Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Воротникова, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воротникова І.
Назва : Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 3/4. - С. 21-27. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.2127 (Шифр Н057263/2018/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.2127
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
    и Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): післядипломна освіта--реформа--професійний розвиток--підвищення кваліфікації
Анотація: У статті представлено класифікація моделей професійного розвитку вчителів у післядипломній освіті. Висвітлено різні підходи до підвищення кваліфікації вчителів та запропоновано моделі професійного розвитку педагогів в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти. Представлено методи дослідження, серед яких аналіз, систематизація та порівняння наукових положень з метою визначення теоретичних підходів до розв’язання проблеми професійного розвитку вчителів, моделювання для створення різноманітних траєкторій професійного розвитку вчителів; емпіричні: спостереження, бесіди, анкетування. Визначено критерії для побудови моделей професійного розвитку вчителя та схарактеризовано кожен з них показниками і прикладами запровадження в післядипломній освіті. Визначено основні підходи до реалізації моделей професійного розвитку: компетентнісної, пролонгованої, диференційованої, особистісно-орієнтованої, раціональної, наставництва і коучингу та інших.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.43:004/Д 48
Назва : Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва : навч.-метод. посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020
Кільк.характеристики :456 с
Колективи : Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти
Серія: Освіта Києва
ISBN, Ціна 978-617-658-087-4: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 37.018.43:004 + 004
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дистанційне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделі навчання--управління ліцеєм--інформаційна безпека--дистанційні платформи--цифрові інструменти--освітній процес--ірц--особливі освітні потреби
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5/В 75
Автор(и) : Воротникова І. П., Якубов С. В.
Назва : Упровадження дистанційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017
Кільк.характеристики :139 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 33.52 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.5.018.43
Предметні рубрики: Дистанційна освіта-- Загальноосвітня школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технології--процес
Примірники : всього : ГП АБ(28), ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП АБ(28), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.09(072)/М 54
Автор(и) : Воротникова І., Заплатинський В., Рак Л., Філоненко І., Воробей С., Хоменко О., Косик В., Рудич М., Речич Н., Олексюк О., Якунін Я., Шопіна М., Ворона З., Ткач Н.
Назва : Методичні рекомендації і приклади реалізації НУШ у 5-6 класах на основі досвіду освітян столиці: природнича, математична, інформатична, технологічна, соціальна і здоров’язбережувальна галузі : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: ФОП Ямчинський О. В., 2022
Кільк.характеристики :187 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти, Кафедра природничо-математичної освіти і технологій
ISBN, Ціна 978-617-8184-25-4: 80.00 грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.5.09(072)
Предметні рубрики: Середня школа-- Організація навчання-- 5-6 клас-- НУШ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організація освітнього процесу--нова українська школа--нуш--інновації--впровадження--рекомендації--нормативно-правове забезпечення--вибір модельних програм--природознавство--математика--інформатика--дизайн і технології--соціальна галузь--здоров’язабезпечувальна галузь
Примірники : всього : Ф1(3)
Вільні : Ф1(3)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12.018.4/Д 48
Назва : Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога : монографія
Вихідні дані : Київ, 2022
Кільк.характеристики :256 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти
ISBN, Ціна 978-617-658-027-0: 41.61 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.091.12.018.4
Предметні рубрики: Навчання педагогів-- Дистанційне навчання-- Змішане навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифровізація--післядипломна освіта--освітній процес--професійний розвиток--мотивація--підвищення кваліфікації--професійна майстерність
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), Ф3(3), Ф1(10)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), Ф3(3), Ф1(10)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воротникова І. П.
Назва : Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 145-155. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.145155 (Шифр В505452853/2016/2). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.145155
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воротникова І.
Назва : Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 101-118. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.101118 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.101118
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова компетентність вчителя--післядипломна освіта--неформальна післядипломна освіта
Анотація: В статті визначено умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті. Проаналізовано міжнародні стандарти ЮНЕСКО, європейські рамки цифрових компетентностей для громадян (DigComp 2.1 і освітян (Digcompedu) та узагальнено критерії до визначення та оцінювання цифрової компетентності у вчителів. Результати дослідження представлено на основі досвіду підвищення кваліфікації педагогів міста Києва з використанням емпіричних методів: спостереження, опитування (анкетування, бесіди). Анкетування дозволило визначити основні запити вчителів щодо формування індивідуальних траєкторій професійного розвитку, в тому числі в напряму підвищення рівня цифрової компетентності. Визначено умови формування цифрової компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти: цифровізацію освіти, наявність нормативно-правових документів щодо стандартів та вимог до цифрової компетентності вчителя (міжнародні, інституційні, національні), необхідність розробки та впровадження критеріїв розвитку цифрової компетентності вчителя (тести, анкети і т. п.), запровадження міжнародних, вітчизняних проектів із питань використання ІКТ, готовність післядипломної освіти забезпечити формування цифрової компетентності вчителів (ІТінфраструктура, наявність наукових, навчально-методичних ресурсів та середовищ та компетентних кадрів), розвинута ІТ-інфраструктура закладів освіти, в яких працює вчитель (апаратне, програмне забезпечення, в тому числі цифрові лабораторії, підключення до швидкісного Інтернет, персоналізовані інформаційно-освітні середовища і т.д). Крім того важливою умовою визначено мотивацію вчителя до неперервного професійного розвитку та самооцінювання ним цифрової компетентності. Доведено, що розробка і запровадження національних стандартів цифрової компетентності вчителя, надання йому права самому вирішувати, в яких інституціях підвищувати кваліфікацію, сприяють запровадженню нових підходів до побудови індивідуальних маршрутів розвитку цифрової компетентності педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воротникова І. П., Агафонова С. Б.
Назва : Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 4. - ISSN 2414-0325, DOI 2414-0325.2018.4.96107 (Шифр В505452853/2018/4). - ISSN 2414-0325, DOI 2414-0325.2018.4.96107
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методичний центр--відкрита освіта--обдаровані учні
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.96107
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Dos Reis A. Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies/ Reis A. Dos, N. Morze, S. Vasylenko Кл.слова: дидактичне відео,компетентність викладача
Bilous V. Prototyping of mobile applications of android in environment of mit app inventor as means are introduction to bases of programming on the lessons of informatics of students of middle school/ V. Bilous Кл.слова: додатки android,середовище міт app invento,програмування
Buinytska O. Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university/ O. Buinytska, B. Hrytseliak, V. Smirnova Кл.слова: конкурентноспроможність університету,рейтинг університету
Гладун М. А. Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання як технологія співробітництва/ М. А. Гладун, М. А. Сабліна Кл.слова: онлайн інструменти,інтерактивне навчання,технологія співробітництва
Liakh T. Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere/ T. Liakh, T. Spirina Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,навчальний процес,вищій навчальний заклад
Morze N. Methodology of mooc creation on wiki-portal/ N. Morze, L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk Кл.слова: mooc,вікі-портал
Семеніхіна О. В. Застосування комп’ютерних математичних інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математик/ О. В. Семеніхіна, В. В. Прошкін Кл.слова: комп’ютерні математичні інструменти,професійна підгтовка учителів
Shtaltovna Y. The pursuit of democratization in education - knowing where to go. Concept analysis for the correct use of the term "democratization of education"/ Y. Shtaltovna Кл.слова: демократизація освіти
Співак С. М. Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу/ С. М. Співак Кл.слова: хмороорієнтоване середовище,навчальний процес
Цирульник С. М. Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування/ С. М. Цирульник Кл.слова: Mit app inventor,android-додаток,програмування
Воротникова І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів/ І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова Кл.слова: методичний центр,відкрита освіта,обдаровані учні
Золочевська М. В. Організація та проведення семінарів на платформі moodle/ М. В. Золочевська Кл.слова: платформа moodle
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Alonso-Diaz L. A model to assess online learning: analysis and proposal/ L. Alonso-Diaz [и др.] (стр.1-5)
Dolynskyi Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions/ Y. V. Dolynskyi (стр.6-13)
Gladun M. A. Using gamification as a way of increasing students motivation0/ M. A. Gladun (стр.14-19)
Kuzminska O. H. Crowdsourcing and higher education/ O. H. Kuzminska (стр.20-26)
Makhachashvili R. K. Open verbal e-environment: research pemises and ict tools/ R. K. Makhachashvili (стр.27-33)
Malach J. The conceptual bases for designing module "tools for adaptive learning and learning styles" within mooc course "ict tools for e-learning"/ J. Malach [и др.] (стр.34-40)
Morze N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective/ N. Morze [и др.] (стр.34-40)
Morze N. V. Introduction of steam education education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing/ N. V. Morze, L. O. Varchenko-Trotsenko, A. V. Tiutiunnyk (стр.41-50)
Pavlova H. Open educational resources development: threats and opportunities/ H. Pavlova (стр.51-59)
Антошків М. С. Blended learning як перспективна технологія навчання вищої алгебри майбутніх вчителів математики/ М. С. Антошків, О. О. Требенко (стр.76-83)
Барна О. В. Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики/ О. В. Барна (стр.84-92)
Березенська С. М. Засоби e-learning в організації роботи з теоретичним контентом з технічних дисциплін/ С. М. Березенська (стр.93-101)
Березуцький В. І. Електронний конспект лекції у вищої медичної школі/ В. І. Березуцький (стр.102-106)
Буйницька О. П. Вебометричний рейтинг як інструмент оцінювання якості відкритого освітнього е-середовища університету/ О. П. Буйницька, І. С. Степура, В. А. Смірнова (стр.107-119)
Вембер В. П. Створення інтерактивного дидактичного матеріалу в процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики/ В. П. Вембер (стр.137-144)
Воротникова І. П. Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ/ І. П. Воротникова (стр.145-155)
Гордійчук Г. Б. Використання інформаційно-освітнього порталу педагогічного університету для надання якісної освіти студентам заочної форми навчання/ Г. Б. Гордійчук, Л. Л. Коношевський (стр.156-162)
Дєнічєва О. І. Вплив тенденцій розвитку гуманітарної освіти австрії на формування відкритого освітнього простору/ О. І. Дєнічєва (стр.163-169)
Іванов І. С. Інтелект і медіаінформаційна компетентність/ І. С. Іванов, Л. С. Іванова (стр.179-191)
Кадемія М. Ю. Дистанційне навчання у віртуальному університеті як спосіб доступу до якісної освіти/ М. Ю. Кадемія, В. О. Уманець (стр.192-198)
Кожедуб Л. Г. Використання віртуального інформаційного простору у процесі самостійної підготовки майбутніх філологів/ Л. Г. Кожедуб (стр.199-203)
Кушнір Н. О. Підвищення кваліфікації викладачів університету як елемент розвитку інформаційно-освітнього середовища університету/ Н. О. Кушнір, Н. В. Валько, М. О. Вінник (стр.204-214)
Олійник Н. Ю. Зворотний зв’язок у електронному навчанні як педагогічна проблема/ Н. Ю. Олійник (стр.215-225)
Скакаліна О. В. Застосування інтелектуальних інформаційних технологій в процесі керування інтеграцією наукового та педагогічного профілів ВНЗ/ О. В. Скакаліна (стр.226-239)
Степура І. С. Особливості використання системи wordpress при реалізації сайту видання "Грінченко-інформ"/ І. С. Степура (стр.240-243)
Фамілярська Л. Л.[. Ресурси відкритого освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти/ Л. Л.[ Фамілярська (стр.244-252)
Шовкун В. В. Використання дистанційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики/ В. В. Шовкун (стр.265-272)
Шталтовна Ю. А. Демократизація освітнього середовища університету як стратегія розвитку вищої освіти/ Ю. А. Шталтовна (стр.273-282)
Штихалюк О. П. Взаємодія суб’єктів освітнього процесу при використанні дистанційної форми навчання в початковій школі/ О. П. Штихалюк [и др.] (стр.283-289)
Василенко С. В. Використання мультимедійних дощок у процесі формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів/ С. В. Василенко (стр.127-136)
Бучинська Д. Л. Використання хмаро-орієнтованих технологій для удосконалення професійної діяльності викладача/ Д. Л. Бучинська (стр.120-126)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)