Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бойко, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Назва журналу :Studia Philologica -2021р.,N 17
Цікаві статті :
Бойко М. І. Мовна ситуація в закладах середньої освіти Донеччини (за результатами соціолінгвістичного дослідження)/ М. І. Бойко (стр.7-14)
Бойко О. В. Сучасна англомовна реклама зубної пасти: риторичний аспект/ О. В. Бойко (стр.15-20)
Видайчук К. В. Маніпулятивні тактики в заголовках сучасних українських інтернет-видань/ К. В. Видайчук, Т. Л. Видайчук (стр.21-29)
Заботнова М. В. Інтернет-меми як засіб реалізації стратегічної комунікації/ М. В. Заботнова (стр.30-38)
Зайченко О. В. Wie Feuer und Wasser: відмінності і подібності образних порівнянь в німецькій і українській мовах/ О. В. Зайченко (стр.39-45)
Kulish A. Speech personality: communicative aspect (the analysis of speech acts by sheldon lee cooper in "the big bang theory” tv series)/ A. Kulish (стр.46-51)
Ладоня К. Ю. Оказіоналізми в українськомовній сегменті соцмережі Facebook як засіб негативної оцінки/ К. Ю. Ладоня (стр.52-57)
Скрипкару Д. В. Семантичний вимір дискурсивного простору (на матеріалі англомовного телесеріалу "Як уникнути покарання за вбивство")/ Д. В. Скрипкару, О. С. Колесник (стр.58-64)
Тугай О. М. Модальність волевиявлення складного речення у синхронії/ О. М. Тугай (стр.65-78)
Gaidash А. "Sprightly at eighty-two": growing old in amy herzog’s plays/ А. Gaidash, Y. Ivanova (стр.79-85)
Popova S. Dystopian vision of 2052 in henley’s "signature"/ S. Popova, V. Bilokon (стр.86-91)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Англійська мова та література -2018р.,N 1/3
Цікаві статті :
Бойко М. І. Розвиток ключових надпредметних компетентностей засобами англійської мови/ М. І. Бойко (стр.5-7) Кл.слова: англійська мова,ключові компетентності,загальнокультурна компетентність
Коваль В. М. Зміст навчання іноземних мов у контексті реалізації європейського вибору України/ В. М. Коваль (стр.8-16) Кл.слова: іноземна мова,багатомовність,розвиток сучасної шкільної освіти
Мачуха Л. О. English in test (8 fopm)/ Л. О. Мачуха (стр.17-23) Кл.слова: комунікативна компетентність,засоби іноземної мови
Харченко Ю. Ю. Формування ключових життєвих компетентностей в умовах сучасної модернізації освіти засобами ІКТ/ Ю. Ю. Харченко (стр.24-26) Кл.слова: компетенція,соціальні навички,інтернет платформа
Козаренко О. В. Здобуття тестологічних знань в контексті нових вимог до виконання завдань ЗНО та умінь XXI ст./ О. В. Козаренко (стр.27-30) Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання,англійська мова
Рудакова О. І. тренувальні тестові завдання з аудіювання для підготовки до ЗНО/ О. І. Рудакова (стр.31-34) Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання,тестові завдання
Бороніна Ж. В. Системні підходи до розвитку в учнів інтересу з предмета "англійська мова" у професійно технічних навчальних закладах/ Ж. В. Бороніна, І. А. Гаврилюк (стр.35-40) Кл.слова: англійська мова,професійне спрямування,виховання фахівця
Дяченко С. Л. Формування мовленнєвої компетентності учнів шляхом використання інтегрованих уроків/ С. Л. Дяченко (стр.40-50) Кл.слова: інтегровані уроки,комунікативно-діяльницький підхід,англійська мова
Радчик Л. В. Поняття про середовище існування. Шляхи пристосування організмів до середовища існування (бінарний урок біологія + англійська мова)/ Л. В. Радчик, І. М. Кравчук (стр.51-55)
Пуха З. Д. Магнетизм (9 клас, інтегрований урок фізики та англійська мова)/ З. Д. Пуха, С. К. Юрченко (стр.56-62)
Олексієнко І. А. Music in my life (8 form)/ І. А. Олексієнко (стр.63-66)
Крюкова С. В. The influence of borrowings on the formation of modern engrish/ С. В. Крюкова (стр.68-72)
Зайцева В. А. Граматичні завдання "Present simple or continuous"/ В. А. Зайцева (стр.77) Кл.слова: граматичні завдання
Бабенко Н. А. Граматичні вправи для молодших школярів/ Н. А. Бабенко (стр.78-79) Кл.слова: граматичні вправи
Дорофеєва Л. Г. Тематичні кросворди до НМК "Access 2"/ Л. Г. Дорофеєва (стр.80-91) Кл.слова: англійська мова,кросворди
Астапова І. В. Динамічна пауза з використанням елементів народного танцю/ І. В. Астапова (стр.92-93) Кл.слова: урок англійської мови,традиції Великої Британії
Клименко М. В. Використання пальчикових ігор та вправ на уроках іноземної мови/ М. В. Клименко (стр.97-101) Кл.слова: пальчиков ігри
Котик І. Т. Warming-upnactivities as an efficient basis in tne development of pupil’s skills and abilities/ І. Т. Котик (стр.102-104)
Вовк А. С. Some extracurricular ideas for various ages/ А. С. Вовк (стр.105-113)
Коман С. В. It is your life (захід присвячений боротьбі проти СНІДУ)/ С. В. Коман (стр.115-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко М. І.
Назва : Мовна ситуація в закладах середньої освіти Донеччини (за результатами соціолінгвістичного дослідження)
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 17. - С. 7-14. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2021/17). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна ситуація--заклади освіти--мовні деформації--білінгвізм--освітній простір
Анотація: Статтю присвячено мовній ситуації в закладах середньої освіти Східної України. Мета дослідження — комплексно проаналізувати мовну ситуацію в закладах середньої освіти Донеччини, простежити внутрішньомовні деформації, зумовлені впливом російської мови на українську та схарактеризувати роль освіти в національній консолідації України. Об’єктом дослідження є мовна ситуація у сфері освіти Донеччини, функціонування української мови в ситуації українсько-російського білінгвізму. Предмет аналізу — стан реального використання української мови в освітньому просторі Донеччини й тенденції розвитку деформованої мовної ситуації в закладах середньої освіти Донецької області на початку ХХІ ст. Увагу приділено висвітленню результатів соціологічного дослідження, головне завдання якого — визначити тенденції розвитку білінгвізму у сфері освіти. Розглянуто основні причини активного використання української мови молоддю. Зроблено всебічний соціолінгвістичний аналіз мовної ситуації закладів середньої освіти Донецької області, схарактеризовано кількісні, якісні та оцінні показники функціонування української та російської мов, окреслено шляхи розвитку мовної ситуації на Донеччині. Матеріалом для дослідження є результат проведеного нами анкетування. Загальна кількість анкет — 603. Аналіз відповідей на питання анкети показав, власна оцінка мовцями свого ступеня володіння мовами відмінна від реального використання мови в процесі комунікації. У закладах середньої освіти Слов’янська кількість українськомовних учнів та вчителів найбільша. Водночас, відповіді школярів з Маріуполя та Покровська доводять, що під час занять учні та педагогічні працівники досі послуговуються російською мовою. Як засвідчили результати соціологічного дослідження, сучасні школярі усвідомлюють, українська мова повинна стати ключовою у всіх сферах спілкування, бо саме українська мова є важливим чинником консолідації українського суспільства, гарантією збереження національної ідентичності українського етносу й державної єдності України. Українська нація й держава повинні забезпечити відродження українського мовного простору й зробити спробу захистити українську мову. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розглянуті теоретичні положення й інтерпретований емпіричний матеріал дають змогу відстежити мовну ситуацію в закладах освіти Східної України.
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко М. І.
Назва : Розвиток ключових надпредметних компетентностей засобами англійської мови
Місце публікування : Англійська мова та література. - Київ: Основа, 2018. - № 1/3. - С. 5-7 (Шифр А951813/2018/1/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--ключові компетентності--загальнокультурна компетентність
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 347/Б 77
Автор(и) : Бойко М. Д., Співак В. М., Хазін М. А.
Назва : Цивільно-правові документи. Зразки заяв, скарг, договорів, заповітів, доручень, контрактів, актів з цивільно правових питань . -5-те видання, виправлене й доповнене
Вихідні дані : Київ: Наукова думка, 2002
Кільк.характеристики :319 с
ISBN, Ціна 966-00-0015-4:
ДРНТІ : 10.27
УДК : 347
Предметні рубрики: Право-- Цивільне право
Анотація: У книзі подаються розроблені відповідно до вимог законодавства України та з урахуванням практичного досвіду більше ста зразків юридичних документів з найбільш поширених цивільно-правових питань, які виникають у повсякденному житті: про стягнення боргу, заміну товару неналежної якості, спадкування, авторства, захист честі, гідності та ділової рупутації громадянина, про шлюбний контракт, купівлю-продаж квартири, поновлення на роботі тощо.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф3(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф3(1), Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко М.
Назва : Вивчення якості води річки Дніпро у м. Києві
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 11. - С. 59. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/11). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.015.31:502/504](477)
Предметні рубрики: Екологічне виховання-- метод проектів-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічне виховання--природознавство--метод проектів--творчий проект--проектна діяльність--екологічна культура--збереження навколишнього середовища--забруднення водойм--очищення водойм--якість води--початкова школа
Анотація: У статті представлено проект екологічного спрямування для учнів початкових класів. Мета: формулювання екологічного знання та екологічної культури учнів. Завдання проекту: залучення учнів до вирішення проблеми забруднення водойм; реалізація міжпредметних екологічних зв’язків; формування активної позиції школярів щодо питання навколишнього середовища.
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2020р.,N 8
Цікаві статті :
Chaikovska O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills/ O. Chaikovska (стр.1-7) Кл.слова: подкасти,цифрова грамотність,особливості
Девін В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій/ В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега (стр.8-16) Кл.слова: будівельна механіка,опір матеріалів,механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики/ М. Г. Друшляк (стр.17-25) Кл.слова: технологія,засоби комп’ютерної візуалізації,візуально інформаційна культура
Koryakin O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art/ O. Koryakin (стр.26-33) Кл.слова: мультимедіа,музичне мистецтво,звукорежисура
Кулімова Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ Ю. Г. Кулімова (стр.34-41) Кл.слова: вчитель початкової школи,професійно-педагогічна підготовка,інформаційно-комунікаційні технології
Лугова Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки/ Т. А. Лугова (стр.42-59) Кл.слова: професійні компетенції,прийняття управлінських рішень,наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище/ М. В. Мокрієв (стр.60-71) Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище,вищий навчальний заклад,інтеграція
Морзе Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти/ Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська (стр.72-87) Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти,цифровізація,самооцінювання
Морзе Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі/ Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко (стр.88-106) Кл.слова: екосистема STEAM-навчання,STEAM-освіта,STEAM-заняття
Nalyvaiko O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages/ O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin (стр.107-120) Кл.слова: вивчення іноземних мов,мобільний додаток Drops,освітня програма
Cоломаха А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови)/ А. В. Cоломаха (стр.121-135) Кл.слова: іншомовна граматична компетентність,раннє навчання іноземних мов,педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта"/ Т. С. Терлецька (стр.136-146) Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс,дистанційне навчання,освітній процес
Тітаренко С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку/ С. А. Тітаренко (стр.147-153) Кл.слова: мультимедійні технології,рухова активність,фізичне виховання
Волошина Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання/ Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій (стр.154-164) Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування,платформи для формування практичних навичок з програмування,критерії добору
Воробець О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів/ О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук (стр.165-173) Кл.слова: компетенція,культура мовлення,мобільні технології
Тимофєєва Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року/ Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко (стр.174-190) Кл.слова: публікаційна активність,рейтинг публікаційної активності,цитованість
Морзе Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка)/ Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска (стр.191-205) Кл.слова: SMART-університет,компоненти е-простору сучасного університету,цифрові компетентності
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 908(477)/К 90
Автор(и) : Комарова А. І., Алексієвець М. М., Більчук М. М., Бойко М. С.
Назва : Культурне відродження в Україні
Вихідні дані : Львів: Астериск, 1993
Кільк.характеристики :221 с
ISBN, Ціна 5-8326-0022-3
ДРНТІ : 13
УДК : 908(477)
Предметні рубрики: Культура України
Анотація: Розглядаються джерела української національної самосвідомості і культури, багатство культурних надбань українського народу, роль і місце національної культури и розвитку особистості, типологія української національної культури.
Примірники : всього : Ф2(5), Ф3(1)
Вільні : Ф2(5), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе Н. В., Вембер В. П., Бойко М. А.
Назва : Організація STEAM-занять в інноваційному класі
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 88-106. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.9 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екосистема steam-навчання--steam-освіта--steam-заняття--ка2
Анотація: У статті окреслено проблему підготовки майбутніх вчителів до впровадження STEAM-освіти за допомогою інноваційних моделей навчання та нових підходів до організації освітнього процесу. Автори здійснили аналіз особливостей використання інноваційного класу для організації STEAM-навчання майбутніх учителів початкової школи на основі застосування інноваційних педагогічних технологій та інноваційних форм організації навчальної діяльності студентів, що базуються на ротаційній моделі. Зокрема, визначено об’єкти екосистеми STEAM-навчання, місце та роль навчальних середовищ на прикладі інноваційного класу (ICR) в них. В статті представлено результат дослідження визначених студентами Київського університету імені Бориса Грінченка освітніх трендів, інноваційних педагогічних технологій та методів для використання в інноваційному класі, який буде задовольняти потреби учасників освітнього процесу. Описано характеристики інноваційного класу, його структура та організація залежно від моделі ротації та кількості ротаційних станцій, їх переваги та недоліки. Подано опис інноваційного класу в Університеті Грінченка, який спроектовано як інноваційний освітній центр для підготовки майбутніх учителів початкової школи, навчання вчителів інноваційним технологіям, зокрема з метою реалізації завдань STEAM-освіти. Наведено сценарій тренінгу проведення STEAM-заняття з використанням вказаних інноваційних технологій та моделей. Учасники тренінгу виконували навчальний проєкт, застосовуючи дослідницько-пізнавальний метод, кожен етап якого здійснювався на окремій ротаційній станції інноваційного класу. Дослідження, результати якого викладені в статті, проведено в рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2- CBHE-JP.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Початкова школа -2018р.,N 11
Цікаві статті :
Фалько Я. Нові іноземні слова і терміни: мовна практика та їх українські відповідники/ Я. Фалько (стр.61–62.)
Войналович Т. Конкурс знавців української мови/ Т. Войналович (стр.60.)
Бойко М. Вивчення якості води річки Дніпро у м. Києві/ М. Бойко (стр.59.)
Гурова О. До доброї справи долучаємось разом/ О. Гурова [и др.] (стр.57–58.)
Постовітенко Н. Здоров’язбережувальний аспект – важливий напрям педагогічної діяльності/ Н. Постовітенко (стр.54–56)
Городна О. Фізичне виховання дітей у сім’ї/ О. Городна (стр.53.)
Ґолибарт Є. Суперечлива суть логічного ряду/ Є. Ґолибарт (стр.51–52.)
Лобанчук О. Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі/ О. Лобанчук, Н. Чембержі (стр.47–50)
Чупріна І. Урок з трудового навчання та музичного мистецтва у 3 класі/ І. Чупріна (стр.46.)
Жолудь Н. Інтегрований математичний день у 1 класі/ Н. Жолудь, І. Серьоженко (стр.42–45.)
Маротчак В. Подорож до Країни чистоти і здоров’я/ В. Маротчак (стр.40–42.)
Овлах В. Урок-конференція з природознавства у 3 класі/ В. Овлах (стр.37–40.)
Діхтяренко Л. Урок природознавства у 1 класі/ Л. Діхтяренко (стр.32–34.)
Петрова Н. Урок з природознавства та основ здоров’я у 2 класі/ Н. Петрова (стр.34–37.)
Новик Л. Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв’язування задач/ Л. Новик (стр.31–32.)
Собковська О. Формування дослідницьких і пошукових навичок у процесі виконання курсових робіт з методики навчання математики/ О. Собковська, О. Захарко (стр.23–30)
Приходько А. Вивчаємо словникові слова/ А. Приходько (стр.22–23.)
Балютіна К. Засоби превенції та коригування графічних відхилень у першокласників/ К. Балютіна (стр.13–17)
Якимець Л. Тематичний день у 1 класі. Зима-чарівниця/ Л. Якимець (стр.18–22)
Прищепа О. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти/ О. Прищепа (стр.5–12.)
Митник О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи/ О. Митник (стр.1–4)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 821.161.1/Т 53
Автор(и) : Толстой Л. Н.
Назва : Собрание сочинений в двадцати двух томах/ Лев Николаевич Толстой . Т. 14.: Повести и рассказы : 1903-1910
Вихідні дані : Москва: Художественная литература, 1983 -
Кільк.характеристики :511 с.: ил., портр.
Серія:
Ціна : 2.50, 2.50, грн.
ДРНТІ : 17.82
УДК : 821.161.1
Предметні рубрики: Російська література-- Повісті-- Розповіді
Примірники : всього : Ф2(1), ГП КС(1)
Вільні : Ф2(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 351.862(075.8)/Ч-49
Автор(и) : Черних В. П., Зайцев О. І., Вельма В. І., Бойко М. М.
Назва : Цивільний захист : навчальний посібник для студентів внз
Вихідні дані : Харків: Оригінал, 2015
Кільк.характеристики :160 с
Колективи : Міністерство охорони здоров’я України, Національний фармацевтичний університет
ISBN, Ціна 978-966-649-463-0: 40.00 грн.
ISBN, Ціна 978-966-649-103-2: Б.ц.
ДРНТІ : 78.19.11
УДК : 351.862(075.8)
Предметні рубрики: Цивільний захист
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): надзвичайні ситуації--осередки ураження--медична допомога
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)