Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бойко, А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.69/Ф 79
Автор(и) : Бойко А. М., Дудіна О. В., Притиск Г. О., Брижовата О. С., Єресько О. В.
Назва : Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей у системі шкільної та дошкільної освіти : Посібник для проведення тренінгу
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :120 с
ISBN, Ціна 978-966-2344-08-0:
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364.69
Предметні рубрики: ВІЛ / СНІД-- Діти
Анотація: Видання включає 5 основних тематичних блоків : епідемічна ситуація щодо ВІЛ / СНІДУ; шляхи передачі ВІЛ-інфекції; поняття "стигми", "дискримінації"; особливості перебування ВІЛ-позитивних дітей у навчальних закладах; інтерактивні методи проведення навчальних тренінгів.
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.017.4/Б 77
Автор(и) : Бойко А.
Назва : Виховання людини: нове і вічне : методолого-теоретичний і практичний коментар : статті, виступи, рецензії
Вихідні дані : Полтава: Техсервіс, 2006
Кільк.характеристики :566 с
ISBN, Ціна 966-8892-15-1: 80.00 грн.
ДРНТІ : 14.07.05
УДК : 37.017.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- теорія та методика виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): болонська реформа--етно-національні засади--12-бальна система--професійна підготовка
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 75.711.5/Б 77
Автор(и) : Бойко А. Ф.
Назва : А вы любите бег? . -2-е изд., испр. и доп.
Вихідні дані : Москва: Физкультура и спорт, 1989
Кільк.характеристики :160 с.: ил.
ISBN, Ціна 5-278-00104-6: 2.57, 2.57, грн.
ДРНТІ : 77
ББК : 75.711.5
Предметні рубрики: Фізична культура-- Біг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика занятття бігом--програма тренувань
Анотація: В популярной форме рассказывается о прекрасном средстве укрепления здоровья и повышения работоспособности - беге. Начинающие бегуны получат сведения о методике занятий, о программах тренировок, способах самоконтроля, познакомятся с рекомендациями ученых и любителей бега.
Примірники : всього : Ф2(4)
Вільні : Ф2(4)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Інвестиції: практика та досвід -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Карпук А. І. Інвестиційне забезпечення відтворення лісового біорізноманіття в контексті диверсифікації діяльності лісогосподарських підприємств/ А. І. Карпук, Ю. Ю. Несторяк, О. М. Олексієвець (стр.5-12)
Караван Н. А. Класифікація інвестицій та обгрунтування вибору критеріїв їх ефективності/ Н. А. Караван (стр.13-17)
Макаренко Ю. П. Теоретичні аспекти системи управління проблемною заборгованістю в банках/ Ю. П. Макаренко, І. С. Онищенко (стр.18-23)
Меліхова Т. О. Удосконалення методики перевірки грошових коштів у національній валюті/ Т. О. Меліхова, А. С. Верьовкіна (стр.24-29)
Третяк Д. Д. Інноваційні технології в автотранспортному страхуванні/ Д. Д. Третяк, Я. С. Поруба (стр.30-36)
Хрустальова В. В. Ринок послуг мобільного зв’язку України: тенденції та перспективи розвитку/ В. В. Хрустальова, Є. В. Кононенко (стр.37-41)
Куліш Л. П. Розвиток конкурентоспроможного органічного виробництва в Україні/ Л. П. Куліш (стр.42-46)
Альшаафі М. А. Перебудова закладів охорони здоров’я в Лівії/ М. А. Альшаафі (стр.47-52)
Диндар А. С. Позиції культурно-креативної індустрії в економіці ЄС/ А. С. Диндар (стр.53-59)
Миколаєць А. П. Розвиток соціальної активності і людського потенціалу в системі публічного управління/ А. П. Миколаєць (стр.60-63)
Муц Л. Ф. Міграційна політика під впливом розбудови інформаційно-комунікаційної інфраструктури/ Л. Ф. Муц (стр.64-69)
Ажажа М. А. Державна електронна підтримка процесу модернізації вищої освіти України/ М. А. Ажажа (стр.70-75)
Гаврилюк А. М. Про ціннісні засади маркетингового конструкту "образ - імідж - бренд - репутація території" як пріоритетут державної політики в сфері туризму в Україні/ А. М. Гаврилюк (стр.76-83)
Богданенко А. І. Теоретичне обгрунтування природи державного регулювання інвестиційними процесами у сфері будівництва соціального житла/ А. І. Богданенко (стр.84-89)
Лагунова І. А. Технічне регулювання як механізм публічного управління ризиками у будівництві: шляхи та перспективи розвитку/ І. А. Лагунова (стр.90-96)
Любецька М. М. Розвиток наукового знання у сфері здійснення соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах/ М. М. Любецька (стр.97-100)
Капштик О. В. Теоретичні здобутки у галузі наукового забезпечення розвитку державних механізмів стратегічних комунікацій у секторі безпеки та оборони України/ О. В. Капштик (стр.101-106)
Бойко А. О. Сучасні тенденції розвитку наукового знання щодо механізмів формування та реалізації державної політики у сфері земельних відносин в Україні/ А. О. Бойко (стр.107-111)
Хома О. З. Особливості взаємодії ринку освітніх послуг та ринку праці в умовах децентралізації/ О. З. Хома (стр.112-116)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко А. О.
Назва : Сучасні тенденції розвитку наукового знання щодо механізмів формування та реалізації державної політики у сфері земельних відносин в Україні
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 1. - С. 107-111. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/1). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): земельна політика--формування і реалізації державної політики--земельні відносини в україні
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.73(062)/Ф 56
Назва : Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. Вып. 3
Вихідні дані : Київ: Знання Україна, 2000
Кільк.характеристики :520 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
ISBN, Ціна 966-618-133-9: 19.00 грн.
ДРНТІ : 14.35 + 14.15.15
УДК : 37.013.73(062)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методологія педагогічної освіти --Україна
Філософія освіти-- Проблеми і перспективи --Україна, 21 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалектика--реформа освіти--культуротворчий процес
Зміст : Єдність завдань реформування й забезпечення стабільності - запорука розвитку вищої освіти/ В. Г. Кремень. Філософія як теорія і методологія розвитку освіти/ В. П. Андрущенко. Ціннісні орієнтації шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Українська мова як національний феномен/ В. І. Кононенко. Філософсько-методологічні засади сучасної вищої освіти/ В. С. Пазелюк. Особливості професійної підготовки педагога/ І. А. Зязюн. Методологічні засади розбудови особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі/ М. Б. Євтух. Філософія освіти і соціокультурна теорія/ М. І. Михальченко. Філософія та ідеологія розвитку української політичної науки на рубежі століть/ В. П. Андрущенко. Філософія розвитку освіти України та ідеал суспільного буття/ Г. Г. Філіпчук. Дійсне та Належне української освіти на порозі XXI століття/ М. І. Михальченко, З. Ф. Самчук. Діалектика співвідношення пізнання і знання у процесі формування всебічного розвиненої особистості/ Б. Г. Чижевський. Національний аспект філософії освіти в Україні/ І. В. Бичко. Синергетична парадигма як філософсько-методологічна основа формування світоглядів XXI століття/ В. С. Лутай. Концептуальні засади і теоретичні принципи гуманітаризації освіти/ В. І. Ярошовець. Проблеми педагогіки у світлі сучасної філософської антропології/ В. Г. Табачковський. До питання про курс "Філософія освіти" як навчальну дисципліну/ Б. П. Шубняков. Філософія освіти XXI століття. Взаємозв’язок технічної та гуманітарної освіти/ Г. Д. Темко. Філософія освіти як галузь наукового знання/ Ю. І. Терещенко. Освіта як чинник реалізації соціального потенціалу людини/ В. А. Скуратівський. Змінні виміри філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Філософія освіти як учбовий предмет і як галузь філософських досліджень/ В. І. Шевченко. Полікультурна парадигма і системоутворюючі чинники філософії освіти/ С. О. Черепанова. До питання про фундаментально-гуманістичну місію освіти/ В. І. Астахова. Гуманізація освіти як визначальна складова освітньої реформи/ О. Л. Сидоренко. Інтелігенція в кризовому соціумі: деякі аспекти/ К. В. Астахова. Філософсько-педагогічні аспекти спілкування/ Н. Я. Потелло. Особливості сьановлення та усвідомлення нового знання в гуманітаристиці/ В. М. Костєв, Н. В. Буруковська. Приведення принципів освіти у відповідність до вимог культури постмодерного типу як сутність освітньої реформи початку XXI століття/ Л. Л. Матвєєва. Філософські інтенції у культурно-освітньому контексті/ В. І. Мудрак. Смена парадигмы методологии как способ разрешения противоречия в системе образования/ Л. И. Шрагина, М. И. Меерович. Філософія післядипломної освіти XXI століття: пошуки моделей навчання педагогів/ М. І. Скрипник. Філософія освіти і синергетика/ А. В. Євтодюк. Гуманізм та духовність у контексті сучасної філософії освіти/ С. С. Возняк. Національні цінності й сучасна філософія освіти/ І. В. Лебідь. Основні концептуальні підходи до трактування сутності філософії освіти/ О. М. Робуль. Філософські ідеї М. Гоголя у інтерпретаційному просторі педагогічної антропології/ Н. В. Радіонова. Освіта на перехресті століть: пошук методологічних та світоглядних засад/ Л. С. Горбунова. "Філософія - теоретична основа політології"/ Ф. М. Кирилюк, С. А. Губерський. Тип - освітньо - педагогічної раціональності як фундаментальний концепт філософії освіти/ В. Е. Владимиренко. Процес наукового пізнання як методологічна умова функціонування системи освіти/ В. К. Мельник. Сучасна філософська класика: погляд у Європу/ О. М. Ляхвацька. Релігієзнавча освіта і релігієзнавче виховання/ А. Колодний. Культура як основа формування соціального інтелекту/ Б. Парахонський. Виховання сучасної вузівської молоді/ І. Д. Бех. Сучасні конкуруючі парадигмальні напрями виховання: варіанти вибору/ А. М. Бойко, В. О. Пащенко. До питання визначення предмета педагогіки та основних її категорій/ В. І. Чепелєв. Соціально-історична зумовленість феномену нової педагогічної свідомості/ Н. М. Дем’яненко. Соціальна проблематика у підготовці журналістів: орієнтир на філософію соціального партнерства/ Г. В. Онкович, А. Д. Онкович. Нова парадигма освіти в Україні на шляху творення громадянського суспільства/ М. Головатий. Системна детермінація навчальної діяльності у вищій школи/ О. П. Сердюк. Місце і роль наставника студентської групи в системі виховної роботи вищого закладу освіти III-IV рівнів акредитації/ В. Рябченко. Педагогічна традиція наукова як освітницький пріоритет сьогодення/ Ю. І. Терещенко, О. А. Невмержицький. До проблеми педагогічного спілкування "професор-студент"/ О. А. Невмержицький, І. М. Мельникова. Вихованню студентської молоді - психолого-педагогічну підтримку/ Л. О. Кремень. Підвищення рівня психолого-педагогічної підготовки викладачів, як засіб оптимізації управління вищим навчальним закладом/ С. В. Крисюк. Трансформація форм і методів освіти у вищій школі в умовах формування нових концептуальних засад розвитку освіти в Україні/ Б. І. Корольов. Педагогічна реалізація естетичного вчення О. Ф. Лосєва у методологічному підготуванні студентів мистецьких вузів/ Л. М. Ісьянова. Елітарність інтелекту у вищій школі/ П. М. Щербань. Соціокультурне середовище як проблема педагогічної соціології/ В. Болгаріна. Дистанційне навчання як особистісно-орієнтована система/ О. В. Матвієнко. Виховання у студентів національних, духовних та моральних цінностей як аксіома сучасного культуротворчого процесу/ В. І. Масальський, М. М. Черенков. Про національний зміст нашої освіти/ З. Ф. Донець. Ідеал освіченої людини в навчальних закладах Лівобережної україни в першій половині XIX століття і сучсна реформа освіти/ В. М. Довбня. Особливості формування освітніх ідеалів/ Т. М. Тищенко. Комплексне використання різних підходів у сучасній шкільній практиці як основна умова реалізації нової філософії освіти/ О. М. Робуль, Н. В. Семергей. Культура самовиховання майбутніх педагогів як самотворчість і передумова національного культуротворення/ О. Г. Кучерявий. Становлення освітньо-виховного ідеалу в педагогічній системі Івана Стешенка/ А. І. Корецька. Використання світоглядного потенціалу природничих дисциплін у навчальному процесі/ Л. Ю. Очеретенко. Василь Сухомлинський: гуманістичні та демократичні тенденції педагогіки XXI століття/ Т. Д. Кочубей. Єдність природничо-математичних знань у науці та освіті/ Я. М. Кміт, Р. І. Мокрий. Проблеми реформування педагогічної науки/ І. Й. Береговой. Групи вирівнювання: перший досвід/ О. М. Пазяк, Н. М. Пазяк, А. Д. Онкович. "Вчитись тому, для чого народжений"/ М. П. Лукашевич. Про кадрову політику у системі вищої та середньо-професійної освіти на Україні/ Н. В. Катанова. Проблема наочності в філософії і дидиктиці/ В. І. Паламарчук. Ступенева освіта як феномен гуманітаризації навчального процесу/ Л. В. Тенькова. Дистанційне навчання в соціологічній освіті: pro i kontra/ М. І. Михальченко, Л. О. Лещенко. Про деякі особливості викладання політології в Україні і США/ В. Ф. Баранівський. Методологічні особливості навчання з використанням/ Г. Козлакова, В. Хаскін. Про деякі перешкоди на шляху нашої інтеграції в європейський освітній простір/ К. В. Корсак. Міжнародне співробітництво у сфері вищої освіти і України/ О. С. Сухолоткий. Виклики інформаційного суспільства і місце освіти України в становленні інноваційної спроможності/ С. В. Свистунов. Вища освіта як сфера міжнародного співробітництва і фактор інтеграції України у європейську спільноту/ Т. В. Андрущенко. Глобализация и образование/ О. Н. Кубальский, В. Н. Пидводный. Міжнародні аспекти в системі вищої освіти/ О. В. Уваркіна. Особливості інтеграції української системи в європейський освітній простір/ І. С. Алексейчук. Мультикультуралізм в демократичному суспільстві і проблема вибору освітньо-виховної парадигми в Україні/ С. О. Бондарук. Философско-методологические аспекты юридического образования/ А. И. Креминський. Спільне і відміни в європейській інтеграції освітніх систем України і Польщі/ К. Хиц, А. В. Василюк. До аксіологічних основ вітчизняної вищої школи/ В. П. Кіпець. Національна ідея та проблема легітимності реформаторської діяльності/ П. А. Кравченко. Сучасні проблеми організації копм’ютерного навчання/ Г. О. Козлакова. Нова модель сучасного закладу вищої освіти/ П. М. Таланчук, Г. В. Онкович. Роль недержавних закладів освіти у формуванні сучасної філософії освіти в України/ І. І. Тимошенко. Управління професійною освітою як фактор впливу на формування творчої особистості фахівців в Україні/ В. Я. Бобров, С. В. Буктівщенко. Економіка вищої освіти в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку/ В. А. Євтушевський, А. К. Похресник. Взаємодія фундаментальної та пошуково-прикладної педагогічної науки у реформуванні післядипломної освіти/ В. В. Олійник, А. С. Нікуліна. Вплив організаційних передумов на розвиток системи державного управління професійними навчальними закладами України у 1917-1920 роках/ С. В. Бутівщенко. Державні пріоритети розвитку освіти/ І. С. Каленюк. Соціально-економічні та професійні вимоги до підготовки молодшого спеціаліста в умовах ринку/ В. Т. Лозовецька. Система вищої освіти регіону як модель раціонального впровадження глобальних освітніх технологій/ М. В. Бірюкова. Проблеми політичної освіти в Україні/ Е. В. Щербенко. Фізіореабілітаційна освіта і оздоровче виховання як елементи стратегії виживання/ В. Кукса. Методологічні засади розвитку вищої бібліотечної освіти в Україні/ М. С. Слободяник. Духовність, екологія, босвіта і добробут як пріоритет сталого людського розвитку/ Б. Д. Белобров. Проблема підготовки кадрів для зовнішньоекономічної сфери України/ О. Г. Івченко. Освітньо-виховний ідеал у контексті реалій сучасної української культури/ П. М. Таланчук. Філософія освіти дорослих/ В. І. Кушерець. Проблеми зростання освітнього потенціалу держави: вища школа/ В. О. Огнев’юк. Сучасна екологічна освіта: світовий досвід та українські реалії/ В. С. Крисаченко. До проблеми визначення поняття світ політичного/ Ф. М. Кирилюк.
Анотація: У збірнику розглядаються актуальні проблеми філософії освіти 20 століття, стан та перспективи розвитку освіти України на рубежі століть, проблеми реформування галузі у відповідності з соціокультурними змінами, розвитком науки, культури і соціальної практики. Для вчителів, викладачів, наукових працівників та студентів
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 37.013.73(062)/Ф 56
Автор(и) : Бойко А. М., Пащенко В. О.
Назва : Сучасні конкуруючі парадигмальні напрями виховання: варіанти вибору
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Місце публікування : Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи:: методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр./ Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ: Знання Україна, 2000. - Вып. 3. - С. 234-238. - ISBN 966-618-133-9 (Шифр 37.013.73(062)/Ф 56-552926867). - ISBN 966-618-133-9
УДК : 37.013.73(062)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 374.09(07)/Ц 11
Автор(и) : Бойко А. Е., Корнієнко А. В., Литовченко О. В., Любич О. І., Мачуський В. В., Просіна О. В., Пустовіт Г. П.
Назва : Ціннісні орієнтири навчально-виховного процесу у позашкільних навчальних закладах : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Артмедіа прінт, 2017
Кільк.характеристики :271 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України , Інститут проблем виховання
ISBN, Ціна 978-966-97453-8-5: 60.00 грн.
ДРНТІ : 14.27.09
УДК : 374.09(07)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Позашкільні навчальні заклади-- Виховання школярів
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)