Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Горбань, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.
   2-1(075)
   А 60


    Аляєв, Геннадій Євгенович.
    Лекції з релігієзнавства : навчальний посібник / Г. Є. Аляєв, О. В. Горбань, В. М. Мешков ; редактор В. Я. Пипченко ; Міністерство освіти України, Українсько-Фінський інститут менеджменту та бізнесу. - Київ : Українсько-Фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1996. - 144 с. - ISBN 5-7763-9159-8 : 4.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Релігієзнавство--Предмет--Структура--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
буддизм -- іудаїзм -- християнство -- католицизм -- протестантизм -- іслам
Дод.точки доступу:
Горбань, О.В.
Мешков, В.М.
Пипченко, В. Я. \редактор.\
Міністерство освіти України
Українсько-Фінський інститут менеджменту та бізнесу


Примірників всього: 49
Фаховий коледж «Універсум» (24),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (25)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (24),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (25)

Знайти схожі

2.
Шифр: Ш697812/2017/9
   Газета

Шкільний світ [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 9
Зміст:
Горбань, О. Батьківський університет : Як організувати роботу сімейного клубу / О. Горбань. - С.5-7
Про що не говорять діти : 25 способів дізнатися в дитини, як у неї справи в школі, не питаючи. - С.8-9
Ройз, С. Чому діти хочуть піти : Рекомендації для загальної профілактики девіантної поведінки дітей / С. Ройз. - С.10-13
Кл.слова: групи ризику
Титаренко, О. Чому люди соромляться, або Розмова з глухою бабусею : 5 вправ для подолання сором'язливості / О. Титаренко. - С.14-17
Дудко, Л. Благородний птах, що приносить щастя : Година спілкування для учнів 5-7-х класів / Л. Дудко. - С.18-23
Пархоменко, О. Шлях до мети. Складання особистої професійної перспективи : Година спілкування для учнів 10-11-х класів / О. Пархоменко. - С.24-26
Пелих, Т. Вишита доля : Сценарій свята для учнів 9-11-х класів / Т. Пелих. - С.27-32
Галкіна, Л. Кирило Стеценко : Провідник духовності в Україні / Л. Галкіна. - С.33-37
Сергієнко, Г. Синестезія мистецтв : Інтеграція мистецтв у творчих завданнях на уроках музики / Г. Сергієнко. - С.1-7 (вкладка)
Галкіна, Л. Орієнтовне календарно-тематичне планування змісту уроків за програмою "Мистецтво" на 1 семестр, 9-й клас / Л. Галкіна. - С.8-12 (вкладка)
Галкіна, Л. Орієнтовне календарно-тематичне планування змісту уроків за програмою "Мистецтво" на 2 семестр, 9-й клас / Л. Галкіна. - С.13-16 (вкладка)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: Ш697812/2017/21
   Газета

Шкільний світ [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 21
Зміст:
Станішевський, Я. Проводимо батьківські збори : 7 порад для вчителів і батьків / Я. Станішевський. - С.5-6
Ройз, С. Діти й шахраї : Як уберегти дитину від шахраїв / С. Ройз. - С.7-8
Біла, А. Андрій Кузьменко. Людина, яка співала про філософію життя та правду / А. Біла. - С.9-14
Кизименко, О. Андріївські вечорниці по-сучасному : Фольклорне свято / О. Кизименко. - С.15-18
Горбань, О. Вечори на хуторі біля Диканьки : Сценарій різдвяних зустрічей у родинному колі / О. Горбань. - С.19-23
Негода, О. Сонце заходить, а калита сходить : Свято Андрія / О. Негода. - С.24-31
Запрошення на танець : 7 правил танцювального етикету. - С.32-33
Гаврилова, Т. Мистецтво як відображення життя : Формування творчої особистості дитини засобами театральної діяльності під час проведення уроків музичного мистецтва / Т. Гаврилова. - С.1-5 (вкладка)
Волошенко, О. Жанри камерної інструментальної музики : Прелюдія. Урок у 6-му класі / О. Волошенко. - С.6-9 (вкладка)
Волошенко, О. Жанри камерної інструментальної музики : Елегія. Урок у 6-му класі / О. Волошенко. - С.10-12 (вкладка)
Сидорянська, С. Народні інструменти : Урок у 4-му класі / С. Сидорянська. - С.13-16 (вкладка)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: О283150799/2017/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Батечко, Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі / Н. Г. Батечко. - С.1-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончаренко-Закревська, Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе / Н. В. Гончаренко-Закревська. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Таможська, І. В. Життєпис та науково-педагогічна діяльність приват-доцента О. М. Грена / І. В. Таможська. - С.30-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Літіченко, О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси / О. Д. Літіченко. - С.43-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Башкір, О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст. / О. І. Башкір. - С.57-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Твердохліб, Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.) / Т. С. Твердохліб. - С.71-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. В. Освітній потенціал православного віровчення про "живе" / О. В. Горбань. - С.84-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Додонова, В. І. Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій / В. І. Додонова. - С.96-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Попович, А. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі / А. С. Попович. - С.109-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Прошкін, В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття / В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко. - С.122-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьківська, Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Г. О. Васьківська. - С.137-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошіль, О. П. Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття / О. П. Кошіль. - С.150-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів / О. О. Музика. - С.163-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Пищик, О. В. Сучасні погляди на систему управління педагогічним колективом в професійно-технічному навчальному закладі / О. В. Пищик. - С.173-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Подчерняєва, Н. Д. Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття / Н. Д. Подчерняєва. - С.186-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Т. Г. Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки) / Т. Г. Купрій. - С.200-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Бровко, К. А. Феномен корпоративної культури особистості в контексті освітологічних знань / К. А. Бровко. - С.213-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу / С. П. Паламар. - С.221-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку / Л. В. Козак. - С.235-251. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, М. В. Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти / М. В. Братко. - С.252-268. - Бібліогр. в кінці ст.
Гришак, С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах / С. М. Гришак. - С.269-284. - Бібліогр. в кінці ст.
Загородня, А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. А. Загородня. - С.285-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кириченко, О. С. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання / О. С. Кириченко. - С.296-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Трач, Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання / Ю. В. Трач. - С.309-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Bacurovska, I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education / I. Bacurovska. - С.323-337. - Бібліогр. в кінці ст.
Бісмак, О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / О. В. Бісмак. - С.338-351. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: Ш697812/2018/5
   Газета

Шкільний світ [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2018р. № 5
Зміст:
Харченко, Н. Цифрові люди. Як з ними взаємодіяти / Н. Харченко. - С.4
Харченко, Н. 27 фактів, які варто знати про покоління "Z" / Н. Харченко. - С.5-14
Ройз, С. Про подарунки : Чи треба заслуговувати подарунок / С. Ройз. - С.15-16
Горбань, О. Супер Я. Секрети гарної господині : Зустріч у школі сучасних батьків / О. Горбань. - С.17-20
Кизименко, О. Видатні постаті Харківщини : Усний журнал для учнів 9-11-х класів / О. Кизименко. - С.21-33
Верещак, В. Ми - роду козацького нащадки : Гра-змагання для учнів 5-х класів / В. Верещак. - С.34-37
Галкіна, Е. Перша леді джазу : Елла Фіцджеральд (25.04.1917-15.06.1996) / Е. Галкіна. - С.1-5 (вкладка)
Решова, В. Оцінювання загальнокультурної грамотності : Формування компетентності загальнокультурної грамотності учнів 9-го класу на уроках мистецтва в умовах реалізації Концепції Нової української школи / В. Решова. - С.6-12 (вкладка)
Мазуренко, О. Фольклор і сучасна стилізація : Урок музичного мистецтва. 7-й клас / О. Мазуренко. - С.13-16 (вкладка)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Горбань, О.
    Нашій малечі - про важливі речі [Текст] : Авторська програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму / О. Горбань // Позашкілля. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 10. - С. 23-31

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

7.


    Горбань, О.
    Батьківський університет [Текст] : Як організувати роботу сімейного клубу / О. Горбань // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 9. - С. 5-7


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Горбань, О.
    Вечори на хуторі біля Диканьки [Текст] : Сценарій різдвяних зустрічей у родинному колі / О. Горбань // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 21. - С. 19-23


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Горбань, О.
    Супер Я. Секрети гарної господині [Текст] : Зустріч у школі сучасних батьків / О. Горбань // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 5. - С. 17-20


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: О283150799/2019/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках / О. Міхно. - С.22-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена / М. Мартьянова. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лупаренко, С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) / С. Лупаренко. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорчук, В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід / О. Бульвінська. - С.83-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Баренкова, Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів / Н. Баренкова, Н. Лашук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сукач, Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова. - С.115-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячок, Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти / Н. Дячок. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти / О. Чижикова. - С.161-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - С.176-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету / О. Бурко. - С.189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янець, А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму / А. Лук'янець. - С.202-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошарна, Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть / Н. Кошарна. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація / О. Нежива. - С.229-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.242-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Світайло, С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва / С. Світайло. - С.259-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" / Л. Теряєва. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів / А. Михалюк. - С.286-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи / А. Панченко, Н. Кравчук. - С.297-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців / О. Тимчик. - С.310-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) / О. Солдатенко. - С.321-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти / В. Гладкова. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст / О. Проценко. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: О283150799/2019/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Tverdokhlib, T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) / T. Tverdokhlib. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади / О. Горбань. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатів, З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє / З. Гнатів. - С.35-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткова, Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти / Ю. Короткова. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Баштан, С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії / С. Баштан, Т. Шапкіна. - С.61-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання / С. Паламар, Л. Назаренко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Ахмед, К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей / К. М. Ахмед. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів / М. Малахова. - С.100-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсіпова, О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. Руденко. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Cоломаха, А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання / О. Глушак, С. Семеняка. - С.156-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків / В. Білоус. - С.175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності / Л. Петрик. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Барановська, І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеченко, О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес / О. Стеченко. - С.220-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранов, Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій / Ю. Туранов, А. Уруський. - С.240-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Курінна, А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання / А. Курінна, Д. Фролов. - С.253-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО / В. Даценко. - С.268-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - С.280-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Біницька, К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження / К. Біницька. - С.294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії / І. Власова. - С.306-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузіна, О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду / О. Кузіна. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Папушина, В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід / В. Папушина. - С.330-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union / N. Batechko. - С.342-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: М133953/2019/12
   Журнал

Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 12
Зміст:
Дзюмак Н. В.,. Календарно-обрядові пісні зимового циклу. "Січень крокує - свята дарує" : (!Укр. мова + "Муз. мистецтво": 6-й кл.) / Н. В., Дзюмак, Т. В. Токуєва. - С.4-9
Кл.слова: інтегрований урок у 6 класі, урок музики у 6 класі, музичне мистецтво у 6 класі
Беседіна В. Г.,. Етюди як творча складова навчального процесу художньо-естетичного напряму у школі повного дня / В. Г., Беседіна, Н. С. Степанова. - С.10-12
Кл.слова: предмети художньо-естетичного напряму , етюди художньо-естетичного напряму, етюд як вид навчання художньо-естетичного напрямку
Решова, В. І. Зимові календарно-обрядові свята в Україні : (вих. проект уч. 4-го кл.) / В. І. Решова. - С.13-18. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова: зимові календарно-обрядові свята, виховний проект про українські традиції , національно-патріотичне виховання школярів
Горбань, О. А. Піскова анімація "Чарівний Харків" : (заняття гуртка образотворчого мистецтва) / О. А. Горбань. - С.19-25
Кл.слова: образотворче мистецтво в школі, гурток образотворчого мистецтва, заняття гуртка образотворчого мистецтва
Ревтюх, Ю. Г. Зображення зими в техніці петраківського розпису / Ю. Г. Ревтюх. - С.26-32
Кл.слова: урок образотворчого мистецтва, техніка петраківського розпису (урок), петраківське мистецтво
Пархомова, М. В. Харківське сонечко / М. В. Пархомова. - С.33
Кл.слова: дитячі хори, дитячий хоровий саів, музичні школи
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Горбань, О. А.
    Піскова анімація "Чарівний Харків" : (заняття гуртка образотворчого мистецтва) / О. А. Горбань // Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура : науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 19-25

Рубрики: Образотворче мистецтво в школі--заняття гуртка образотворчорого мистецтва--піскова анімація "Чарівний Харків"

   Піскова анімація--заняття гуртка образотворчого мистецтва--образотворче мистецтво в школі


Кл.слова (ненормовані):
образотворче мистецтво в школі -- гурток образотворчого мистецтва -- заняття гуртка образотворчого мистецтва

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.
Шифр: О283150799/2020/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання / О. Горбань, М. Малецька. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Головченко, Г. Медіаосвітня діяльність в Україні: аналіз нормативно-правового забезпечення / Г. Головченко. - С.19-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнір, І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей / І. Кушнір. - С.37-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербовий, В. Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти / В. Вербовий, М. Кушнірук. - С.53-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей / Н. Батечко, Л. Панталієнко. - С.68-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, Ю. Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів / Ю. Скиба. - С.86-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратюк, С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку / С. Кондратюк, І. Кушнір. - С.110-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Solomakha, A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching / A. Solomakha, N. Kosharna. - С.125-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьова, І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва / І. Линьова, Т. Плешко. - С.141-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Лопіна, Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE / Н. Лопіна. - С.156-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Євстрат’єв, С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії / С. Євстрат’єв. - С.185-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Окрепка, Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти / Г. Окрепка. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Новик, І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога / І. Новик. - С.220-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, І. Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід / І. Мельник. - С.235-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, О. Професійна підготовка фахівців з електроніки в Україні та США: методологія порівняльного дослідження / О. Павленко. - С.254-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: О283150799/2021/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці здобувачів вищої освіти в умовах магістратури (на прикладі навчальної дисципліни "Освітологія") / В. Огнев’юк, О. Проценко, О. Мельниченко. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.) / І. Срібняк. - С.16-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Волощенко, Ю. Соматичні рухи як концепт у сучасній парадигмі сфери фізичної культури і спорту / Ю. Волощенко. - С.29-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Управління знаннями як основа якості вищої освіти / О. Горбань. - С.45-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Власюк, О. Стан впровадження організаційної автономії у вітчизняних закладах вищої освіти / О. Власюк, Т. Дараган. - С.60-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Башкір, О. Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України / О. Башкір. - С.77-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Лашук, Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти / Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина. - С.91-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Leshchenko, T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique / T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko. - С.105-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Papadopoulos, I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners / I. Papadopoulos. - С.119-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, O. Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages / O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov. - С.130-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання / Л. Нежива, С. Паламар. - С.144-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання" / Л. Петрик. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Власій, О. Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту / О. Власій, О. Дудка, Н. Іваночко. - С.185-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи / Н. Дика, О. Глазова. - С.205-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Kovalenko, O. Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience / O. Kovalenko, O. Litichenko. - С.221-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: О283150799/2021/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Петрощук, Н. Організація дитячих дошкільних закладів освіти у Києві (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) / Н. Петрощук. - С.1-14
Братко, М. Фахові коледжі як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу / М. Братко. - С.15-36
Сисоєв, О. Концепт «компетентність з циркулярної економіки» в міжнародному науковому просторі / О. Сисоєв. - С.37-49
Зубехіна, Т. Туристична освіта в Україні: проблеми та перспективи розвитку / Т. Зубехіна [и др.]. - С.50-65
Інші автори: Терлецький В., Ольхова-Марчук Н., Кушнір В.
Горбань, О. Критичне мислення як основа сучасних освітніх підходів у формуванні особистості учня / О. Горбань, В. Федюк. - С.66-83
Грицак, Н. Професійний імідж майбутнього вчителя зарубіжної літератури: від навчання до практики / Н. Грицак. - С.84-102
Хоружа, Л. Соціально-психологічні аспекти переходу педагогічного знання в інновацію / Л. Хоружа. - С.103-117
Вакулова, І. Педагогічна інноватика як предмет дослідження вітчизняних та зарубіжних учених / І. Вакулова. - С.118-140
Мосьпан, Н. Трансформація національної вищої освіти під час пандемії covid-19 очима студентів та викладачів / Н. Мосьпан. - С.141-153
Nalyvaiko, O. Canvas lms: opportunities and features / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko. - С.154-172
Хомік, О. Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного навчання студентів з особливими освітніми потребами (на прикладі Lms Moodle та Microsoft Teams / О. Хомік, Н. Савчук. - С.173-195
Сяо, Лей. Характерні особливості самовираження при підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / Лей Сяо. - С.196-209
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Горбань, О. В.
    Освітній потенціал православного віровчення про "живе" [Електронний ресурс] / О. В. Горбань. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 84-85, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.8495. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
буття -- виховання -- духовність -- еволюція -- живе -- освіта -- природа
Анотація: У статті представлений авторський підхід щодо філософського осмислення феномену «живого» в православному дискурсі через призму освітнього потенціалу православних вчень. Зокрема зазначається, що освіта, як єдина система взаємопов’язаних процесів навчання та виховання, при формуванні гармонійної високодуховної особистості, звертає свою увагу не тільки до наукового фактажу знань, але й апелює до інших, ненаукових світоглядних елементів людського буття. Серед них незаперечним лідером є релігія. Християнське вчення про «живе» як творче начало буття може бути затребуване в якості певних освітніх рефлексій в ході виховних процесів формування цілісної людської особистості. Значним евристичним потенціалом для дослідження даного феномену володіє сучасний православний дискурс означеної проблематики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Горбань, О.
    Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства [Електронний ресурс] / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 1-21, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.121. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інструментальні цінності -- сучасна українська молодь -- термінальні цінності -- ціннісні орієнтації
Анотація: У статті висвітлено проблему динаміки прояву ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства, закономірностей їх виникнення та чинників, що впливають на їхнє формування у контексті філософського, соціологічного, етикокультурологічного вимірів та крос-культурних порівняльних досліджень. У статті акцентовано увагу на проблемності буття сучасної молоді, формуванні нових світоглядно-гуманістичних ціннісних орієнтирів та пошуку базових засад світовідношення в умовах трансформаційних змін у суспільстві в цілому.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Купрій, Т.
Овсянкіна, Л.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

19.


    Горбань, О.
    Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади [Електронний ресурс] / О. Горбань. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 19-34, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.1934. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
відеогра -- гейміфікація освіти -- гра -- навчання на основі гри -- освіта -- освітні ігри -- освітній простір
Анотація: У статті з’ясовуються особливості відеогри як особливого феномену в житті сучасної людини. Обґрунтовується ідея про необхідність вироблення якісно нової стратегії розвитку освітнього простору, заснованої на активному залученні в освітній процес новітніх комунікаційних технологій на відеоігрових платформах. З’ясовано, що діяльність людини переплітається з грою або включає в себе певні ігрові елементи від самого початку формування суспільства. Гра виконує зокрема виховну функцію, моделює певні ситуації та дозволяє отримати базові практичні навички. При цьому, ігровий процес навчає через розваги, виховує з невимушеністю, якої подекуди не вистачає класичній освіті. Виявлені освітній потенціал та проаналізовані освітні перспективи відеоігор. Наголошується на використанні відеоігор в освітньому процесі за трьома напрямками: освітні ігри, гейміфікація освіти та навчання на основі гри (Game Based Learning). Зроблений висновок про перспективи залучення відеоігор до навчального процесу як новаційного методичного інструментарію, здатного сформувати відповідні навчальні та професійні компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

20.


    Горбань, О.
    Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання [Електронний ресурс] / О. Горбань, М. Малецька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 1-18, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- онлайн-навчання -- відеогра -- освітні ігри -- гейміфікація -- навчання -- засноване на грі -- форми і методи навчання -- мотивація студентів
Анотація: У статті досліджується використання відеоігор в умовах онлайн-навчання. Підкреслюється, що в умовах світової кризи освіти і кризи в освіті високу актуальність здобувають нові форми та методи організації навчального процесу. Зазначається, що нові стратегії формування сучасного освітнього простору, засновані на залученні новітніх, перш за все цифрових, технологій та нові методичні, в тому числі ігрові, підходи до організації та змісту навчального процесу виявляють досить високу результативність у вирішенні проблем сучасної освіти. Суттєвим засобом підвищення мотивації студентів є застосування відеоігор в навчальному процесі. Аналізуються основні аспекти феномену відеогри, що актуалізують її використання в сучасній освіті. Розглянуті форми та методи залучення відеоігор у навчальний процес: гейміфікація як часткове застосування ігрових механік або повна трансформація навчального процесу в (відео)гру; навчання, засноване на грі (GBL - game-based learning) як використання окремих відеоігор в освіті для мотивації студентів та покращення засвоєння матеріалу; освітні відеоігри як окрема категорія ігор, що розроблені в першу чергу з освітньою метою та для яких розважально-мотиваційна функція є вторинною. Визначаються переваги та недоліки відеоігрової діяльності в межах кожної з форм в умовах онлайн-навчання. Автори актуалізують питання необхідності розробки та залучення повноцінних мультиплеєрних відеоігор, спрямованих не на доповнення навчального процесу, а на повну трансформацію онлайн-навчання. Зазначається, що такі відеоігри можуть бути середовищем для навчання та комунікації між викладачем та студентами, а також містити інформаційну базу, необхідну для засвоєння навчальної дисципліни. Зроблений висновок, що розробка повноцінної відеогри для онлайн-навчання у закладах вищої освіти здатна підвищити ефективність онлайн-освіти в цілому завдяки підвищенню мотивації та зацікавленості студентів у процесі навчання, надання їм додаткового досвіду, виходу на більш індивідуалізовану та більш гнучку траєкторію навчального процесу у вищій школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Малецька, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)