Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бульвінська, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.


    Наумова, В.
    Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій / В. Наумова, О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 75-83, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
відкриті освітні платформи -- відкриті освітні ресурси -- онлайн-курси -- професійний розвиток -- цифрова компетентність
Анотація: Стаття присвячена проблемі вивчення професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах воєнного стану. Мета статті полягає у характеристиці відкритих освітніх платформ для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій. До цих платформ віднесено: соціальний проєкт «Coaching for Ukraine» створений командою AcademyOcean, який діє за підтримки держави; навчальні курси для вчителів на платформі Prometheus+; курси з підвищення кваліфікації на платформі Iteacher; український освітній онлайн-портал для вчителів «На урок»; освітній проєкт «Всеосвіта»; студію онлайн-освіти Educational Era (EdЕra). Висвітлено досвід Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, де викладачами розроблено й впроваджено авторські навчальні курси для вчителів із різним рівнем цифрової компетентності. Акцентовано, що професійний розвиток учителів з активним використанням відкритих освітніх платформ відбувається у відповідності до принципів відкритого навчання. З’ясовано, що зміст підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичної освіти і технологій у контексті використання в освітньому процесі цифрових інструментів сприяє оновленню організації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти у дистанційному режимі, висвітлює особливості організації процесу навчання учнів у синхронному та в асинхронному режимах. Доведено, що використання цифрових інструментів вчителем тісно пов’язане з його цифровою компетентністю, яка потребує уваги з боку системи професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Ханикіна, Н.
    Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів [Електронний ресурс] / Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 46-55, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- дебати -- інтелектуальна навчальна гра -- інтерактивні методи
Анотація: Стаття присвячена аналізу досвіду впровадження академічної доброчесності на прикладі інтелектуальної навчальної гри – освітологічних дебатів у Київському університеті імені Бориса Грінченка. Зазначено, що теоретичною основою «Освітологічних дебатів» є науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти – освітологія. Cинергія таких освітніх наук, як філософія освіти, історія освіти, освітня політика, освітнє право, управління освітою, економіка освіти, соціологія освіти, культурологія освіти, що складають зміст освітологічної підготовки, дає можливість проаналізувати і розкрити різні аспекти академічної доброчесності. У статті охарактеризовано освітологічні дебати як метод інтерактивного навчання, спрямованого на спільний процес пізнання через полілог студентів між собою і з викладачем. Продемонстровані напрями роботи команд під час проведення «Освітологічних дебатів» полемічного характеру, наведено принципи, механізми впровадження академічної доброчесності, які можуть підвищити якість вищої освіти. Підкреслено роль зустрічей у форматі інтелектуальної навчальної гри, яка слугує імпульсом для усвідомлення та бажання продовжувати роботу над пошуками та створенням засобів і механізмів впровадження академічної доброчесності в академічному просторі. Зроблено висновки про важливість інформування студентів щодо нормативно-правових та морально-етичних засад боротьби з плагіатом, про навчання студентів правил етичної поведінки в академічному середовищі. Акцентовано, що інтерактивний навчальний метод дебатів є ефективним у цій роботі, оскільки надає можливості для розвитку як професійних, так і загальних компетентностей студентів, сприяє підвищенню рівня когнітивних здібностей, критичного мислення, навичок дослідження і комунікативних умінь, а також заохоченню творчості та інноваційній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сопова, Д.
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Бульвінська, О.
    Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів / О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 53-59, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.5359. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
academic staff -- академічний персонал -- continuing professional development -- безперервний професійний розвиток -- training -- навчання
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників Київського університету імені Бориса Грінченка щодо визначення актуальних тем для підвищення кваліфікації в рамках дидактичного, дослідницького, лідерського модулів і модулю з ІКТ. Перелік тем тренінгів був сформований відповідно до визначених сучасних тенденцій безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, а також з урахуванням європейського досвіду організації курсів підвищення кваліфікації викладачів в університетах. Опитування показало, що вибір викладачами тренінгів для безперервного професійного розвитку цілком узгоджується із загальноєвропейськими тенденціями. Найбільшу кількість виборів отримали тренінги, пов’язані з інноваційними методами викладання, а також з інтернаціоналізацією в освіті. Ці результати можуть стати основою для модернізації програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників університетів для набуття нових та/або вдосконалення раніше набутих компетентностей у межах професійної діяльності. Перспективами подальших досліджень стане обґрунтування компетентнісних профілів у рамках модулів програми підвищення кваліфікації викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Бульвінська, О.
    Система наук про освіту: досвід європейських університетів [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - С. 68-73, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
європейські університети -- науки про освіту -- освітні програми -- QS World University Rankings
Анотація: У статті розглядається система наук про освіту в європейських університетах. Для аналізу виокремлено 16 європейських університетів, які в QS World University Rankings 2019 by Subject (Education) увійшли в 50 найкращих (заклади вищої освіти з Великої Британії, Фінляндії, Бельгії, Нідерландів, Норвегії), а також Humboldt-Universitat zu Berlin і Alma Mater Studiorum - University of Bologna. МетоДологічною основою дослідження є аналіз назв структурних підрозділів і освітніх програм з наук про освіту в цих університетах. Зроблено висновок, що в більшості європейських університетів пропонуються освітні програми «Науки про освіту» - «Educational Studies», які орієнтовані на академічний, а не професійний рівень (особливо на магістерському рівні). Освітні програми «Науки про освіту» спрямовані на вивчення освітніх систем та практик в широкому соціальному, культурному, політичному та економічному контекстах. Як правило, така освітня програма поєднує ідеї та дослідження освітніх систем, психології, соціології, філософії та історії, політику в галузі освіти, управління освітою, компаративні освітні дослідження, історію і культурологію освіти, а також критичний аналіз різних освітніх, навчальних і виховних теорій та інноваційних методичних концепцій. Педагогічна наука є однією з освітніх дисциплін, яка фокусується на суто педагогічних проблемах - навчанні і вихованні: вивченні навчальних практик, розробленню освітніх програм, вимірюванню та оцінюванню в освіті та навчанні, спеціальній педагогіці, або спрямована на розвиток, виховання та соціалізацію дітей і молоді у різних соціальних групах (сім'я, освітній заклад, організації дозвілля, групи однолітків).
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Капралова, І.
    Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 62-69, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
внутрішня мотивація -- саморозвиток -- творча самореалізація -- самопізнання
Анотація: Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню мотивації професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти та узагальненню результатів емпіричного дослідження щодо потреб мотивації саморозвитку. Професійний саморозвиток визначаємо як усвідомлений цілеспрямований процес особистісного і професійного самовдосконалення з метою творчої самореалізації в процесі виконання професійної діяльності. Проте вважаємо, що викладацька діяльність передбачає активне залучення до неї не тільки суто професійних, а й особистісних якостей і компетентностей, отже, професійний саморозвиток викладача спрямований на самопізнання, самоствердження, самовдосконалення у всіх сферах життєдіяльності. Наголошено, що процес професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти потребує глибоко усвідомленої цінності її необхідності, стійкої внутрішньої мотивації, проте має доповнюватись зовнішніми заохоченнями у творчому освітньому середовищі, що було підтверджено емпіричним дослідженням. Проведене дослідження підтвердило необхідність створення практичних рекомендацій для викладачів щодо професійного саморозвитку, що може стати перспективою для подальших досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Шаповаленко, Н.
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Рябченко, В.
    Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022 [Електронний ресурс] / В. Рябченко, О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 77-86, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
автономія університетів -- рейтинг -- соціальна відповідальність університетів -- сталий розвиток -- Times Higher Education Impact Rankings
Анотація: Стаття присвячена дослідженню результатів Times Higher Education Impact Rankings 2022, який відображає діяльність університетів у забезпеченні сталого розвитку суспільства. Наголошено, що автономія університетів поряд з можливостями самоврядування й академічної свободи посилює їхню соціальну відповідальність за результати своєї діяльності у досягненні цілей сталого розвитку. Одним з механізмів оцінювання внеску університетів у забезпечення сталого розвитку є рейтинг Times Higher Education Impact Rankings, участь в якому є добровільною для закладів вищої освіти. У статті проаналізовано методологію рейтингу, відзначено його сильні сторони і прогалини. Позитивними сторонами методології є відкритість для університетів для широкого залучення до рейтингу на добровільній основі, можливість для університетів розширити свій внесок у розв’язання соціальних, політичних, екологічних, економічних проблем у своїй країні та в усьому світі; певна гнучкість критеріїв дозволяє порівнювати дуже різноманітне середовище закладів вищої освіти. До прогалин у методології Times Higher Education Impact Rankings відносимо необов’язковість участі для університетів у рейтингу, що приводить до відсутності в ньому більшості університетів світу, зокрема тих, що є топовими за іншими рейтингами; певна незбалансованість вагових коефіцієнтів критеріїв рейтингу, неможливість лонгітюдного аналізу здобутків університетів. Наголошено, що статистичне дослідження результатів рейтингу Times Higher Education Impact Rankings 2022 засвідчило високі досягнення університетів з Європи, Австралії, Північної Америки, а також зростання в рейтингу частки закладів вищої освіти з регіонів, що розвиваються.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Бульвінська, О.
    Механізми реалізації соціальної відповідальності університетів в умовах університетської автономії: європейський досвід [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 102-112, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
автономія університетів -- соціальна відповідальність -- Університет Люксембургу -- університетська автономія
Анотація: Стаття присвячена аналізу соціальної відповідальності університетів в умовах університетської автономії. Наголошено, що соціальна місія вищої освіти вимагає від університетів посилення соціальної відповідальності перед суспільством, державою, громадою за якість наданої вищої освіти, за сприяння інноваційному поступу країни завдяки науковим дослідженням, за розв’язання екологічних і соціальних проблем, за формування цінностей, розвиток людського капіталу. Університетська автономія в організаційному, фінансовому, кадровому, академічному вимірах надає можливості кожному закладу вищої освіти вибрати механізм реалізації соціальної відповідальності відповідно до своєї місії, цінностей, моделі – дослідницької чи підприємницької. У статті проаналізовано досвід Університету Тарту й Університету Люксембургу. З’ясовано, що механізми реалізації соціальної відповідальності відрізняються залежно від моделі університету. Дослідницький Університету Люксембургу співпрацює з приватними компаніями, муніципалітетами, державним сектором шляхом впровадження стипендіальних професорських посад, що фінансуються зовнішнім партнером, і виконання наукових досліджень на замовлення зовнішнього стейкхолдера. Підприємницький Університет Тарту реалізує соціальну відповідальність, максимально комерціалізуючи результати наукових досліджень і стартапів викладачів, науковців і студентів. У такій співпраці університети користуються можливостями інституційної автономії: можливістю створювати структурні підрозділи для співпраці з бізнесом і громадою, для проведення наукових досліджень; користуватися фінансовими внесками від різних донорів, отримувати дохід від передачі прав інтелектуальної власності; вибирати напрями наукових досліджень, самостійно визначати зміст освітніх програм і окремих навчальних модулів, тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Бульвінська, О.
    Підготовка викладачів до навчання на основі дослідження: європейський досвід [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 82-92, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- університет -- система викладання -- дослідження
Анотація: Статтю присвячено підготовці викладачів до викладання на основі досліджень у рамках програм професійного розвитку в європейських університетах. Наголошено, що на розвиток професійних компетентностей у викладачів, необхідних для такого викладання, визначальний вплив мають 2 чинники: орієнтація інституційної політики й корпоративної культури закладу вищої освіти на впровадження цілісної системи викладання на основі досліджень, а також програми професійного розвитку в університеті, спрямовані на удосконалення існуючих професійних компетентностей і набуття нових. У статті проаналізовано досвід Університетського коледжу Лондона (Велика Британія) і Гоенгаймського університету (Німеччина) щодо підготовки викладачів до викладання на основі досліджень. Доведено, що в цих закладах вищої освіти впроваджена цілісна система викладання на основі досліджень, а також функціонують широкі програми професійного розвитку викладачів для підготовки до нього, які включають не тільки тренінги, а й індивідуальні консультації і семінари, менторську підтримку від більш досвідчених колег, посібники, наукові ресурси, онлайн-довідники тощо. Наведено конкретні приклади впровадження викладачами цілісної системи викладання на основі досліджень в освітній процес на всіх рівнях вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Бульвінська, О.
    Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 155-169, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- державне регулювання -- самоврядування -- управлінська структура -- національна система
Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню класифікації моделей університетської автономії на основі їх компаративного аналізу. Наголошено, що освіта функціонує як системний елемент в соціальній структурі, який вбудований у зв’язки та координацію з іншими суспільними акторами, зокрема з державною владою і ринком. Зазначено, що університетська автономія – це повноваження закладу вищої освіти визначати власні цілі та програми, а також засоби для їх досягнення; самостійність, незалежність і відповідальність у прийнятті рішень стосовно власного розвитку. Акцентовано, що ступінь університетської автономії корелюється з політичним і адміністративним устроєм країни, економічним розвитком і культурними традиціями, історичним й ідеологічним контекстом, аксіологічною орієнтацією суспільства, традиційною роллю закладів вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Бульвінська, О.
    Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 22-23, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)2230. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійні компетентності -- студентоцентроване навчання -- професійний розвиток -- інтернаціоналізація -- вища освіта
Анотація: На основі аналізу стратегічних документів Європейського простору вищої освіти охарактеризовані сучасні тенденції навчання і викладання, відповідно до яких визначені напрями безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників. До цих напрямів віднесені: розвиток якостей фасилітатора, коуча, модератора, тьютора, зміну авторитарної ролі викладача на більш м’який педагогічний супровід в умовах студентоцентрованої моделі навчання та викладання; вдосконалення іншомовної та міжкультурної компетентності для здійснення інтернаціоналізації вищої освіти; розвиток власної дослідницької компетентності і використання дослідницьких методів в умовах організації освітнього процесу в університеті на основі наукових досліджень для розвитку критичного мислення та рефлексивного аналізу студентів; розвиток умінь адаптувати освітні цілі до високотехнологічного і мобільного навчального середовища і створення психологічно безпечного навчального середовища; освоєння нових електронних засобів навчання, а також досвід використання засобів, методів і технологій електронного навчання в освітньому процесі закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Бульвінська, О. І.
    Орхан Памук: зіткнення цивілізацій чи міст між Сходом і Заходом [Текст] / О. І. Бульвінська // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - 12. - С. 23-27


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Бульвінська, О. І.
    Національні особливості європейських постмодерністських літератур. На прикладі французького, англійського та шведського романів [Текст] / О. І. Бульвінська // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - 4. - С. 10-14


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.
316+005.966
Л 84


    Лукашевич, М. П.
    Соціологія кар’єри [Текст] : підручник / М. П. Лукашевич, Ф. Ф. Шандор, О. І. Бульвінська ; Ужгородський національний університет. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Ужгород : АУТДОР-ШАРК, 2024. - 314 с. - ISBN 978-617-7796-33-5 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальні маркери -- соціологічні дослідження -- людський капітал
Дод.точки доступу:
Шандор, Ф. Ф.
Бульвінська, О. І.
Ужгородський національний університет


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

14.
378(477):316.346.32-053.6
В 55


   
    Вища освіта України як фактор цивілізаційного визначення молоді [Текст] : монографія / М. Михальченко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ : Педагогічна думка, 2010. - 309 с. - ISBN 978-966-644-167-9 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Україна--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
політичні зміни -- Болонський процес -- цивілізаційне виховання -- фактори -- розпад -- реформа
Дод.точки доступу:
Михальченко, М.
Андрущенко, Т.
Бульвінська, О.
Лукашевич, М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

15.
378.013.42-057.875
В 55


   
    Вища школа як соціальний інститут і механізм соціалізації молоді : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти ; кер. авт. кол. М. Михальченко . - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 319 с. - ISBN 978-966-644-226-3 : 125.24 грн., 125.24 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Монографії

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- молодь -- інститут -- механізм
Анотація: У монографії представлено аналіз перспектив розвитку освітньої галузі, виявлення сутнісних особливостей вищої освіти як соціального інституту та з'ясування механізмів соціалізації молоді.
Дод.точки доступу:
Михальченко, М. \авт.\
Андрущенко, Т. \авт.\
Баранівський, В. \авт.\
Бульвінська, О. \авт.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

16.


   
    Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів / О. Проценко [та ін.] // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 45-55, DOI 10.28925/2226-3012.2021.105 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- корпоративна -- культура -- університетські цінності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Проценко, О.
Бульвінська, О.
Мельниченко, О.
Хархула, Я.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Бульвінська, О.
    Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 83-103, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.83103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- викладання і навчання на основі дослідження -- дослідницький метод -- кейс-метод -- метод проектів -- методи навчання і викладання
Анотація: У статті охарактеризовані теоретичні основи навчання і викладання на основі дослідження, їх роль у формуванні дослідницької компетентності студентів, їх критичного і творчого мислення. Проаналізований досвід викладання на основі дослідження з університетів різних країн, класифікований за методами навчання. Наголошується, що найбільш ефективними для розвитку дослідницької компетентності студентів є активні методи, які спонукують до активної розумової й практичної діяльності під час засвоєння навчального матеріалу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Бульвінська, О.
    Університетська автономія – достатня чи необхідна умова для якості вищої освіти? Досвід проведення освітніх дебатів [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - С. 141-152, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
академічна автономія -- дебати -- кадрова автономія -- навчальна технологія -- соціальна відповідальність
Анотація: Стаття присвячена презентації досвіду проведення дебатів, присвячених впливу університетської автономії на підвищення якості вищої освіти. Наголошено, що університетська автономія є засадничою академічною цінністю і стратегічним напрямом розвитку Європейського простору вищої освіти, а також ключовою ознакою демократичного суспільства й умовою підвищення якості вищої освіти та досліджень. Охарактеризовано дебати як навчальну технологію і її роль у розвитку професійних і загальних компетентностей здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, підвищенню рівня комунікативних умінь й інтерактивної здатності до партнерської взаємодії, навичок роботи в команді; а також утвердженню демократичних цінностей, толерантності, чемності, поваги до опонента. Аргументи, представлені членами команди ствердження під час дебатів, засвідчили, що університетська автономія у всіх чотирьох вимірах (організаційна, кадрова, фінансова та академічна) дозволяє створити саморегульоване і авторитетне середовище, яке сприяє підвищенню якості вищої освіти, а також зобов’язує університети нести відповідальність перед суспільством, адже вони відіграють ключову роль у розвитку демократичного й інклюзивного суспільства, сталого та екологічно безпечного економічного і соціального розвитку, у розвитку економіки і підвищенні рівня життя. На противагу команда заперечення аргументувала можливості централізованого регулювання з боку держави в підвищенні якості вищої освіти і в реалізації соціальної відповідальності університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Бульвінська, О.
    Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 95-106, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.8426. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- види і форми професійного розвитку -- заклади вищої освіти -- науково-педагогічні працівники -- підвищення кваліфікації -- ранжування
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників університетів України щодо видів і форм їх професійного розвитку. За допомогою методу ранжування форми професійного розвитку впорядковані за ступенем зменшення їх значення для респондентів. Визначено, що перші три рангових місця серед названих видів і форм професійного розвитку викладачів університетів зайняли навчання на тренінгах, курсах, коучінг-сесіях за межами рідного закладу освіти, використання онлайнових форм і самоаналіз власного професійного досвіду відповідно. Запропоновано розвивати види професійного зростання науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти за рахунок акредитованих освітніх програм у закладах освіти або наукових інституціях, а також використання онлайнових форм не тільки українського, а й європейського та світового Інтернет-простору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

20.
Шифр: Н057263/2024/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2024р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Шербак, В. Модернізація змісту історичної освіти: стереотипи вітчизняної історії – «Хортицька Січ» / В. Шербак. - С.7-14
Мельниченко, О. Гендерна нерівність жінок в освіті, або чому жінки недостатньо представлені на керівних посадах? / О. Мельниченко. - С.15-23
Moskalets, O. Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany / O. Moskalets [и др.]. - С.24-43
Інші автори: Gryshchenko O., Tsapro G., Tsapro O.
Линьов, К. Позаробочий час керівника київської школи в умовах воєнного стану / К. Линьов, Д. Сабол. - С.44-55
Ярошенко, О. Формувальне оцінювання як чинник модернізації викладання предметів природничої освітньої галузі / О. Ярошенко, Т. Коршевнюк, Л. Ващенко. - С.56-73
Половіна, О. Готовність вихователів дітей раннього й дошкільного віку до створення кластерів артспілкувань / О. Половіна, І. Новоселецька. - С.74-87
Сисоєва, С. Педагогіка пограниччя в науково-освітньому дискурсі Республіки Польща / С. Сисоєва. - С.88-98
Регейло, І. Професійна підготовка освітніх лідерів: досвід Утрехтського університету (Нідерланди) / І. Регейло, М. Саюк. - С.99-112
Тадеуш, О. Ідеї підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців: європейський досвід / О. Тадеуш. - С.113-131
Сисоєв, О. Порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні / О. Сисоєв. - С.132-144
Яремчук, М. Трансформаційні процеси в освіті дорослих Республіки Польща / М. Яремчук. - С.145-154
Бульвінська, О. Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз / О. Бульвінська. - С.155-169
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)