Пошуковий запит: (<.>A=Головатенко, Т.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи/Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - 2015
|
>2.
| Педагогічний процес: теорія і практика - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Головатенко Т. Мультилінгвальна освіта майбутнього вчителя початкової школи в Бельгії/Т. Головатенко // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 4.-С.146-151
|
>4.
| Освітологічний дискурс - 2018г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Освітологічний дискурс - 2019г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>6.
| Освітологічний дискурс - 2022г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Головатенко Т. Теоретичні підходи до побудови мультилінгвальних освітніх програм у Люксембурзі/Т. Головатенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.309-320
|
>8.
| Головатенко Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія)/Т. Головатенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.242-258
|
>9.
| Головатенко Т. Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія)/Т. Головатенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.129-146
|
>10.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2023г.,N 39 (Введено оглавление)
|
>11.
| Головатенко Т. Реалізація принципів травма-інформованого середовища на уроках англійської мови у початкових класах: метааналіз зарубіжних практик/Т. Головатенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 39(1).-С.80-86
|
|