Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Воротникова, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.


    Воротникова, І.
    Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / І. Воротникова. - Електронні текстові дані и Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 21-27, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.2127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- реформа -- професійний розвиток -- підвищення кваліфікації
Анотація: У статті представлено класифікація моделей професійного розвитку вчителів у післядипломній освіті. Висвітлено різні підходи до підвищення кваліфікації вчителів та запропоновано моделі професійного розвитку педагогів в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти. Представлено методи дослідження, серед яких аналіз, систематизація та порівняння наукових положень з метою визначення теоретичних підходів до розв’язання проблеми професійного розвитку вчителів, моделювання для створення різноманітних траєкторій професійного розвитку вчителів; емпіричні: спостереження, бесіди, анкетування. Визначено критерії для побудови моделей професійного розвитку вчителя та схарактеризовано кожен з них показниками і прикладами запровадження в післядипломній освіті. Визначено основні підходи до реалізації моделей професійного розвитку: компетентнісної, пролонгованої, диференційованої, особистісно-орієнтованої, раціональної, наставництва і коучингу та інших.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.
37.018.43:004
Д 48


   
    Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва [Текст] : навч.-метод. посібник / Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти ; упорядник: І. П. Воротникова, Н. В. Чайковська. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - 456 с. - (Освіта Києва). - ISBN 978-617-658-087-4 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дистанційне навчання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
моделі навчання -- управління ліцеєм -- інформаційна безпека -- дистанційні платформи -- цифрові інструменти -- освітній процес -- ІРЦ -- особливі освітні потреби
Дод.точки доступу:
Воротникова, І. П. \упорядник.\
Чайковська, Н. В. \упорядник.\
Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

3.
   373.5
   В 75


    Воротникова, І. П.
    Упровадження дистанційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : навчально-методичний посібник / І. П. Воротникова, С. В. Якубов ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - 139 с. - 33.52 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дистанційна освіта--Загальноосвітня школа--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
технології -- процес
Дод.точки доступу:
Якубов, С. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 30
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (28),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (28),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

4.
373.5.09(072)
М 54


   
    Методичні рекомендації і приклади реалізації НУШ у 5-6 класах на основі досвіду освітян столиці: природнича, математична, інформатична, технологічна, соціальна і здоров’язбережувальна галузі : навчально-методичний посібник / І. Воротникова [та ін.] ; за загальною редакцією І. П. Воротникової ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти, Кафедра природничо-математичної освіти і технологій. - Київ : ФОП Ямчинський О. В., 2022. - 187 с. - ISBN 978-617-8184-25-4 : 80.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Середня школа--Організація навчання--5-6 клас--НУШ--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
організація освітнього процесу -- нова українська школа -- нуш -- інновації -- впровадження -- рекомендації -- нормативно-правове забезпечення -- вибір модельних програм -- природознавство -- математика -- інформатика -- дизайн і технології -- соціальна галузь -- здоров’язабезпечувальна галузь
Дод.точки доступу:
Воротникова, І.
Заплатинський, В.
Рак, Л.
Філоненко, І.
Воробей, С.
Хоменко, О.
Косик, В.
Рудич, М.
Речич, Н.
Олексюк, О.
Якунін, Я.
Шопіна, М.
Ворона, З.
Ткач, Н.
Воротникова, І. П. \загальний редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної освіти
Кафедра природничо-математичної освіти і технологій


Примірників всього: 3
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)

Знайти схожі

5.
37.091.12.018.4
Д 48


   
    Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога : монографія / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти ; редактор І. П. Воротникова. - Київ : [б. в.], 2022. - 256 с. - ISBN 978-617-658-027-0 : 41.61 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Навчання педагогів--Дистанційне навчання--Змішане навчання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- післядипломна освіта -- освітній процес -- професійний розвиток -- мотивація -- підвищення кваліфікації -- професійна майстерність
Дод.точки доступу:
Воротникова, І. П. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної освіти


Примірників всього: 15
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10)

Знайти схожі

6.


    Воротникова, І. П.
    Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ / І. П. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 145-155, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.145155 . - ISSN 2414-0325

Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Воротникова, І.
    Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті / І. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 101-118, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.101118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність вчителя -- післядипломна освіта -- неформальна післядипломна освіта
Анотація: В статті визначено умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті. Проаналізовано міжнародні стандарти ЮНЕСКО, європейські рамки цифрових компетентностей для громадян (DigComp 2.1 і освітян (Digcompedu) та узагальнено критерії до визначення та оцінювання цифрової компетентності у вчителів. Результати дослідження представлено на основі досвіду підвищення кваліфікації педагогів міста Києва з використанням емпіричних методів: спостереження, опитування (анкетування, бесіди). Анкетування дозволило визначити основні запити вчителів щодо формування індивідуальних траєкторій професійного розвитку, в тому числі в напряму підвищення рівня цифрової компетентності. Визначено умови формування цифрової компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти: цифровізацію освіти, наявність нормативно-правових документів щодо стандартів та вимог до цифрової компетентності вчителя (міжнародні, інституційні, національні), необхідність розробки та впровадження критеріїв розвитку цифрової компетентності вчителя (тести, анкети і т. п.), запровадження міжнародних, вітчизняних проектів із питань використання ІКТ, готовність післядипломної освіти забезпечити формування цифрової компетентності вчителів (ІТінфраструктура, наявність наукових, навчально-методичних ресурсів та середовищ та компетентних кадрів), розвинута ІТ-інфраструктура закладів освіти, в яких працює вчитель (апаратне, програмне забезпечення, в тому числі цифрові лабораторії, підключення до швидкісного Інтернет, персоналізовані інформаційно-освітні середовища і т.д). Крім того важливою умовою визначено мотивацію вчителя до неперервного професійного розвитку та самооцінювання ним цифрової компетентності. Доведено, що розробка і запровадження національних стандартів цифрової компетентності вчителя, надання йому права самому вирішувати, в яких інституціях підвищувати кваліфікацію, сприяють запровадженню нових підходів до побудови індивідуальних маршрутів розвитку цифрової компетентності педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Воротникова, І. П.
    Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI 2414-0325.2018.4.96107 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
методичний центр -- відкрита освіта -- обдаровані учні
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.96107

Дод.точки доступу:
Агафонова, С. Б.


Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: В505452853/2018/4
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2018р. № 4
Зміст:
Dos, Reis A. Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies / Reis A. Dos, N. Morze, S. Vasylenko
Кл.слова: дидактичне відео, компетентність викладача
Bilous, V. Prototyping of mobile applications of android in environment of mit app inventor as means are introduction to bases of programming on the lessons of informatics of students of middle school / V. Bilous
Кл.слова: додатки android, середовище міт app invento, програмування
Buinytska, O. Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university / O. Buinytska, B. Hrytseliak, V. Smirnova
Кл.слова: конкурентноспроможність університету, рейтинг університету
Гладун, М. А. Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання як технологія співробітництва / М. А. Гладун, М. А. Сабліна
Кл.слова: онлайн інструменти, інтерактивне навчання, технологія співробітництва
Liakh, T. Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere / T. Liakh, T. Spirina
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, навчальний процес, вищій навчальний заклад
Morze, N. Methodology of mooc creation on wiki-portal / N. Morze, L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk
Кл.слова: mooc, вікі-портал
Семеніхіна, О. В. Застосування комп’ютерних математичних інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математик / О. В. Семеніхіна, В. В. Прошкін
Кл.слова: комп’ютерні математичні інструменти, професійна підгтовка учителів
Shtaltovna, Y. The pursuit of democratization in education - knowing where to go. Concept analysis for the correct use of the term "democratization of education" / Y. Shtaltovna
Кл.слова: демократизація освіти
Співак, С. М. Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу / С. М. Співак
Кл.слова: хмороорієнтоване середовище, навчальний процес
Цирульник, С. М. Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування / С. М. Цирульник
Кл.слова: Mit app inventor, android-додаток, програмування
Воротникова, І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів / І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова
Кл.слова: методичний центр, відкрита освіта, обдаровані учні
Золочевська, М. В. Організація та проведення семінарів на платформі moodle / М. В. Золочевська
Кл.слова: платформа moodle
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4
Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: В505452853/2016/2
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2016р. № 2 . - 90.60, 87.00, грн.
Зміст:
Alonso-Diaz, L. A model to assess online learning: analysis and proposal / L. Alonso-Diaz [и др.]. - С.1-5
Інші автори: Tosina Y., Puerto G. D., Esteban P. G., Masa J. A.
Dolynskyi, Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions / Y. V. Dolynskyi. - С.6-13
Gladun, M. A. Using gamification as a way of increasing students motivation0 / M. A. Gladun. - С.14-19
Kuzminska, O. H. Crowdsourcing and higher education / O. H. Kuzminska. - С.20-26
Makhachashvili, R. K. Open verbal e-environment: research pemises and ict tools / R. K. Makhachashvili. - С.27-33
Malach, J. The conceptual bases for designing module "tools for adaptive learning and learning styles" within mooc course "ict tools for e-learning" / J. Malach [и др.]. - С.34-40
Інші автори: Kostolanyova K., Kostolanyova K., Kostolanyova K., Chmura M., Nagyova I., Prextova T.
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]. - С.34-40
Інші автори: Smyrnova-Trybulska E., Drlik M., Alvarez I.
Morze, N. V. Introduction of steam education education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing / N. V. Morze, L. O. Varchenko-Trotsenko, A. V. Tiutiunnyk. - С.41-50
Pavlova, H. Open educational resources development: threats and opportunities / H. Pavlova. - С.51-59
Антошків, М. С. Blended learning як перспективна технологія навчання вищої алгебри майбутніх вчителів математики / М. С. Антошків, О. О. Требенко. - С.76-83
Барна, О. В. Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики / О. В. Барна. - С.84-92
Березенська, С. М. Засоби e-learning в організації роботи з теоретичним контентом з технічних дисциплін / С. М. Березенська. - С.93-101
Березуцький, В. І. Електронний конспект лекції у вищої медичної школі / В. І. Березуцький. - С.102-106
Буйницька, О. П. Вебометричний рейтинг як інструмент оцінювання якості відкритого освітнього е-середовища університету / О. П. Буйницька, І. С. Степура, В. А. Смірнова. - С.107-119
Вембер, В. П. Створення інтерактивного дидактичного матеріалу в процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики / В. П. Вембер. - С.137-144
Воротникова, І. П. Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ / І. П. Воротникова. - С.145-155
Гордійчук, Г. Б. Використання інформаційно-освітнього порталу педагогічного університету для надання якісної освіти студентам заочної форми навчання / Г. Б. Гордійчук, Л. Л. Коношевський. - С.156-162
Дєнічєва, О. І. Вплив тенденцій розвитку гуманітарної освіти австрії на формування відкритого освітнього простору / О. І. Дєнічєва. - С.163-169
Іванов, І. С. Інтелект і медіаінформаційна компетентність / І. С. Іванов, Л. С. Іванова. - С.179-191
Кадемія, М. Ю. Дистанційне навчання у віртуальному університеті як спосіб доступу до якісної освіти / М. Ю. Кадемія, В. О. Уманець. - С.192-198
Кожедуб, Л. Г. Використання віртуального інформаційного простору у процесі самостійної підготовки майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.199-203
Кушнір, Н. О. Підвищення кваліфікації викладачів університету як елемент розвитку інформаційно-освітнього середовища університету / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько, М. О. Вінник. - С.204-214
Олійник, Н. Ю. Зворотний зв’язок у електронному навчанні як педагогічна проблема / Н. Ю. Олійник. - С.215-225
Скакаліна, О. В. Застосування інтелектуальних інформаційних технологій в процесі керування інтеграцією наукового та педагогічного профілів ВНЗ / О. В. Скакаліна. - С.226-239
Степура, І. С. Особливості використання системи wordpress при реалізації сайту видання "Грінченко-інформ" / І. С. Степура. - С.240-243
Фамілярська, Л. Л.[ Ресурси відкритого освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти / Л. Л.[ Фамілярська. - С.244-252
Шовкун, В. В. Використання дистанційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики / В. В. Шовкун. - С.265-272
Шталтовна, Ю. А. Демократизація освітнього середовища університету як стратегія розвитку вищої освіти / Ю. А. Шталтовна. - С.273-282
Штихалюк, О. П. Взаємодія суб’єктів освітнього процесу при використанні дистанційної форми навчання в початковій школі / О. П. Штихалюк [и др.]. - С.283-289
Інші автори: Юхно І. А., Бабич Я. С., Нечаєва О. С.
Василенко, С. В. Використання мультимедійних дощок у процесі формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів / С. В. Василенко. - С.127-136
Бучинська, Д. Л. Використання хмаро-орієнтованих технологій для удосконалення професійної діяльності викладача / Д. Л. Бучинська. - С.120-126
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)

Учбова література:
ФПО / КНМ / 011 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 9 / ОСН
ФПО / КНМ / 011 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФПО / КНМ / 012 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФПО / КНМ / 013 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)