Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гаращенко, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Назва журналу :Вивчаємо українську мову та літературу -2017р.,N 13/14
Цікаві статті :
Сидорова Л. В. Маленькими кроками до великої мети/ Л. В. Сидорова (стр.3-5) Кл.слова: передплата (журнал),журнал,українське видавництво (історія)
Ланько О. С. Інтернет-марафон: освітні ініціативи захоплюють/ О. С. Ланько (стр.6-7) Кл.слова: видавнича група,українська видавнича справа,інтернет-марафон
Білик С. М. Новітній диктант повторюваної дії/ С. М. Білик (стр.8-12) Кл.слова: українська мова (диктант),5 клас (українська мова),українська мова (5 клас)
Гусєва Л. П. Опис природи на основі особистих вражень/ Л. П. Гусєва (стр.13-16) Кл.слова: українська мова (опис природи),5 клас (українська мова),українська мова (5 клас)
Павлюк С. П. Леонід Глібов "Жаба і віл"/ С. П. Павлюк (стр.17-20) Кл.слова: українська література в школі,6 клас (українська література),українська література (6 клас)
Гопик О. І. Способи дієслів/ О. І. Гопик (стр.21-26) Кл.слова: українська мова (7 клас),7 клас (українська мова),дієслово (українська мова)
Шинкаренко С. В. Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні. Узагальнення вивченого/ С. В. Шинкаренко (стр.27-30) Кл.слова: українська мова (9 клас),9 клас (українська мова),складне речення (українська мова)
Сіренко Л. А. "Енеїда" - минуле і сучасне: дежавю дійсності/ Л. А. Сіренко (стр.31-34) Кл.слова: українська література (9 клас),9 клас (українська література),урок - історико-політичне розслідування (українська література)
Гаращенко Л. П. І. Франко "Іван Вишенський"/ Л. П. Гаращенко (стр.35-41) Кл.слова: українська література (10 клас),10 клас (українська література),український письменник
Тосич С. П. Відомості про епістолярний стиль/ С. П. Тосич, М. І. Загарія (стр.42-47) Кл.слова: українська мова (10 клас),10 клас (українська мова),інтегрований урок (зарубіжна література; українська мова)
Кордонська А. В. Собор - символ духовної краси людини в однойменному романі Олеся Гончара/ А. В. Кордонська (стр.48-55) Кл.слова: українська література (11 клас),11 клас (українська література),собор як символ (українська література)
Єфімова О. Г. Тестові завдання з теми "Складне речення з різними видами зв'язку" (за текстами М. Коцюбинського)/ О. Г. Єфімова (стр.56-59) Кл.слова: українська мова (9 клас),9 клас (українська мова),тестові завдання (українська мова)
Волос Т. Т. Філософія життя за творчістю Володимира Даника/ Т. Т. Волос (стр.60-64) Кл.слова: українська література в школі,український письменник,література рідного краю (урок)
Росоха М. Ю. Безсмертна слава їх чекає.../ М. Ю. Росоха (стр.65-70) Кл.слова: українська література (усний журнал),літературна вітальня,усний журнал (українська література)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаращенко Л. П.
Назва : І. Франко "Іван Вишенський" : 10 клас
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 13/14. - С. 35-41 (Шифр В901257/2017/13/14)
Предметні рубрики: Українська література-- персоналія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література (10 клас)--10 клас (українська література)--український письменник
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Кононко О. Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано?/ О. Кононко (стр.4-15)
Як виховати чесну дитину (стр.16)
Агіляр Туклер В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності/ Туклер В. Агіляр (стр.17-22)
Буданцева Н. Самооцінка старших дошкільників/ Н. Буданцева (стр.23-31)
Безсонова О. Полілог: просто про складне/ О. Безсонова (стр.32-37)
6 прийомів ефективної взаємодії з колективом (стр.38-40)
Бєлєнька Г. Ранкова гімнастика від А до Я/ Г. Бєлєнька, Л. Гаращенко (стр.41-46)
Моніторинг якості проведення ранкової гімнастики (стр.47)
Проводимо ранкову гімнастику правильно (стр.48-50)
Тоцька Т. Добре слово, або Як прищеплювати любов до рідної мови/ Т. Тоцька (стр.51-57)
Міжнародний день води (стр.58-59)
Лизогуб М. Вода - джерело життя/ М. Лизогуб (стр.60-64)
Рубальська Н. Музично-дидактична казка як форма розваги/ Н. Рубальська (стр.65-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гаращенко Л. П.
Назва : І. Франко "Іван Вишенський" : 10 клас
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу. - Київ: Основа, 2017. - № 13/14. - С. 35-41 (Шифр В901257/2017/13/14)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література (10 клас)--10 клас (українська література)--український письменник
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г., Гаращенко Л.
Назва : Ранкова гімнастика від А до Я
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2018. - № 2. - С. 41-46 (Шифр В353859/2018/2)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Попова Ю. Педагоги й батьки: не цуратися, об'єднатися/ Ю. Попова (стр.4-9)
Білоус С. Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних/ С. Білоус (стр.10-13)
Інтернет-технології: термінологічний путівник (стр.14)
Дарадан Т. Як спілкуватися з батьками на рівних/ Т. Дарадан (стр.15-20)
Тоцька Т. Що таке щастя - діалог дорослого з дитиною/ Т. Тоцька (стр.21-28)
Гавриш Н. Ласкаво просимо, або Як полегшити адаптацію малюків/ Н. Гавриш, Н. Шкляр (стр.29-34)
Бєлєнька Г. Як чарівна Фея присипляє дітей: усе про денний сон/ Г. Бєлєнька, Н. Мельник (стр.35-42)
Готуємо дошкільників до денного сну (стр.43-44)
6 порад: як забезпечити здоровий і повноцінний сон (стр.45-47)
Дитину мучать кошмари: як допомогти (стр.48)
Бєлєнька Г. Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії/ Г. Бєлєнька, Л. Гаращенко (стр.49-57)
7 порад вихователю: як правильно дібрати рухливі ігри для дошкільників (стр.58)
Життя як спорт, або Розумна фізкультура (стр.59-60)
Абакумова К. Морська подорож. Сценарій спортивної розваги для дітей і батьків/ К. Абакумова (стр.61-65)
Лист МОН України "Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році" від 13.06.2018р. N1/9-386 (стр.66-70)
Що є підставою проводити ранковий прийом дітей на свіжому повітрі (стр.71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г., Гаращенко Л.
Назва : Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2018. - № 7. - С. 49-57 (Шифр В353859/2018/7)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особливості рухливих ігор--види рухливих ігор--фізичне навантаження--захоплення грою
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 3/4
Цікаві статті :
Tverdokhlib T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century)/ T. Tverdokhlib (стр.1-18)
Горбань О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади/ О. Горбань (стр.19-34)
Гнатів З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє/ З. Гнатів (стр.35-47)
Короткова Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти/ Ю. Короткова (стр.48-60)
Баштан С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії/ С. Баштан, Т. Шапкіна (стр.61-72)
Паламар С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання/ С. Паламар, Л. Назаренко (стр.73-91)
Ахмед К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей/ К. М. Ахмед (стр.92-99)
Малахова М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів/ М. Малахова (стр.100-109)
Гаращенко Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку/ Л. Гаращенко, О. Літіченко (стр.110-120)
Єсіпова О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю/ О. Єсіпова (стр.121-129)
Руденко Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ Ю. Руденко (стр.130-142)
Cоломаха А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога/ А. Cоломаха (стр.143-155)
Глушак О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання/ О. Глушак, С. Семеняка (стр.156-174)
Білоус В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків/ В. Білоус (стр.175-184)
Петрик Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності/ Л. Петрик (стр.185-196)
Гуцул О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі/ О. Гуцул, Т. Бірюкова (стр.197-205)
Барановська І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти/ І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила (стр.206-219)
Стеченко О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес/ О. Стеченко (стр.220-239)
Туранов Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій/ Ю. Туранов, А. Уруський (стр.240-252)
Курінна А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання/ А. Курінна, Д. Фролов (стр.253-267)
Даценко В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО/ В. Даценко (стр.268-279)
Гладкова В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю/ В. Гладкова, Д. Юйцзін (стр.280-293)
Біницька К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження/ К. Біницька (стр.294-305)
Власова І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії/ І. Власова (стр.306-318)
Кузіна О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду/ О. Кузіна (стр.319-329)
Папушина В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід/ В. Папушина (стр.330-341)
Batechko N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union/ N. Batechko (стр.342-357)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:796/Г 20
Автор(и) : Гаращенко Л. В.
Назва : Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку : практикум
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Лазурит-Поліграф", 2016
Кільк.характеристики :144 с
ISBN, Ціна 978-966-1543-51-4: 30.00 грн.
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.016:796
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Теорія виховання дошкільників-- Фізичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): основи теорії і методики фізичного виховання--використання засобів фізичного виховання--форми роботи з фізичного виховання
Анотація: У посібнику міститься орієнтовний розподіл годин за темою курсу "Теорія і методика фізичного виховання та валеологічної освіти", навчальні результати, плани семінарських і практичних занять, зміст самостійної роботи та методичні рекомендації до них.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2021р.,N 35
Цікаві статті :
Хоружа Л. Елективість як провідний принцип освіти дорослих/ Л. Хоружа (стр.6-11)
Івашньова С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога/ С. Івашньова (стр.12-20)
Ліннік О. Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту/ О. Ліннік (стр.21-29)
Бєлєнька Г. Підготовка вихователів дітей дошкільного віку: вектор євроінтеграції/ Г. Бєлєнька (стр.30-35)
Васьківська Г. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ/ Г. Васьківська, Г. Скиба (стр.36-41)
Malach J. Students of technical high schools in the reality of digital learning environment/ J. Malach, M. Chmura, D. Vicherková (стр.42-51)
Кисіль Н. Проблеми розвитку креативності й підприємницької діяльності вчителя музики та їх вирішення/ Н. Кисіль, Й. Малах (стр.52-56)
Машовець М. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних ЗВО/ М. Машовець, С. Паламар, Ю. Савченко (стр.57-62)
Гаращенко Л. Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок/ Л. Гаращенко, С. Кондратюк (стр.63-70)
Козак Л. Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання/ Л. Козак (стр.71-77)
Карнаухова А. Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів/ А. Карнаухова (стр.78-82)
Половіна О. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів/ О. Половіна, І. Кондратець (стр.83-88)
Пономаренко Т. Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти/ Т. Пономаренко, О. Кузіна (стр.89-93)
Цюман Т. Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості/ Т. Цюман, О. Нагула (стр.94-100)
Сулятицький І. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією/ І. Сулятицький, А. Порохнява (стр.101-107)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)