Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Горбань, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 2-1(075)/А 60
Автор(и) : Аляєв, Геннадій Євгенович, Горбань О.В., Мешков В.М.
Назва : Лекції з релігієзнавства : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Українсько-Фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1996
Кільк.характеристики :144 с
Колективи : Міністерство освіти України, Українсько-Фінський інститут менеджменту та бізнесу
ISBN, Ціна 5-7763-9159-8:
ДРНТІ : 21
УДК : 2-1(075)
Предметні рубрики: Релігієзнавство-- Предмет-- Структура-- Методологія
Примірники : всього : Ф3(24), Ф2(25)
Вільні : Ф3(24), Ф2(25)
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О.
Назва : Нашій малечі - про важливі речі : Авторська програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму
Місце публікування : Позашкілля. - Київ: Шкільний світ, 2015. - № 10. - С. 23-31 (Шифр П798116/2015/10)
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О.
Назва : Батьківський університет : Як організувати роботу сімейного клубу
Місце публікування : Шкільний світ. - Київ: Шкільний світ, 2017. - № 9. - С. 5-7 (Шифр Ш697812/2017/9)
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О.
Назва : Вечори на хуторі біля Диканьки : Сценарій різдвяних зустрічей у родинному колі
Місце публікування : Шкільний світ. - Київ: Шкільний світ, 2017. - № 21. - С. 19-23 (Шифр Ш697812/2017/21)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О. В.
Назва : Освітній потенціал православного віровчення про "живе" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 84-85. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.8495 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.8495
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): буття--виховання--духовність--еволюція--живе--освіта--природа
Анотація: У статті представлений авторський підхід щодо філософського осмислення феномену «живого» в православному дискурсі через призму освітнього потенціалу православних вчень. Зокрема зазначається, що освіта, як єдина система взаємопов’язаних процесів навчання та виховання, при формуванні гармонійної високодуховної особистості, звертає свою увагу не тільки до наукового фактажу знань, але й апелює до інших, ненаукових світоглядних елементів людського буття. Серед них незаперечним лідером є релігія. Християнське вчення про «живе» як творче начало буття може бути затребуване в якості певних освітніх рефлексій в ході виховних процесів формування цілісної людської особистості. Значним евристичним потенціалом для дослідження даного феномену володіє сучасний православний дискурс означеної проблематики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Назва газети: Шкільний світ -2017р.,N 9
Цікаві статті :
Горбань О. Батьківський університет/ О. Горбань (стр.5-7)
Про що не говорять діти (стр.8-9)
Ройз С. Чому діти хочуть піти/ С. Ройз (стр.10-13) Кл.слова: групи ризику
Титаренко О. Чому люди соромляться, або Розмова з глухою бабусею/ О. Титаренко (стр.14-17)
Дудко Л. Благородний птах, що приносить щастя/ Л. Дудко (стр.18-23)
Пархоменко О. Шлях до мети. Складання особистої професійної перспективи/ О. Пархоменко (стр.24-26)
Пелих Т. Вишита доля/ Т. Пелих (стр.27-32)
Галкіна Л. Кирило Стеценко/ Л. Галкіна (стр.33-37)
Сергієнко Г. Синестезія мистецтв/ Г. Сергієнко (стр.1-7 (вкладка))
Галкіна Л. Орієнтовне календарно-тематичне планування змісту уроків за програмою "Мистецтво" на 1 семестр, 9-й клас/ Л. Галкіна (стр.8-12 (вкладка))
Галкіна Л. Орієнтовне календарно-тематичне планування змісту уроків за програмою "Мистецтво" на 2 семестр, 9-й клас/ Л. Галкіна (стр.13-16 (вкладка))
Цікаві статті :
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2017р.,N 3/4
Цікаві статті :
Батечко Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі/ Н. Г. Батечко (стр.1-16)
Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе/ Н. В. Гончаренко-Закревська (стр.17-29)
Таможська І. В. Життєпис та науково-педагогічна діяльність приват-доцента О. М. Грена/ І. В. Таможська (стр.30-42)
Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси/ О. Д. Літіченко (стр.43-56)
Башкір О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст./ О. І. Башкір (стр.57-70)
Твердохліб Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.)/ Т. С. Твердохліб (стр.71-83)
Горбань О. В. Освітній потенціал православного віровчення про "живе"/ О. В. Горбань (стр.84-85)
Додонова В. І. Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій/ В. І. Додонова (стр.96-108)
Попович А. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі/ А. С. Попович (стр.109-121)
Прошкін В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття/ В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко (стр.122-136)
Васьківська Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів/ Г. О. Васьківська (стр.137-149)
Кошіль О. П. Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття/ О. П. Кошіль (стр.150-162)
Музика О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів/ О. О. Музика (стр.163-172)
Пищик О. В. Сучасні погляди на систему управління педагогічним колективом в професійно-технічному навчальному закладі/ О. В. Пищик (стр.173-185)
Подчерняєва Н. Д. Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття/ Н. Д. Подчерняєва (стр.186-199)
Купрій Т. Г. Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки)/ Т. Г. Купрій (стр.200-212)
Бровко К. А. Феномен корпоративної культури особистості в контексті освітологічних знань/ К. А. Бровко (стр.213-220)
Паламар С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу/ С. П. Паламар (стр.221-234)
Козак Л. В. Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку/ Л. В. Козак (стр.235-251)
Братко М. В. Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти/ М. В. Братко (стр.252-268)
Гришак С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах/ С. М. Гришак (стр.269-284)
Загородня А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі/ А. А. Загородня (стр.285-295)
Кириченко О. С. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання/ О. С. Кириченко (стр.296-308)
Трач Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання/ Ю. В. Трач (стр.309-322)
Bacurovska I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education/ I. Bacurovska (стр.323-337)
Бісмак О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації/ О. В. Бісмак (стр.338-351)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


8.

Назва газети: Шкільний світ -2017р.,N 21
Цікаві статті :
Станішевський Я. Проводимо батьківські збори/ Я. Станішевський (стр.5-6)
Ройз С. Діти й шахраї/ С. Ройз (стр.7-8)
Біла А. Андрій Кузьменко. Людина, яка співала про філософію життя та правду/ А. Біла (стр.9-14)
Кизименко О. Андріївські вечорниці по-сучасному/ О. Кизименко (стр.15-18)
Горбань О. Вечори на хуторі біля Диканьки/ О. Горбань (стр.19-23)
Негода О. Сонце заходить, а калита сходить/ О. Негода (стр.24-31)
Запрошення на танець (стр.32-33)
Гаврилова Т. Мистецтво як відображення життя/ Т. Гаврилова (стр.1-5 (вкладка))
Волошенко О. Жанри камерної інструментальної музики/ О. Волошенко (стр.6-9 (вкладка))
Волошенко О. Жанри камерної інструментальної музики/ О. Волошенко (стр.10-12 (вкладка))
Сидорянська С. Народні інструменти/ С. Сидорянська (стр.13-16 (вкладка))
Цікаві статті :
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О.
Назва : Супер Я. Секрети гарної господині : Зустріч у школі сучасних батьків
Місце публікування : Шкільний світ. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 5. - С. 17-20 (Шифр Ш697812/2018/5)
Знайти схожі

10.

Назва газети: Шкільний світ -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Харченко Н. Цифрові люди. Як з ними взаємодіяти/ Н. Харченко (стр.4)
Харченко Н. 27 фактів, які варто знати про покоління "Z"/ Н. Харченко (стр.5-14)
Ройз С. Про подарунки/ С. Ройз (стр.15-16)
Горбань О. Супер Я. Секрети гарної господині/ О. Горбань (стр.17-20)
Кизименко О. Видатні постаті Харківщини/ О. Кизименко (стр.21-33)
Верещак В. Ми - роду козацького нащадки/ В. Верещак (стр.34-37)
Галкіна Е. Перша леді джазу/ Е. Галкіна (стр.1-5 (вкладка))
Решова В. Оцінювання загальнокультурної грамотності/ В. Решова (стр.6-12 (вкладка))
Мазуренко О. Фольклор і сучасна стилізація/ О. Мазуренко (стр.13-16 (вкладка))
Цікаві статті :
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О., Купрій Т., Овсянкіна Л.
Назва : Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 1-21. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.121 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.121
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інструментальні цінності--сучасна українська молодь--термінальні цінності--ціннісні орієнтації
Анотація: У статті висвітлено проблему динаміки прояву ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства, закономірностей їх виникнення та чинників, що впливають на їхнє формування у контексті філософського, соціологічного, етикокультурологічного вимірів та крос-культурних порівняльних досліджень. У статті акцентовано увагу на проблемності буття сучасної молоді, формуванні нових світоглядно-гуманістичних ціннісних орієнтирів та пошуку базових засад світовідношення в умовах трансформаційних змін у суспільстві в цілому.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О.
Назва : Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 19-34. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.1934 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.1934
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відеогра--гейміфікація освіти--гра--навчання на основі гри--освіта--освітні ігри--освітній простір
Анотація: У статті з’ясовуються особливості відеогри як особливого феномену в житті сучасної людини. Обґрунтовується ідея про необхідність вироблення якісно нової стратегії розвитку освітнього простору, заснованої на активному залученні в освітній процес новітніх комунікаційних технологій на відеоігрових платформах. З’ясовано, що діяльність людини переплітається з грою або включає в себе певні ігрові елементи від самого початку формування суспільства. Гра виконує зокрема виховну функцію, моделює певні ситуації та дозволяє отримати базові практичні навички. При цьому, ігровий процес навчає через розваги, виховує з невимушеністю, якої подекуди не вистачає класичній освіті. Виявлені освітній потенціал та проаналізовані освітні перспективи відеоігор. Наголошується на використанні відеоігор в освітньому процесі за трьома напрямками: освітні ігри, гейміфікація освіти та навчання на основі гри (Game Based Learning). Зроблений висновок про перспективи залучення відеоігор до навчального процесу як новаційного методичного інструментарію, здатного сформувати відповідні навчальні та професійні компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О. А.
Назва : Піскова анімація "Чарівний Харків" : (заняття гуртка образотворчого мистецтва)
Місце публікування : Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура: науково-методичний журнал. - Харків: ВГ. "Основа" , 2019. - N 12. - С. 19-25 (Шифр М133953/2019/12)
Предметні рубрики: Образотворче мистецтво в школі-- заняття гуртка образотворчорого мистецтва-- піскова анімація "Чарівний Харків"
Піскова анімація-- заняття гуртка образотворчого мистецтва-- образотворче мистецтво в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образотворче мистецтво в школі--гурток образотворчого мистецтва--заняття гуртка образотворчого мистецтва
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура -2019р.,N 12
Цікаві статті :
Дзюмак Н. В.,. Календарно-обрядові пісні зимового циклу. "Січень крокує - свята дарує"/ Н. В., Дзюмак, Т. В. Токуєва (стр.4-9) Кл.слова: інтегрований урок у 6 класі,урок музики у 6 класі,музичне мистецтво у 6 класі
Беседіна В. Г.,. Етюди як творча складова навчального процесу художньо-естетичного напряму у школі повного дня/ В. Г., Беседіна, Н. С. Степанова (стр.10-12) Кл.слова: предмети художньо-естетичного напряму ,етюди художньо-естетичного напряму,етюд як вид навчання художньо-естетичного напрямку
Решова В. І. Зимові календарно-обрядові свята в Україні/ В. І. Решова (стр.13-18) Кл.слова: зимові календарно-обрядові свята,виховний проект про українські традиції ,національно-патріотичне виховання школярів
Горбань О. А. . Піскова анімація "Чарівний Харків"/ О. А. Горбань (стр.19-25) Кл.слова: образотворче мистецтво в школі,гурток образотворчого мистецтва,заняття гуртка образотворчого мистецтва
Ревтюх Ю. Г. . Зображення зими в техніці петраківського розпису/ Ю. Г. Ревтюх (стр.26-32) Кл.слова: урок образотворчого мистецтва,техніка петраківського розпису (урок),петраківське мистецтво
Пархомова М. В. . Харківське сонечко / М. В. Пархомова (стр.33) Кл.слова: дитячі хори,дитячий хоровий саів,музичні школи
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 3/4
Цікаві статті :
Tverdokhlib T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century)/ T. Tverdokhlib (стр.1-18)
Горбань О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади/ О. Горбань (стр.19-34)
Гнатів З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє/ З. Гнатів (стр.35-47)
Короткова Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти/ Ю. Короткова (стр.48-60)
Баштан С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії/ С. Баштан, Т. Шапкіна (стр.61-72)
Паламар С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання/ С. Паламар, Л. Назаренко (стр.73-91)
Ахмед К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей/ К. М. Ахмед (стр.92-99)
Малахова М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів/ М. Малахова (стр.100-109)
Гаращенко Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку/ Л. Гаращенко, О. Літіченко (стр.110-120)
Єсіпова О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю/ О. Єсіпова (стр.121-129)
Руденко Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ Ю. Руденко (стр.130-142)
Cоломаха А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога/ А. Cоломаха (стр.143-155)
Глушак О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання/ О. Глушак, С. Семеняка (стр.156-174)
Білоус В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків/ В. Білоус (стр.175-184)
Петрик Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності/ Л. Петрик (стр.185-196)
Гуцул О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі/ О. Гуцул, Т. Бірюкова (стр.197-205)
Барановська І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти/ І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила (стр.206-219)
Стеченко О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес/ О. Стеченко (стр.220-239)
Туранов Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій/ Ю. Туранов, А. Уруський (стр.240-252)
Курінна А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання/ А. Курінна, Д. Фролов (стр.253-267)
Даценко В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО/ В. Даценко (стр.268-279)
Гладкова В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю/ В. Гладкова, Д. Юйцзін (стр.280-293)
Біницька К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження/ К. Біницька (стр.294-305)
Власова І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії/ І. Власова (стр.306-318)
Кузіна О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду/ О. Кузіна (стр.319-329)
Папушина В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід/ В. Папушина (стр.330-341)
Batechko N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union/ N. Batechko (стр.342-357)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 1/2
Цікаві статті :
Горбань О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства/ О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна (стр.1-21)
Міхно О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках/ О. Міхно (стр.22-37)
Мартьянова М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена/ М. Мартьянова (стр.38-46)
Лупаренко С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.)/ С. Лупаренко (стр.47-59)
Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови/ В. Прохорчук (стр.60-71)
Бондаренко Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті/ Г. Бондаренко, Н. Кипиченко (стр.72-82)
Бульвінська О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід/ О. Бульвінська (стр.83-103)
Баренкова Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів/ Н. Баренкова, Н. Лашук (стр.104-114)
Сукач Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості/ Т. Сукач, Т. Бірюкова (стр.115-127)
Дячок Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти/ Н. Дячок (стр.128-140)
Гвоздій С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців/ С. Гвоздій, О. Устянська (стр.141-160)
Чижикова О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти/ О. Чижикова (стр.161-175)
Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/ N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk (стр.176-188)
Бурко О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету/ О. Бурко (стр.189-201)
Лук'янець А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму/ А. Лук'янець (стр.202-214)
Кошарна Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть/ Н. Кошарна (стр.215-228)
Нежива О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація/ О. Нежива (стр.229-241)
Головатенко Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія)/ Т. Головатенко (стр.242-258)
Світайло С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва/ С. Світайло (стр.259-271)
Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування"/ Л. Теряєва (стр.272-285)
Михалюк А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів/ А. Михалюк (стр.286-296)
Панченко А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи/ А. Панченко, Н. Кравчук (стр.297-309)
Тимчик О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців/ О. Тимчик (стр.310-320)
Солдатенко О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи)/ О. Солдатенко (стр.321-335)
Гладкова В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти/ В. Гладкова (стр.336-343)
Проценко О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст/ О. Проценко (стр.344-354)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Горбань О. Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання/ О. Горбань, М. Малецька (стр.1-18)
Головченко Г. Медіаосвітня діяльність в Україні: аналіз нормативно-правового забезпечення/ Г. Головченко (стр.19-36)
Кушнір І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей/ І. Кушнір (стр.37-52)
Вербовий В. Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти/ В. Вербовий, М. Кушнірук (стр.53-67)
Батечко Н. Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей/ Н. Батечко, Л. Панталієнко (стр.68-85)
Скиба Ю. Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів/ Ю. Скиба (стр.86-109)
Кондратюк С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку/ С. Кондратюк, І. Кушнір (стр.110-124)
Solomakha A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching/ A. Solomakha, N. Kosharna (стр.125-140)
Линьова І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва/ І. Линьова, Т. Плешко (стр.141-155)
Лопіна Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE/ Н. Лопіна (стр.156-184)
Євстрат’єв С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії/ С. Євстрат’єв (стр.185-205)
Окрепка Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти/ Г. Окрепка (стр.206-219)
Новик І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога/ І. Новик (стр.220-234)
Мельник І. Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід/ І. Мельник (стр.235-253)
Павленко О. Професійна підготовка фахівців з електроніки в Україні та США: методологія порівняльного дослідження/ О. Павленко (стр.254-266)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О., Малецька М.
Назва : Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 1-18. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.1 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--онлайн-навчання--відеогра--освітні ігри--гейміфікація--навчання--засноване на грі--форми і методи навчання--мотивація студентів
Анотація: У статті досліджується використання відеоігор в умовах онлайн-навчання. Підкреслюється, що в умовах світової кризи освіти і кризи в освіті високу актуальність здобувають нові форми та методи організації навчального процесу. Зазначається, що нові стратегії формування сучасного освітнього простору, засновані на залученні новітніх, перш за все цифрових, технологій та нові методичні, в тому числі ігрові, підходи до організації та змісту навчального процесу виявляють досить високу результативність у вирішенні проблем сучасної освіти. Суттєвим засобом підвищення мотивації студентів є застосування відеоігор в навчальному процесі. Аналізуються основні аспекти феномену відеогри, що актуалізують її використання в сучасній освіті. Розглянуті форми та методи залучення відеоігор у навчальний процес: гейміфікація як часткове застосування ігрових механік або повна трансформація навчального процесу в (відео)гру; навчання, засноване на грі (GBL - game-based learning) як використання окремих відеоігор в освіті для мотивації студентів та покращення засвоєння матеріалу; освітні відеоігри як окрема категорія ігор, що розроблені в першу чергу з освітньою метою та для яких розважально-мотиваційна функція є вторинною. Визначаються переваги та недоліки відеоігрової діяльності в межах кожної з форм в умовах онлайн-навчання. Автори актуалізують питання необхідності розробки та залучення повноцінних мультиплеєрних відеоігор, спрямованих не на доповнення навчального процесу, а на повну трансформацію онлайн-навчання. Зазначається, що такі відеоігри можуть бути середовищем для навчання та комунікації між викладачем та студентами, а також містити інформаційну базу, необхідну для засвоєння навчальної дисципліни. Зроблений висновок, що розробка повноцінної відеогри для онлайн-навчання у закладах вищої освіти здатна підвищити ефективність онлайн-освіти в цілому завдяки підвищенню мотивації та зацікавленості студентів у процесі навчання, надання їм додаткового досвіду, виходу на більш індивідуалізовану та більш гнучку траєкторію навчального процесу у вищій школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О.
Назва : Управління знаннями як основа якості вищої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 45-59. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.4 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): знання--вища освіта--університет--якість вищої освіти--управління вищою освітою--культура управління
Анотація: У статті досліджується актуалізація проблеми процесу управління знаннями, що зумовлена необхідністю мобілізації наукової діяльності, практичного впровадження наукових результатів та підвищення якості вищої освіти. В новітніх умовах пандемічної кризи відбуваються суттєві зміни в організації культури управління знаннями та підвищення якості в сучасній системі вищої освіти. На перший план виходить ефективність дистанційного навчання та дистанційної організації вищої освіти. Це зумовлює необхідність вдосконалення моделей управління вищими навчальними закладами та зміни функцій ключових суб’єктів моделей управління. Досягнуто висновків про те, що сучасне управління знаннями в системі вищої освіти не може обмежуватися процесом створення знань, обміну знаннями та їх впровадження. Наразі система вищої освіти стикається з необхідністю вирішити проблему впливу культури управління знаннями на результати діяльності індивіда, групи та організації з метою покращення якості освіти. Культура управління знаннями тісно пов’язана з організаційною культурою вищих навчальних закладів. В межах системи вищої освіти можна спостерігати різну динаміку розвитку та взаємозв’язок між організаційною та інформаційною культурою. Цілі менеджменту якості в управлінні вищою освітою зазвичай виконуються низкою невеликих додаткових проєктів. Філософія загального управління якістю за своєю суттю є масштабною, надихаючою та всебічною, але її практичне впровадження здійснюється поетапно та послідовно. Результативні та довговічні зміни базуються на значній серії невеликих та досяжних проєктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О., Федюк В.
Назва : Критичне мислення як основа сучасних освітніх підходів у формуванні особистості учня [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 4. - С. 66-83. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.45 (Шифр О283150799/2021/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.45
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--судження--особистість--соціалізація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)