Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Біляковська, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(075.8)/Б 61
Автор(и) : Біляковська О. О., Мищишин І. Я., Цюра С. Б.
Назва : Дидактика вищої школи : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2013
Кільк.характеристики :358 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту, Львівський національний університет імені Івана Франка
ISBN, Ціна 978-617-10-0025-4: 68.00 грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 378(075.8)
Предметні рубрики: Вища школа-- Теорія освіти-- Дидактика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--методи навчання--лекція--організація навчання--контроль--оцінювання
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Біляковська О. Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України/ О. Біляковська, Н. Мосьпан, К. Біницька (стр.7-18)
Гулько О. . Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів/ О. Гулько (стр.51-59)
Линьов К. Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження/ К. Линьов, І. Линьова (стр.60-70)
Мартиненко С. Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект/ С. Мартиненко (стр.28-32)
Однорог Г. Модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю/ Г. Однорог (стр.19-27)
Саврасова-В’юн Т. . Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект/ Т. Саврасова-В’юн (стр.33-41)
Скрипник І. Формування праксеологічної компетентності магістрів стоматології: сучасні підходи/ І. Скрипник, Я. Кульбашна, В Захарова (стр.99-106)
Соколова І. Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики/ І. Соколова [и др.] (стр.89-98)
Чалий О. Викладання медичної і біологічної фізики та медичної інформатики в європейських університетах/ О. Чалий [и др.]
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біляковська О., Мосьпан Н., Біницька К.
Назва : Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 3. - С. 7-18. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.1 (Шифр Н057263/2021/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модульне оцінювання--навчальні досягнення--педагогічна модель--старші класи--учні
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до оцінювання в закладах освіти на основі аналізу різних оціночних шкал (діапазон від трьох до ста балів). У процесі диференціації основних принципів, функцій, критеріїв оцінювання встановлено, що для українських шкіл характерні такі види оцінювання: попереднє, потокове, тематичне, підсумкове. Охарактеризовані особливості функціонування модульної технології навчання в умовах 12-бальної системи оцінювання, визначені вимоги, умови, принципи та елементи організації модульного навчання. Науково обґрунтовані дидактичні можливості даної технології в процесі формування нових підходів до оцінювання навчальних досягнень школярів, доведені її переваги в порівнянні з традиційною системою навчання. Запропоновано три моделі контрольно-оцінних систем для середньої школи, що передбачають математичний, гуманітарний і загальноосвітній напрямки. В результаті експериментального дослідження виділено основні елементи контрольно-оцінної діяльності: навчальні параметри, структура компонентів знань предмета, критерії, шкала оцінок, інтервальна шкала переходу до оцінок, форми підсумкового і локального контролю. Результати формуючого експерименту свідчать про те, що розроблені підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників є більш ефективними в порівнянні з традиційними. Це простежується в більш високій успішності та мотивації до навчання, зокрема в процесі виконання самостійних (особливо домашніх) завдань. Результати підтверджують необхідність використання нових підходів до оцінювання навчальних досягнень школярів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)