Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гекало, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Початкова школа -2018р.,N 10
Цікаві статті :
Чудакова О. Осіння казка/ О. Чудакова (стр.62–64)
Буянова Н. "Гарбузова родина" – комора здоров’я/ Н. Буянова (стр.56–61)
Петрова Н. Ми – кияни/ Н. Петрова (стр.54–55.)
Шнайдер А. Хореографія/ А. Шнайдер (стр.50–53)
Савош В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти/ В. Савош (стр.45–47.)
Олексин Н. Спілкування – найбільша розкіш/ Н. Олексин (стр.43–44.)
Чумарна М. Життя – як гра, гра – як життя/ М. Чумарна (стр.40–42.)
Петрук О. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою/ О. Петрук (стр.38–39.)
Вашуленко М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.31–37.)
Єфименко О. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі/ О. Єфименко (стр.29–30)
Садова Р. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі/ Р. Садова (стр.26–29.)
Піка Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі/ Т. Піка (стр.25–26.)
Саквенко О. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці/ О. Саквенко (стр.23–24.)
Паршина С. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів/ С. Паршина (стр.21–22.)
Півень Г. Урок української мови, 2 клас/ Г. Півень (стр.19–20.)
Балютіна К. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації/ К. Балютіна (стр.14–18.)
Стецюк Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності/ Н. Стецюк (стр.11–14)
Золотарьова А. Казкова співдружність/ А. Золотарьова (стр.6–9.)
Стрілько Л. Краса – це радість нашого життя/ Л. Стрілько (стр.4–5.)
Гекало Л. Вчися робити добро, дитино!/ Л. Гекало (стр.1–3.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гекало Л.
Назва : Вчися робити добро, дитино! : урок добросердя до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 10. - С. 1–3. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/10). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.015.31:17](477) + 37(091)(477)-051Сухомлинський
Предметні рубрики: Моральне виховання-- сценарій заходу-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральне виховання--уроки добросердя--сценарій заходу--моральні якості--загальнолюдські цінності--людяність--український педагог--педагог-гуманіст--спадщина в. о. сухомлинського--початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій заходу морального спрямування на тему: "Вчися робити добро, дитино!" для учнів початкової школи. Мета: навчити дітей орієнтуватися в моральних якостях людини; формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, зокрема, про людяність як необхідну кожному чесноту.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Початкова школа -2018р.,N 12
Цікаві статті :
Гекало Л. Розвиток творчого потенціалу педагога/ Л. Гекало (стр.1–3)
Степанян Н. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України"/ Н. Степанян, В. Рожнова (стр.4–6.)
Болтромюк Д. Загальнопедагогічні чинники у формуванні особистості під час виховного процесу/ Д. Болтромюк (стр.6–8)
Каракоз С. Борис Олійник/ С. Каракоз (стр.9–13.)
Киян Л. Інтегрований урок української мови у 1 класі/ Л. Киян (стр.14–17)
Лісовець О. Урок літературного читання у 3 класі/ О. Лісовець (стр.17–19.)
Чайченко В. Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти/ В. Чайченко, В. Сарієнко (стр.19–23)
Листопад Н. Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі/ Н. Листопад (стр.24–27.)
Кіщук Н. Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні/ Н. Кіщук (стр.27–32)
Крижанівська М. Інтегрований відкритий тематичний день/ М. Крижанівська (стр.33–35.)
Сидоренко Н. Бінарний урок з природознавства й англійської мови у 1 класі/ Н. Сидоренко, О. Пікалова (стр.35–37.)
Чупріна І. У майстерні Снігової королеви/ І. Чупріна (стр.38.)
Єфименко О. Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі/ О. Єфименко (стр.39–40)
Ґолибард Є. Очищуюча сила сорому/ Є. Ґолибард (стр.41–42.)
Третяк З. Щаслива родина – щаслива дитина/ З. Третяк (стр.43–49)
Якубенко О. З чого розпочати роботу в інклюзивному класі/ О. Якубенко (стр.50–51.)
Марченко Н. Письменник, укорінений у майбутнє/ Н. Марченко (стр.52–54.)
Марченко Н. Півстоліття Івана, або Осягнення батьківства та гармонійної родинності/ Н. Марченко (стр.54–55.)
Кострицька З. До Дня Соборності України/ З. Кострицька (стр.56–57.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гекало Л.
Назва : Розвиток творчого потенціалу педагога
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 12. - С. 1–3. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/12). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 37.091.12:005.336.5](477)
Предметні рубрики: Вчителі-- творчість вчителя-- творчий потенціал
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість вчителя--творчий потенціал--професійна діяльність--педагог-професіонал--творча особистість--педагогічна креативність--професійне зростання
Анотація: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)