Пошуковий запит: (<.>A=Воротникова, І. П.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Воротникова І. П. Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ/І. П. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.145-155
|
>3.
| Воротникова І. П. Упровадження дистанційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів/І. П. Воротникова, С. В. Якубов. - 2017
|
>4.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Воротникова І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів/І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 4
|
>6.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва/Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти. - 2020
|
>8.
| Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога/Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти. - 2022
|
>9.
| Методичні рекомендації і приклади реалізації НУШ у 5-6 класах на основі досвіду освітян столиці: природнича, математична, інформатична, технологічна, соціальна і здоров’язбережувальна галузі/І. Воротникова [та ін.] ; за загальною редакцією І. П. Воротникової. - 2022
|
|