини/ А. В. Кочерга. Теорія і практика дослідження професійного спілкування вчителя в освітологічному просторі/ Н. А. Побірченко. Особистісна мобільність як психологічна детермінанта професійної успішності майбутнього фахівця/ О. П. Сергєєнкова. Оптимізація професійної самооцінки майбутніх учителів/ О. А. Столярчук. Розвивально-дослідницька пропедевтика профільного навчання/ І. В. Форноляк. Психолого-педагогічна реабілітація: методологічні та методичні принципи/ М. В. Шмаргун.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Бобрицька В. І.
Назва : Професійна мобільність: контекст болонських реформ
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - №20 (Шифр 74.0я43/П 24-454076)
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Болонський процес-- Професійна мобільність
Вища освіта-- Реформа --Україна
Знайти схожі

5.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [та ін.]. № 2 (14)
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :99 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Зміст : Діяльність Наркомосу УСРР щодо українізації шкільної освіти у 1919 — поч. 30-х рр. ХХ ст./ О. Мушка. Історичні аспекти становлення поняття "толерантність"/ О. Полякова, О. Знобей. Способи та форми патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині/ С. Головчук, Ващенка. Методи виховання моральних цінностей у сучасній французькій школі/ Т. Глоба. Характеристика середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії/ Н. Мукан, Ю. Закаулова. Елементи етнолінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови/ Т. Дружененко. Організація самостійної роботи майбутніх учителів математики у процесі алгоритмічної підготовки/ М. Сніжко. Динаміка розвитку методичних ідей в галузі навчання світової літератури у середній школі/ Л. Удовиченко. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ Т. Ясак. Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури/ В. Бобрицька. Професійна підготовка бізнес-лідерів як фактор розвитку сучасних організацій/ С. Калашнікова. Дотримання правил техніки безпеки при роботі з персональним комп’ютером у процесі підготовки студентів до педагогічної практики/ А. Козачук. Реабілітаційний потенціал дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму/ Н. Терентьєва. Нейроанатомічна і функціональна організація центральних механізмів емоцій/ І. Маруненко ; І. Мураненко. Методологічні переваги використання аксіоматичного підходу в психологічних дослідженнях особистості/ Л. Подшивайлова, М. Гончаренко. Ділова гра як засіб оптимізації взаємодії та розвитку партнерських відносин у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця/ О. Коханова. Психологічні основи формування інноваційної готовності майбутніх учителів/ О. Сергєєнкова. Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів/ О. Столярчук. Вплив копінг-стратегій на деструктивну конфліктність представників юнацького віку/ О. Чала.
Анотація: Обгрунтовано теоретичні засади етнолінгвістичного аналізу тексту як одного з прийомів вивчення національно-культурного мовного компонента. За глибоким переконанням автора, елементи етнолінгвоаналізу повинні носити систематичний характер на уроках української мови, оскільки забезпечують високий рівень етномовної та етнокультурної компетенції школярів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 28.86я73/М 29-438060
Автор(и) : Маруненко, Ірина Михайлівна, Неведомська Є. О., Бобрицька В. І.
Назва : Анатомія і вікова фізіологія з основами шкільної гігієни : курс лекцій
Вихідні дані : Київ: Професіонал, 2004
Кільк.характеристики :480 с
ISBN, Ціна 966-8556-23-2
ДРНТІ : 34
УДК : 611
Предметні рубрики: Анатомія-- Вікова фізіологія
Примірники : всього 40: ГП АБ(36), ГП(4), ГП ЧЗ(1), Ф1(65), Ф2(22)
Вільні : ГП АБ(26), ГП(4), ГП ЧЗ(1), Ф1(65), Ф2(22)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 613/Б 72
Автор(и) : Бобрицька В. І., Гриньова М. Н., Помагайло В. М., Данилюк Т. П., Пащенко В. О.
Назва : Валеологія : навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти: В 2 ч. : Ч. 1
Вихідні дані : Полтава: Скайтек, 2001
Кільк.характеристики :145 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут змісту і методів навчання, Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
ISBN, Ціна 966-95451-9-6:
ДРНТІ : 76
УДК : 613
Предметні рубрики: Валеологія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 613/Б 72
Автор(и) : Бобрицька В. І., Гриньова М. Н., Помагайло В. М., Данилюк Т. П., Пащенко В. О.
Назва : Валеологія : навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти: В 2 ч. : Ч. 2
Вихідні дані : Полтава: Скайтек, 2001
Кільк.характеристики :160 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут змісту і методів навчання, Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
ISBN, Ціна :
ДРНТІ : 76
УДК : 613
Предметні рубрики: Валеологія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я431/П 24
Автор(и) : Бобрицька В.
Назва : Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 48-52 (Шифр 74.0я431/П 24-500577)
ДРНТІ : 14.07.03
ББК : 74.0я431
Предметні рубрики: Педагогіка-- Компетенція викладача
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетенція --самоосвітня компетенція--модернізація освіти--магістратура--навчальний процес
Анотація: У статті обгрунтовано актуальність дослідження проблеми формування самоосвітньої компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264/О-75
Автор(и) : Маруненко І. М., Бобрицька В. І., Невєдомська Є. О., Сіверс З. Ф.
Назва : Основи дефектології : навчальний посібник для студентів педагогічних вузів . -Вид. 2-е, стереотип.
Вихідні дані : Київ: КМПУ імені Б. Д. Грінченка, 2006
Кільк.характеристики :144 с
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264(075.8)
Предметні рубрики: Дефектологія
Анотація: У навчальному посібнику розкрито основні питання дефектології, подано сучасну інформацію з галузей генетики, цитології, молекулярної біології, біотехнології тощо.
Примірники : всього : Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.147/Б 72
Автор(и) : Бобрицька В. І.
Назва : Формування здоров’я молоді: актуалізація світового ретродосвіду в умовах сучасної університетської освіти : монографія
Вихідні дані : Полтава: Рибалка Д. Л., 2010
Кільк.характеристики :199 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут
ISBN, Ціна 978-966-2319-04-0:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.147 + 167
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Організація вищої освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): світовий ретроспективний досвід--сучасна модель університету--ідея університетської освіти
Примірники : всього : Ф1(1), ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Вільні : Ф1(1), ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.2/Б 72
Автор(и) : Бобрицька В. І., Канішевська Л. В., Терентьєва Н. О.
Назва : Курсова робота з педагогіки : навчально-методичний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Університет, 2010
Кільк.характеристики :147 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут
Ціна : 20.41, 25.00, 20.41, 8.00, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378.2:001.817 + 001.817
Предметні рубрики: Педагогіка вищої школи-- Курсові роботи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологічні проблеми педагогіки--науково-дослідницька діяльність --педагогічні дослідження
Анотація: У навчально-методичному посібнику викладено загальну логіку підготовки студентів до написання курсової роботи з педагогіки, що передбачає узагальнення загальнометодологічних проблем педагогіки, осмислення специфіки організації науково-дослідницької діяльності студентів у визначеній галузі знань, базових принципів педагогічного дослідження, основних методів дослідження у педагогіці.
Примірники : всього : Ф3(3), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(5), Ф1(3), Ф2(9)
Вільні : Ф3(3), ГП ЧЗ(2), ГП АБ(5), Ф1(3), Ф2(9)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.89:37/М 54
Назва : Методичні рекомендації до написання і оформлення магістерської роботи
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :111 с
Ціна : 13.59, 14.00, 13.59, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 001.89:37 + 378.22(072)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структура магістерської роботи--правила оформлення
Анотація: У методичних рекомендаціях викладено загальну логіку виконання магістерської роботи, що передбачає реалізацію всіх етапів дослідження: від вибору теми до його прилюдного захисту. Для магістрантів усіх спеціальностей, науковців та викладачів.
Примірники : всього : Ф2(6), ГП АБ(4), Ф1(2)
Вільні : Ф2(6), ГП АБ(4), Ф1(2)
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Альохін М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів/ М. М. Альохін (стр.1-12)
Березюк О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості/ О. С. Березюк (стр.13-21)
Бобрицька В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою/ В. І. Бобрицька (стр.22-31)
Гаврилюк А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк (стр.32-41)
Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/ Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко (стр.42-51)
Гладченко О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів/ О. В. Гладченко (стр.52-60)
Гозак С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання/ С. В. Гозак, О. О. Філоненко (стр.61-69)
Гриценко А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії/ А. П. Гриценко (стр.70-80)
Hryshchuk Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach/ Yu. V. Hryshchuk (стр.81-89)
Дика Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів/ Н. М. Дика (стр.90-101)
Дудка І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі/ І. Г. Дудка (стр.102-111)
Зимовець О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Зимовець (стр.112-126)
Зінченко В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи/ В. В. Зінченко (стр.127-139)
Іваниця Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу/ Г. А. Іваниця (стр.140-152)
Козак Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак (стр.153-162)
Кузьменко О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи/ О. М. Кузьменко (стр.163-174)
Лабінцева Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко (стр.175-185)
Ларіна Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів/ Т. В. Ларіна (стр.186-196)
Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського/ І. В. Леонтьєва (стр.197-210)
Маркова Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації/ Т. В. Маркова (стр.211-218)
Муромець В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах/ В. Г. Муромець (стр.219-227)
Плотніков Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів/ Є. О. Плотніков (стр.228-237)
Проценко О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн/ О. Б. Проценко (стр.238-247)
Руденко Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект/ Ю. А. Руденко (стр.248-260)
Сисоєва С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу/ С. О. Сисоєва (стр.261-269)
Хома О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі/ О. М. Хома (стр.270-279)
Черненко Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти/ Н. М. Черненко (стр.280-288)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.48я031/Г 55 рукописний текст
Автор(и) : Глушак, Оксана Михайлівна
Назва : Формування інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.02
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :296 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.35 + 20.01.07
ББК : 74.48я031 + 74.263.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- інформаційна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація освіти--інформаційна криза--індивідуалізація навчання
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа :
Шифр видання : 74.48я031/Б 72 рукописний текст
Автор(и) : Бобрицька В. І.
Назва : Теоретичні і методичні основи формування здорового способу життя у майбутніх учителів у процесі вивчення природничих наук : автореферат дисертації ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.48я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): природнича освіта--валеологія--здоров’язберігаючі технології
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа :
Шифр видання : 74.48я031/Г 55 рукописний текст
Автор(и) : Глушак, Оксана Михайлівна
Назва : Формування інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.02
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.35 + 20.01.07
ББК : 74.48я031 + 74.263.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- інформаційна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація освіти--самодіагностика--ікт
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бобрицька В. І.
Назва : Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 22-31. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна адаптація--фахівці з вищою освітою--професійна дезадаптація--педагогічні умови
Анотація: У статті розглядаються особливості професійної адаптації молодих фахівців з вищою освітою; схарактеризовано сукупність обставин (соціально-психологічних, психофізіологічних), що викликають складнощі професійної адаптації фахівцівпочатківців; обґрунтовано педагогічні умови, що впливають на ефективність перебігу професійної адаптації молодих фахівців, профілюють виникнення дезадаптації та змін у ціннісно-мотиваційному ставленні до вибраної професії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)