Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Варфоломєєва, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Варфоломєєва Т., Литвинова В.
Назва : "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фінанс.-екон. розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 5. - С. 49–53. (Шифр В353859/2017/5)
Примітки : Зміст: Цінність та сутність методики ; Навчальний потенціал карток-завдань ; Додаток : Фрагмент заняття з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення : (другий рік навчання).
УДК : 376.056.264:373.2](477) + 373.2.016:81-028.31](477)
Предметні рубрики: Логопедія-- дошкільні навчальні заклади --Україна
Методика навчання в дошкільних навчальних закладах-- розвиток мовлення --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільні навчальні заклади--логопедична робота--корекційна робота--четвертий зайвий, методика--картки-завдання--загальне недорозвинення мовлення--розвивальні дидактичні посібники
Анотація: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) – центру розвитку дитини № 24 міста Кам’янське, Дніпропетровської області, щодо застосування методики "Четвертий зайвий" у корекційній роботі вчителя-логопеда.
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Варфоломєєва Т., Литвинова В.
Назва : "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2017. - № 5. - С. 49–53. (Шифр В353859/2017/5)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2017р.,N 5
Цікаві статті :
Романюк І. СМС для вихователів-методистів/ Ірина Романюк, Світлана Боднарук (стр.4–8.)
Дятленко Н. Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі/ Наталія Дятленко (стр.9–14.)
Лохвицька Л. Іграшки – "моральні путівники" дошкільників/ Любов Лохвицька, Оксана Михайленко, Тетяна Гнатенко, Людмила Єфіменко (стр.15–23.)
Лук’янова С. Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище/ С. Лук’янова ; Світлана Лук’яноа (стр.24–31.)
Кононко О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість/ Олена Кононко (стр.32–39.)
Клименко Л. Розвиваємо лідерський потенціал дошкільників: семінар/ Людмила Клименко (стр.40–48.)
Варфоломєєва Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі/ Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова (стр.49–53.)
Кобякова Д. Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками/ Д. Кобякова (стр.53–54.)
День родини (стр.56–57.)
Джемула Г. Родина у кожного/ Галина Джемула (стр.58–63.)
Складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу: чек-ліст (стр.64–65.)
Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу (стр.66–67.)
Особливості організації тренінгу (стр.68–69.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)