Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Воскобойнікова-Гузева, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воскобойнікова-Гузева О.
Назва : Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 2. - С. 58-62. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5862 (Шифр Н057263/2019/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5862
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--магістерська програма--міждисциплінарна підготовка--вища освіта--цифрові--гуманітарні науки
Анотація: Актуальність статті обумовлена посиленим впливом інформаційно-комунікаційних технологій на дослідження в галузі соціогуманітарного циклу наук, що призвело до виникнення міждисциплінарного напряму досліджень та проектів - Digital Humanities, збільшення соціально важливого цифрового контенту ( електронні колекції, архіви, бібліотеки, музеї) та потреба у підготовці фахівців для цього напряму діяльності. Автор спирається на основні положення публікацій В. Копанієвої, Т. Ярошенко, С. Чуканової, О. Олійника та «Маніфесту цифрових гуманітарних наук». Мета статті - проаналізувати досвід підготовки фахівців з бібліотекознавства та інформаційних наук (LIS) міждисциплінарних магістерських програм з цифрових гуманітарних наук в Канаді та визначення перспектив впровадження таких програм в Україні. Автор використовує системний підхід до визначення перспектив підготовки фахівців з цифрових гуманітарних наук для бібліотек, навчальних закладів, музеїв, архівів та інших закладів культури. Застосовуються методи аналізу літературних джерел та інформаційних ресурсів, контент-аналіз сайтів університетів Канади, порівняльний аналіз освітніх програм Digital Humanities. Університетом Альберти (Едмонтон, Канада) було обрано основним об’єктом дослідження, де 3-річна міжфакультурна освітня програма з цифрових гуманітарних наук та магістр наук з бібліотечних та інформаційних досліджень (MLIS) пропонуються програмою «Цифрові гуманітарні науки» та Шкільною бібліотекою інформаційних студій. Порівняльний аналіз змісту міжфакультурної освітньої програми з цифрових гуманітарних наук в університеті Альберти та освітньо-професійної програми з управління інформацією, бібліотеками та архівами Київського університету імені Бориса Грінченка стимулював рішення про розробку нової спеціалізації з цифрових гуманітарних наук для студентів Студенти магістерської програми в Україні. Цифрові гуманітарні науки поєднують інформаційні та комунікаційні методи та теорії з дослідженнями та викладанням у галузі мистецтва та гуманітарних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Соколова І. Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети/ І. Соколова (стр.7-15) Кл.слова: інтернаціоналізація,стандартизація,триплет стандартів
Дембіцька С. Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект/ С. Дембіцька (стр.16-21) Кл.слова: працеохоронна діяльність,фахова підготовка
Діденко І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства/ І. Діденко, О. Філатова (стр.22-27) Кл.слова: педагогічні курси,педагогічний з’їзд
Machynska N. Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects/ N. Machynska, Y. Derkach (стр.28-34) Кл.слова: навантаження,потенціал,професійне вигорання
Hladkova V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education/ V. Hladkova (стр.35-40) Кл.слова: акмеологія,кадровий резерв,акмесинергетичне забезпечення
Budak V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology)/ V. Budak, O. Oleksiuk (стр.41-45) Кл.слова: патріотизм,лідер-патріот,критичне мислення
Стеблюк С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова/ С. Стеблюк (стр.46-51) Кл.слова: мораль,ступенева освіта,наукове дослідження
Сліпчук В. Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України/ В. Сліпчук (стр.52-57) Кл.слова: іноземні студенти,комунікативні компетентності,вища медична освіта
Воскобойнікова-Гузева О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади/ О. Воскобойнікова-Гузева (стр.58-62) Кл.слова: інформаційні технології,магістерська програма,міждисциплінарна підготовка
Кристопчук Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз/ Т. Кристопчук (стр.63-67) Кл.слова: національний стандарт,нормативно-правове забезпечення
Бінницька К. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії/ К. Бінницька (стр.68-71) Кл.слова: економічна галузь,професійна підготовка
Коломієць А. Феномен якості освіти: доба бароко/ А. Коломієць (стр.72-77) Кл.слова: доба бароко,якість освіти,Septem Artes Liberales
Tsyuk O. Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine/ O. Tsyuk (стр.78-82) Кл.слова: імпліментація,освіта Швеції,рейтинги
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)