Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (17)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бульвінська, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-33 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.013.42-057.87/В 55-462496365
Назва : Вища школа як соціальний інститут і механізм соціалізації молоді : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
ISBN, Ціна 978-966-644-226-3:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.013.42-057.875
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: У монографії представлено аналіз перспектив розвитку освітньої галузі, виявлення сутнісних особливостей вищої освіти як соціального інституту та з'ясування механізмів соціалізації молоді.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(477):316.346./В 55-036447117
Автор(и) : Михальченко М., Андрущенко Т., Бульвінська О., Лукашевич М.
Назва : Вища освіта України як фактор цивілізаційного визначення молоді : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2010
Кільк.характеристики :309 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
ISBN, Ціна 978-966-644-167-9:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378(477):316.346.32-053.6 + 316.346.32-053.6
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта --Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О. І.
Назва : Орхан Памук: зіткнення цивілізацій чи міст між Сходом і Заходом
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2006. - 12. - С. 23-27 (Шифр З659149/2006/12)
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О. І.
Назва : Національні особливості європейських постмодерністських літератур. На прикладі французького, англійського та шведського романів
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2005. - 4. - С. 10-14 (Шифр З659149/2005/4)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2018р.,N 1/2
Цікаві статті :
Sysoieva S. Concept of competence in the international and national educational contexts/ Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan (стр.7-15) Кл.слова: освітні контексти,компетентність,навички
Піддячий В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога/ В. Піддячий (стр.15-21) Кл.слова: освітній процес,європейські цінності
Бульвінська О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти/ О. Бульвінська (стр.22-23) Кл.слова: професійні компетентності,студентоцентроване навчання,професійний розвиток
Ратушинська А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів/ А. Ратушинська (стр.30-37) Кл.слова: самореалізація,творчість,самоаналіз
Виговська О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні/ О. Виговська (стр.38-46) Кл.слова: Болонський процес,інтернаціоналізація вищої освіти,університетська освіта
Пономарьова Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами/ Н. Пономарьова (стр.47-51) Кл.слова: IT-спеціальності,професійна орієнтація,інформатика
Манюк Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття/ Л. Манюк, Н. Кучумова (стр.52-59)
Батечко Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури/ Н. Батечко (стр.60-68) Кл.слова: акмеологічний підхід,мотиваційна сфера,професійний розвиток
Лисенко О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти/ О. Лисенко (стр.68-73) Кл.слова: дистанційні технології,зворотній зв'язок,післядипломна освіта
Горбенко Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект/ Г. Горбенко, К. Борзаківська (стр.73-79) Кл.слова: брендинг освітньої установи,імідж,інтерактивні засоби
Кудлай А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції/ А. Кудлай (стр.79-85) Кл.слова: електронні ресурси,інформаційні технології,мобільні пристрої
Опалюк Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя/ Т. Опалюк (стр.85-92) Кл.слова: соціальна рефлексія,інтерактивні технології,інтеграційні процеси
Ситник О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії/ О. Ситник (стр.93-98) Кл.слова: т'ютор,освіта дорослих,кваліфікаційна підготовка
Мельник Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії/ Н. Мельник (стр.98-108) Кл.слова: сертифікація,професійні профілі,кваліфікація
Петрухан-Щербакова Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд/ Л. Петрухан-Щербакова (стр.108-113) Кл.слова: соціальна робота,соціальний працівник,ефективність
Дурдас А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки/ А. Дурдас (стр.113-120) Кл.слова: вища освіта,оцінювання якості,університетська освіта
Соколова І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності/ І. Соколова (стр.121-130) Кл.слова: акредитаційна експертиза,ліцензування,оцінювання
Tryhub I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union»/ I. Tryhub (стр.131-137) Кл.слова: освітній модуль,якість освіти,найковий ступінь PhD
Сердюк Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти/ Т. Сердюк (стр.137-144) Кл.слова: акредитація,якість знань,освітній процес
Лісовець О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників/ О. Лісовець (стр.145-151) Кл.слова: інтегративність,міждисциплінарність,системний підхід
Velykzhanina D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency/ D. Velykzhanina (стр.152-158) Кл.слова: життєва компетентність,соціальний педагог,професійна підготовка
Моренко О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери/ О. Моренко (стр.158-164) Кл.слова: інновація,проект,соціальна робота
Ступак О. Сутність поняття «соціальна активність молоді»/ О. Ступак (стр.164-171) Кл.слова: активна особистість,ініціативність,соціальна ініціатива
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 1/2. - С. 22-23. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)2230 (Шифр Н057263/2018/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)2230
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійні компетентності--студентоцентроване навчання--професійний розвиток--інтернаціоналізація--вища освіта
Анотація: На основі аналізу стратегічних документів Європейського простору вищої освіти охарактеризовані сучасні тенденції навчання і викладання, відповідно до яких визначені напрями безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників. До цих напрямів віднесені: розвиток якостей фасилітатора, коуча, модератора, тьютора, зміну авторитарної ролі викладача на більш м’який педагогічний супровід в умовах студентоцентрованої моделі навчання та викладання; вдосконалення іншомовної та міжкультурної компетентності для здійснення інтернаціоналізації вищої освіти; розвиток власної дослідницької компетентності і використання дослідницьких методів в умовах організації освітнього процесу в університеті на основі наукових досліджень для розвитку критичного мислення та рефлексивного аналізу студентів; розвиток умінь адаптувати освітні цілі до високотехнологічного і мобільного навчального середовища і створення психологічно безпечного навчального середовища; освоєння нових електронних засобів навчання, а також досвід використання засобів, методів і технологій електронного навчання в освітньому процесі закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2018р.,N 3/4
Цікаві статті :
Башкір О. Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (початок XX – початок XXI сторіч)/ О. Башкір, С. Золотухіна, С. Лупаренко (стр.1-15)
Мартьянова М. Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе/ М. Мартьянова (стр.16-26)
Антипін Є. Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.)/ Є. Антипін (стр.27-39)
Матюшинець Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу/ Я. Матюшинець (стр.40-55)
Стойко К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії/ К. Стойко (стр.56-67)
Іванюк Г. Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів/ Г. Іванюк (стр.68-82)
Музика О. Самоефективність як чинник професіоналізації студентів/ О. Музика (стр.83-94)
Бульвінська О. Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування)/ О. Бульвінська (стр.95-106)
Бірюкова Т. Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів/ Т. Бірюкова, Л. Шинкура (стр.107-117)
Субашкевич І. Обґрунтування використання медіапсихологічних технологій у процесі підготовки студентів до їх професійної діяльності/ І. Субашкевич (стр.118-128)
Паламар С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор/ С. Паламар (стр.129-138)
Галатюк Ю. Методологічні знання у контексті природничої освіти в сучасній школі/ Ю. Галатюк, Т. Галатюк (стр.139-150)
Удовіченко Л. Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури/ Л. Удовіченко (стр.151-160)
Беседа Н. Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту/ Н. Беседа, О. Воробйов (стр.161-172)
Ребуха Л. Система фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій/ Л. Ребуха (стр.173-184)
Корнят В. Неперервність у системі професійної підготовки соціальних педагогів/ В. Корнят (стр.185-197)
Козак Л. Якість дошкільної освіти на сучасному етапі/ Л. Козак, І. Швидка (стр.198-208)
Ошуркевич Н. Особливості створення та використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти/ Н. Ошуркевич (стр.209-221)
Філімонова Т. Формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку: педагогічна модель/ Т. Філімонова (стр.222-233)
Когут І. Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі/ І. Когут (стр.234-245)
Хома Т. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів в умовах коледжу/ Т. Хома, М. Малеш (стр.246-258)
Стеблюк С. Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу/ С. Стеблюк (стр.259-270)
Кучаковська Г. Готовність майбутніх вчителів початкової школи до використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні у багатопрофільному закладі вищої освіти/ Г. Кучаковська (стр.271-282)
Скиба Ю. Досвід розроблення професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії/ Ю. Скиба (стр.283-298)
Соломаха А. Цифрова компетенція педагога нової школи Австрії/ А. Соломаха (стр.299-308)
Головатенко Т. Теоретичні підходи до побудови мультилінгвальних освітніх програм у Люксембурзі/ Т. Головатенко (стр.309-320)
Бхіндер Н. Психолого-педагогічні технології як умова підвищення ефективності професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія/ Н. Бхіндер (стр.321-336)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 1/2
Цікаві статті :
Горбань О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства/ О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна (стр.1-21)
Міхно О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках/ О. Міхно (стр.22-37)
Мартьянова М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена/ М. Мартьянова (стр.38-46)
Лупаренко С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.)/ С. Лупаренко (стр.47-59)
Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови/ В. Прохорчук (стр.60-71)
Бондаренко Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті/ Г. Бондаренко, Н. Кипиченко (стр.72-82)
Бульвінська О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід/ О. Бульвінська (стр.83-103)
Баренкова Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів/ Н. Баренкова, Н. Лашук (стр.104-114)
Сукач Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості/ Т. Сукач, Т. Бірюкова (стр.115-127)
Дячок Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти/ Н. Дячок (стр.128-140)
Гвоздій С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців/ С. Гвоздій, О. Устянська (стр.141-160)
Чижикова О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти/ О. Чижикова (стр.161-175)
Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/ N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk (стр.176-188)
Бурко О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету/ О. Бурко (стр.189-201)
Лук'янець А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму/ А. Лук'янець (стр.202-214)
Кошарна Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть/ Н. Кошарна (стр.215-228)
Нежива О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація/ О. Нежива (стр.229-241)
Головатенко Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія)/ Т. Головатенко (стр.242-258)
Світайло С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва/ С. Світайло (стр.259-271)
Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування"/ Л. Теряєва (стр.272-285)
Михалюк А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів/ А. Михалюк (стр.286-296)
Панченко А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи/ А. Панченко, Н. Кравчук (стр.297-309)
Тимчик О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців/ О. Тимчик (стр.310-320)
Солдатенко О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи)/ О. Солдатенко (стр.321-335)
Гладкова В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти/ В. Гладкова (стр.336-343)
Проценко О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст/ О. Проценко (стр.344-354)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Christensen M. K. Preparing students for leadership:The role of universities/ M. K. Christensen (стр.5-10) Кл.слова: лідерство,студенти,університети
Zamotaieva N. Gender approach to education organization in higher military educational institution/ N. Zamotaieva (стр.11-16) Кл.слова: гендерний,освітній процес,військова школа
Sobol N. Lifelong learning: music adult education/ N. Sobol (стр.17-22) Кл.слова: навчання,музична освіта,освіта дорослих
Ракітянська Л. Проблема єдності раціонального та чуттєвого в розвитку пізнавальних здібностей/ Л. Ракітянська (стр.23-29)
Корнят В. Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін/ В. Корнят [и др.] (стр.30-35)
Ковальова О. Впровадження симуляційних технологій навчання в медичну освіту/ О. Ковальова (стр.36-41)
Kolomiiets E. Productive learning technology as means of education quality provision/ E. Kolomiiets (стр.42-45) Кл.слова: продуктивне навчання,якість освіти
Крашеніннік І. Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів/ І. Крашеніннік (стр.46-52)
Бульвінська О. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів/ О. Бульвінська (стр.53-59)
Лопіна Н. Програма підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій в медичній освіті/ Н. Лопіна, Л. Журавльова (стр.60-67)
Zaskaleta S. Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries/ S. Zaskaleta (стр.68-72) Кл.слова: міжпредметні зв’язки,країни ЄС,професійна підготовка
Pavliuk R. Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany/ R. Pavliuk (стр.73-78) Кл.слова: фахівці,соціальна сфера,дослідницькі
Паламарчук О. Участь академічного персоналу в ефективному врядуванні в університетах: досвід Франції/ О. Паламарчук (стр.80-87)
Тригуб І. Підготовка експертів у галузі освіти: досвід східної Європи/ І. Тригуб (стр.88-92)
Knysh O. Quality assurance in Israely higher education system/ O. Knysh (стр.93-98) Кл.слова: якість освіти,вища освіта
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 53-59. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.5359 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.5359
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): academic staff--академічний персонал--continuing professional development--безперервний професійний розвиток--training--навчання
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників Київського університету імені Бориса Грінченка щодо визначення актуальних тем для підвищення кваліфікації в рамках дидактичного, дослідницького, лідерського модулів і модулю з ІКТ. Перелік тем тренінгів був сформований відповідно до визначених сучасних тенденцій безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, а також з урахуванням європейського досвіду організації курсів підвищення кваліфікації викладачів в університетах. Опитування показало, що вибір викладачами тренінгів для безперервного професійного розвитку цілком узгоджується із загальноєвропейськими тенденціями. Найбільшу кількість виборів отримали тренінги, пов’язані з інноваційними методами викладання, а також з інтернаціоналізацією в освіті. Ці результати можуть стати основою для модернізації програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників університетів для набуття нових та/або вдосконалення раніше набутих компетентностей у межах професійної діяльності. Перспективами подальших досліджень стане обґрунтування компетентнісних профілів у рамках модулів програми підвищення кваліфікації викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Хоружа Л. Партнерство освіти та бізнесу: у пошуках нових форм взаємодії/ Л. Хоружа, О. Тадеуш (стр.7-16)
Cherepekhina O. . The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy/ O. Cherepekhina (стр.17-22)
Скрипник Т. Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти/ Т. Скрипник, К. Бірюкова (стр.23-29)
Петренко Н. Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті/ Н. Петренко (стр.30-36)
Грицак Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури/ Н. Грицак (стр.37-43)
Tsiuniak O. . Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities/ O. Tsiuniak (стр.44-48)
Нетреба М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення/ М. Нетреба (стр.49-54)
Огурцова О., Петрова С. Процесуальна мотивація студентів під час змішаного навчання ділової англійської мови/ О., Петрова С. Огурцова О. (стр.55-60)
Mikhno O. . Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo/ O. Mikhno (стр.61-67)
Бульвінська О. Система наук про освіту: досвід європейських університетів/ О. Бульвінська (стр.68-73)
Михаськова М. Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ М. Михаськова
Pavlenko O. Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions/ O. Pavlenko (стр.80-85)
Pappas G. . Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis/ G. Pappas (стр.86-92)
Batechko N., Durdas A. . The French model for assessing the quality of higher education: current trends/ N., Durdas A. Batechko N. (стр.93-98)
Kaminska M. . Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy/ M. Kaminska (стр.99-107)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Система наук про освіту: досвід європейських університетів [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 68-73. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.10 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейські університети--науки про освіту--освітні програми--qs world university rankings
Анотація: У статті розглядається система наук про освіту в європейських університетах. Для аналізу виокремлено 16 європейських університетів, які в QS World University Rankings 2019 by Subject (Education) увійшли в 50 найкращих (заклади вищої освіти з Великої Британії, Фінляндії, Бельгії, Нідерландів, Норвегії), а також Humboldt-Universitat zu Berlin і Alma Mater Studiorum - University of Bologna. МетоДологічною основою дослідження є аналіз назв структурних підрозділів і освітніх програм з наук про освіту в цих університетах. Зроблено висновок, що в більшості європейських університетів пропонуються освітні програми «Науки про освіту» - «Educational Studies», які орієнтовані на академічний, а не професійний рівень (особливо на магістерському рівні). Освітні програми «Науки про освіту» спрямовані на вивчення освітніх систем та практик в широкому соціальному, культурному, політичному та економічному контекстах. Як правило, така освітня програма поєднує ідеї та дослідження освітніх систем, психології, соціології, філософії та історії, політику в галузі освіти, управління освітою, компаративні освітні дослідження, історію і культурологію освіти, а також критичний аналіз різних освітніх, навчальних і виховних теорій та інноваційних методичних концепцій. Педагогічна наука є однією з освітніх дисциплін, яка фокусується на суто педагогічних проблемах - навчанні і вихованні: вивченні навчальних практик, розробленню освітніх програм, вимірюванню та оцінюванню в освіті та навчанні, спеціальній педагогіці, або спрямована на розвиток, виховання та соціалізацію дітей і молоді у різних соціальних групах (сім'я, освітній заклад, організації дозвілля, групи однолітків).
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Матвіїв Н. Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості/ Н. Матвіїв, Н. Мачинська (стр.7-13)
Казакевич О. Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів/ О. Казакевич (стр.14-20 )
Мурзіна О. Сутність, зміст та структура медіакомпетентності лікаря/ О. Мурзіна (стр.21-29)
Гладкова В. Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти/ В. Гладкова (стр.30-36)
Проценко О. Освітологічна підготовка в забезпеченні якості освіти в університеті/ О. Проценко, О. Мельниченко (стр.37-45)
Ханикіна Н. Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів/ Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська (стр.46-55)
Сараєва І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку/ І. Сараєва (стр.56-63)
Мосьпан Н. Система забезпечення якості вищої освіти у Франції/ Н. Мосьпан, А. Дурдас (стр.64-71)
Сисоєв О. Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки)/ О. Сисоєв (стр.72-80)
Андрійчук В. Навчання фінансової грамотності учнів початкової школи: міжнародний досвід/ В. Андрійчук
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ханикіна Н., Сопова Д., Бульвінська О.
Назва : Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 1. - С. 46-55. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.6 (Шифр Н057263/2021/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна доброчесність--дебати--інтелектуальна навчальна гра--інтерактивні методи
Анотація: Стаття присвячена аналізу досвіду впровадження академічної доброчесності на прикладі інтелектуальної навчальної гри – освітологічних дебатів у Київському університеті імені Бориса Грінченка. Зазначено, що теоретичною основою «Освітологічних дебатів» є науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти – освітологія. Cинергія таких освітніх наук, як філософія освіти, історія освіти, освітня політика, освітнє право, управління освітою, економіка освіти, соціологія освіти, культурологія освіти, що складають зміст освітологічної підготовки, дає можливість проаналізувати і розкрити різні аспекти академічної доброчесності. У статті охарактеризовано освітологічні дебати як метод інтерактивного навчання, спрямованого на спільний процес пізнання через полілог студентів між собою і з викладачем. Продемонстровані напрями роботи команд під час проведення «Освітологічних дебатів» полемічного характеру, наведено принципи, механізми впровадження академічної доброчесності, які можуть підвищити якість вищої освіти. Підкреслено роль зустрічей у форматі інтелектуальної навчальної гри, яка слугує імпульсом для усвідомлення та бажання продовжувати роботу над пошуками та створенням засобів і механізмів впровадження академічної доброчесності в академічному просторі. Зроблено висновки про важливість інформування студентів щодо нормативно-правових та морально-етичних засад боротьби з плагіатом, про навчання студентів правил етичної поведінки в академічному середовищі. Акцентовано, що інтерактивний навчальний метод дебатів є ефективним у цій роботі, оскільки надає можливості для розвитку як професійних, так і загальних компетентностей студентів, сприяє підвищенню рівня когнітивних здібностей, критичного мислення, навичок дослідження і комунікативних умінь, а також заохоченню творчості та інноваційній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Освітологія -2021р.,N 10
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України/ В. Огнев’юк, С. Сисоєва (стр.6-14)
Горохолінська І. Етична підготовка фахівців у закладах вищої освіти: ідейно-ціннісна мотивація та вимоги стандартів вищої освіти/ І. Горохолінська, О. Бродецький (стр.15-23)
Калінічева Г. Якість вищої освіти як складова формування людського капіталу: виклики для України/ Г. Калінічева (стр.24-36)
Любовець О. Вища освіта як чинник формування ціннісних орієнтацій української молоді/ О. Любовець (стр.37-44)
Проценко О. Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів/ О. Проценко [и др.] (стр.45-55)
Скрипник І. Формування праксеологчної компетентності магістрів стоматології: мотиваційна складова/ І. Скрипник, Я. Кульбашна, В. Захарова (стр.56-65)
Olewniczak K. Znaczenie babć i dziadków w rodzinie wielopokoleniowej dla trzeciego pokolenia/ K. Olewniczak (стр.66-72)
Чікарькова М. Етичні аспекти дистанційного навчання у добу пандемії COVID-19/ М. Чікарькова (стр.73-80)
Сисоєв О. Відповідність професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки цілям економічного розвитку Фінляндії/ О. Сисоєв (стр.81-89)
Слуцький Я. Програми освітньо-адаптаційної підготовки іноземних студентів у ЗВО США/ Я. Слуцький (стр.90-97)
Філатов А. Особливості становлення і розвитку корпоративної освіти Польщі у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття/ А. Філатов (стр.98-105)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Проценко О., Бульвінська О., Мельниченко О., Хархула Я.
Назва : Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2021. - № 10. - С. 45-55. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.105 (Шифр О168872740/2021/10). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.105. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.105
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--корпоративна--культура--університетські цінності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Аніщенко О. Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі/ О. Аніщенко (стр.7-16)
Калінічева Г. Експертна діяльність у сфері вищої освіти: компетентнісний вимір/ Г. Калінічева (стр.17-28)
Корнят В. Практична складова в процесі професійної підготовки фахівців соціальної сфери/ В. Корнят (стр.29-35)
Павлова Н. Педагогічна практика в системі професійної підготовки вчителів інформатики/ Н. Павлова (стр.36-44)
Mospan N. . Teaching emotional english intonation/ N. Mospan (стр.45-51) Кл.слова: відеокурси,англійська інтонація
Durdas A. . / A. Durdas [и др.] (стр.52-59)
Мурзіна О. . Формування медіакомпетентності в процесі дистанційної освіти: фактори впливу. Якість/ О. Мурзіна (стр.60-65)
Кондратенко В. Особливості проведення занять з фізичної культури в період дистанційного навчання/ В. Кондратенко [и др.] (стр.66-72)
Лавриненко О. Визначення інноваційної траєкторії розвитку сучасного закладу освіти: ціннісно-смислові орієнтації/ О. Лавриненко
Бульвінська О. Підготовка викладачів до навчання на основі дослідження: європейський досвід/ О. Бульвінська (стр.82-92)
Стойка О. Програма дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів в окремих країнах Європи/ О. Стойка (стр.93-99)
Сисоєв О. Економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам/ О. Сисоєв (стр.100-107)
Durdas A. Development of creativity of future specialists at foreign Language classes: conditions and opportunities. Subjective well-being/ A. Durdas [и др.] (стр.52-59) Кл.слова: креативність,суб’єктивне благополуччя,можливості розвитку
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Підготовка викладачів до навчання на основі дослідження: європейський досвід [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 2. - С. 82-92. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.10 (Шифр Н057263/2022/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--університет--система викладання--дослідження
Анотація: Статтю присвячено підготовці викладачів до викладання на основі досліджень у рамках програм професійного розвитку в європейських університетах. Наголошено, що на розвиток професійних компетентностей у викладачів, необхідних для такого викладання, визначальний вплив мають 2 чинники: орієнтація інституційної політики й корпоративної культури закладу вищої освіти на впровадження цілісної системи викладання на основі досліджень, а також програми професійного розвитку в університеті, спрямовані на удосконалення існуючих професійних компетентностей і набуття нових. У статті проаналізовано досвід Університетського коледжу Лондона (Велика Британія) і Гоенгаймського університету (Німеччина) щодо підготовки викладачів до викладання на основі досліджень. Доведено, що в цих закладах вищої освіти впроваджена цілісна система викладання на основі досліджень, а також функціонують широкі програми професійного розвитку викладачів для підготовки до нього, які включають не тільки тренінги, а й індивідуальні консультації і семінари, менторську підтримку від більш досвідчених колег, посібники, наукові ресурси, онлайн-довідники тощо. Наведено конкретні приклади впровадження викладачами цілісної системи викладання на основі досліджень в освітній процес на всіх рівнях вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 3
Цікаві статті :
Mospan N. Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges/ N. Mospan ; Н. Мосьпан (стр.7-14) Кл.слова: дистанційне навчання,освітні технології,ринок праці
Каплун В. Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах/ В. Каплун, Н. Батечко, Л. Панталієнко (стр.15-23)
Кошарна Н. Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта»/ Н. Кошарна, Л. Петрик
Durdas A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing/ A. Durdas [и др.] (стр.33-38)
Rudnik Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty/ Y. Rudnik (стр.39-45)
Ващекно Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності/ Л. Ващекно (стр.46-52)
Акіліна О. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти/ О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко (стр.53-61)
Капралова І. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти/ І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська (стр.62-69)
Родіна Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі/ Н. Родіна (стр.70-77)
Дроботько І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками/ І. Дроботько (стр.78-83)
Сисоєв О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща/ О. Сисоєв (стр.84-89)
Стойка О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині/ О. Стойка (стр.90-95)
Khalilov T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century)/ T. Khalilov (стр.96-104)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Капралова І., Шаповаленко Н., Бульвінська О.
Назва : Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 62-69. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.8 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішня мотивація--саморозвиток--творча самореалізація--самопізнання
Анотація: Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню мотивації професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти та узагальненню результатів емпіричного дослідження щодо потреб мотивації саморозвитку. Професійний саморозвиток визначаємо як усвідомлений цілеспрямований процес особистісного і професійного самовдосконалення з метою творчої самореалізації в процесі виконання професійної діяльності. Проте вважаємо, що викладацька діяльність передбачає активне залучення до неї не тільки суто професійних, а й особистісних якостей і компетентностей, отже, професійний саморозвиток викладача спрямований на самопізнання, самоствердження, самовдосконалення у всіх сферах життєдіяльності. Наголошено, що процес професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти потребує глибоко усвідомленої цінності її необхідності, стійкої внутрішньої мотивації, проте має доповнюватись зовнішніми заохоченнями у творчому освітньому середовищі, що було підтверджено емпіричним дослідженням. Проведене дослідження підтвердило необхідність створення практичних рекомендацій для викладачів щодо професійного саморозвитку, що може стати перспективою для подальших досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

21.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 4
Цікаві статті :
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі/ О. Сисоєв (стр.7-26)
Druhanova O. Sexual harassment and sextortion in universities as an actual scientific problem/ O. Druhanova, A. Fedonenko, O. Nalyvaiko (стр.27-35)
Прожогіна І. Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології/ І. Прожогіна (стр.36-48)
Durdas A. . Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects/ A. Durdas (стр.49-53)
Різак Г. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація"/ Г. Різак (стр.54-60)
Яремчук Н. Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи/ Н. Яремчук (стр.69-76)
Стойка О. Нормативно-правові засади цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині/ О. Стойка (стр.69-76)
Рябченко В. Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022/ В. Рябченко, О. Бульвінська (стр.77-86)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рябченко В., Бульвінська О.
Назва : Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022 [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 4. - С. 77-86. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.8 (Шифр Н057263/2022/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автономія університетів--рейтинг--соціальна відповідальність університетів--сталий розвиток--times higher education impact rankings
Анотація: Стаття присвячена дослідженню результатів Times Higher Education Impact Rankings 2022, який відображає діяльність університетів у забезпеченні сталого розвитку суспільства. Наголошено, що автономія університетів поряд з можливостями самоврядування й академічної свободи посилює їхню соціальну відповідальність за результати своєї діяльності у досягненні цілей сталого розвитку. Одним з механізмів оцінювання внеску університетів у забезпечення сталого розвитку є рейтинг Times Higher Education Impact Rankings, участь в якому є добровільною для закладів вищої освіти. У статті проаналізовано методологію рейтингу, відзначено його сильні сторони і прогалини. Позитивними сторонами методології є відкритість для університетів для широкого залучення до рейтингу на добровільній основі, можливість для університетів розширити свій внесок у розв’язання соціальних, політичних, екологічних, економічних проблем у своїй країні та в усьому світі; певна гнучкість критеріїв дозволяє порівнювати дуже різноманітне середовище закладів вищої освіти. До прогалин у методології Times Higher Education Impact Rankings відносимо необов’язковість участі для університетів у рейтингу, що приводить до відсутності в ньому більшості університетів світу, зокрема тих, що є топовими за іншими рейтингами; певна незбалансованість вагових коефіцієнтів критеріїв рейтингу, неможливість лонгітюдного аналізу здобутків університетів. Наголошено, що статистичне дослідження результатів рейтингу Times Higher Education Impact Rankings 2022 засвідчило високі досягнення університетів з Європи, Австралії, Північної Америки, а також зростання в рейтингу частки закладів вищої освіти з регіонів, що розвиваються.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 95-106. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.8426 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.8426
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безперервний професійний розвиток--види і форми професійного розвитку--заклади вищої освіти--науково-педагогічні працівники--підвищення кваліфікації--ранжування
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників університетів України щодо видів і форм їх професійного розвитку. За допомогою методу ранжування форми професійного розвитку впорядковані за ступенем зменшення їх значення для респондентів. Визначено, що перші три рангових місця серед названих видів і форм професійного розвитку викладачів університетів зайняли навчання на тренінгах, курсах, коучінг-сесіях за межами рідного закладу освіти, використання онлайнових форм і самоаналіз власного професійного досвіду відповідно. Запропоновано розвивати види професійного зростання науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти за рахунок акредитованих освітніх програм у закладах освіти або наукових інституціях, а також використання онлайнових форм не тільки українського, а й європейського та світового Інтернет-простору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 83-103. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.83103 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.83103
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активні методи навчання--викладання і навчання на основі дослідження--дослідницький метод--кейс-метод--метод проектів--методи навчання і викладання
Анотація: У статті охарактеризовані теоретичні основи навчання і викладання на основі дослідження, їх роль у формуванні дослідницької компетентності студентів, їх критичного і творчого мислення. Проаналізований досвід викладання на основі дослідження з університетів різних країн, класифікований за методами навчання. Наголошується, що найбільш ефективними для розвитку дослідницької компетентності студентів є активні методи, які спонукують до активної розумової й практичної діяльності під час засвоєння навчального матеріалу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

25.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2023р.,N 2
Цікаві статті :
Debych. Internationalization Of Higher Education In The Context Of Recovery Of Ukraine: Goals And Challenges/ М. Debych (стр.7-15)
Мельниченко О. Перспективи розвитку вищої освіти: освітологічний аспект./ О. Мельниченко (стр.16-24)
Durdas. Higher Education Quality Assurance: Contemporary Tendencies/ A. Durdas [и др.] (стр.25-32)
Mospan N. Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse/ N. Mospan (стр.33-42)
Покотило П. Викладання іноземних мов за дистанційною формою навчання: особливості/ П. Покотило (стр.43-52)
Бінницька К. Особливості цифровізації в процесі професійної підготовки фахівців у галузі туризму/ К. Бінницька (стр.53-60)
Стойка О. Формування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти України/ О. Стойка (стр.61-76)
Баценко С. Дистанційне навчання фінансової грамотності керівників закладів загальної середньої освіти: методичний аспект/ С. Баценко (стр.77-89)
Чорнойван Г. Особливості реалізації підтримки академічної кар’єри та працевлаштування випускників у США/ Г. Чорнойван (стр.90-101)
Бульвінська О. Механізми реалізації соціальної відповідальності університетів в умовах університетської автономії: європейський досвід/ О. Бульвінська (стр.102-112)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Механізми реалізації соціальної відповідальності університетів в умовах університетської автономії: європейський досвід [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 2. - С. 102-112. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.10 (Шифр Н057263/2023/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автономія університетів--соціальна відповідальність--університет люксембургу--університетська автономія
Анотація: Стаття присвячена аналізу соціальної відповідальності університетів в умовах університетської автономії. Наголошено, що соціальна місія вищої освіти вимагає від університетів посилення соціальної відповідальності перед суспільством, державою, громадою за якість наданої вищої освіти, за сприяння інноваційному поступу країни завдяки науковим дослідженням, за розв’язання екологічних і соціальних проблем, за формування цінностей, розвиток людського капіталу. Університетська автономія в організаційному, фінансовому, кадровому, академічному вимірах надає можливості кожному закладу вищої освіти вибрати механізм реалізації соціальної відповідальності відповідно до своєї місії, цінностей, моделі – дослідницької чи підприємницької. У статті проаналізовано досвід Університету Тарту й Університету Люксембургу. З’ясовано, що механізми реалізації соціальної відповідальності відрізняються залежно від моделі університету. Дослідницький Університету Люксембургу співпрацює з приватними компаніями, муніципалітетами, державним сектором шляхом впровадження стипендіальних професорських посад, що фінансуються зовнішнім партнером, і виконання наукових досліджень на замовлення зовнішнього стейкхолдера. Підприємницький Університет Тарту реалізує соціальну відповідальність, максимально комерціалізуючи результати наукових досліджень і стартапів викладачів, науковців і студентів. У такій співпраці університети користуються можливостями інституційної автономії: можливістю створювати структурні підрозділи для співпраці з бізнесом і громадою, для проведення наукових досліджень; користуватися фінансовими внесками від різних донорів, отримувати дохід від передачі прав інтелектуальної власності; вибирати напрями наукових досліджень, самостійно визначати зміст освітніх програм і окремих навчальних модулів, тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF
Знайти схожі

27.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2023р.,N 3
Цікаві статті :
Mospan N. Trends in multilingual higher education in the pre-pandemic decade/ N. Mospan (стр.5-16)
Стойка О. Якість вищої освіти: дослідницькі концепції і наукові підходи/ О. Стойка (стр.17-27)
Храпійчук Г. Підвищення ефективності поточного оцінювання знань з медичної і біологічної фізики/ Г. Храпійчук, О. Чалий (стр.28-36)
Кучер Н. Підготовка соціальних педагогів до проєктної діяльності в системі післядипломної освіти: педагогічні умови/ Н. Кучер (стр.37-46)
Салата О. Гейміфікація як засіб підвищення ефективності процесу навчання в закладах середньої освіти/ О. Салата, О. Трухан (стр.47-60)
Линьов К. Соціально-психологічний клімат у закладах загальної середньої освіти м. Києва в умовах воєнного стану/ К. Линьов [и др.] (стр.61-74)
Наумова В. Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій/ В. Наумова, О. Бульвінська (стр.75-83)
Дурдас А. Освітні ідеї Марії Монтеcсорі на сторінках зарубіжних періодичних видань/ А. Дурдас (стр.84-90)
Яремчук М. Проблема освіти дорослих у Республіці Польща: педагогічний дискурс/ М. Яремчук (стр.91-101)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


28.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Наумова В., Бульвінська О.
Назва : Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 3. - С. 75-83. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.7 (Шифр Н057263/2023/3). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.7. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відкриті освітні платформи--відкриті освітні ресурси--онлайн-курси--професійний розвиток--цифрова компетентність
Анотація: Стаття присвячена проблемі вивчення професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах воєнного стану. Мета статті полягає у характеристиці відкритих освітніх платформ для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій. До цих платформ віднесено: соціальний проєкт «Coaching for Ukraine» створений командою AcademyOcean, який діє за підтримки держави; навчальні курси для вчителів на платформі Prometheus+; курси з підвищення кваліфікації на платформі Iteacher; український освітній онлайн-портал для вчителів «На урок»; освітній проєкт «Всеосвіта»; студію онлайн-освіти Educational Era (EdЕra). Висвітлено досвід Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, де викладачами розроблено й впроваджено авторські навчальні курси для вчителів із різним рівнем цифрової компетентності. Акцентовано, що професійний розвиток учителів з активним використанням відкритих освітніх платформ відбувається у відповідності до принципів відкритого навчання. З’ясовано, що зміст підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичної освіти і технологій у контексті використання в освітньому процесі цифрових інструментів сприяє оновленню організації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти у дистанційному режимі, висвітлює особливості організації процесу навчання учнів у синхронному та в асинхронному режимах. Доведено, що використання цифрових інструментів вчителем тісно пов’язане з його цифровою компетентністю, яка потребує уваги з боку системи професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

29.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2024р.,N 1
Цікаві статті :
Шербак В. Модернізація змісту історичної освіти: стереотипи вітчизняної історії – «Хортицька Січ»/ В. Шербак (стр.7-14)
Мельниченко О. Гендерна нерівність жінок в освіті, або чому жінки недостатньо представлені на керівних посадах?/ О. Мельниченко (стр.15-23)
Moskalets O. Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany/ O. Moskalets [и др.] (стр.24-43)
Линьов К. Позаробочий час керівника київської школи в умовах воєнного стану/ К. Линьов, Д. Сабол (стр.44-55)
Ярошенко О. Формувальне оцінювання як чинник модернізації викладання предметів природничої освітньої галузі/ О. Ярошенко, Т. Коршевнюк, Л. Ващенко (стр.56-73)
Половіна О. Готовність вихователів дітей раннього й дошкільного віку до створення кластерів артспілкувань/ О. Половіна, І. Новоселецька (стр.74-87)
Сисоєва С. Педагогіка пограниччя в науково-освітньому дискурсі Республіки Польща/ С. Сисоєва (стр.88-98)
Регейло І. Професійна підготовка освітніх лідерів: досвід Утрехтського університету (Нідерланди)/ І. Регейло, М. Саюк (стр.99-112)
Тадеуш О. Ідеї підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців: європейський досвід/ О. Тадеуш (стр.113-131)
Сисоєв О. Порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні/ О. Сисоєв (стр.132-144)
Яремчук М. Трансформаційні процеси в освіті дорослих Республіки Польща/ М. Яремчук (стр.145-154)
Бульвінська О. Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз/ О. Бульвінська (стр.155-169)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2024. - Вип. 1. - С. 155-169. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.12 (Шифр Н057263/2024/1). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.12. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--державне регулювання--самоврядування--управлінська структура--національна система
Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню класифікації моделей університетської автономії на основі їх компаративного аналізу. Наголошено, що освіта функціонує як системний елемент в соціальній структурі, який вбудований у зв’язки та координацію з іншими суспільними акторами, зокрема з державною владою і ринком. Зазначено, що університетська автономія – це повноваження закладу вищої освіти визначати власні цілі та програми, а також засоби для їх досягнення; самостійність, незалежність і відповідальність у прийнятті рішень стосовно власного розвитку. Акцентовано, що ступінь університетської автономії корелюється з політичним і адміністративним устроєм країни, економічним розвитком і культурними традиціями, історичним й ідеологічним контекстом, аксіологічною орієнтацією суспільства, традиційною роллю закладів вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-30    31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)