Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гребенюк, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0(082)/Л 64
Назва : Літературний процес: мова мистецтв і мистецтво мови : матеріали V щорічної Міжнародної наук. конференції : 4-5 квіт. 2014 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :323 с :
ДРНТІ : 17.07
УДК : 82.0(082)
Предметні рубрики: Літературознавство-- матеріали конференцій --Україна
Мовознавство
Зміст : Лірика Івана Стешенка в контексті естетичних тенденцій кінця XIX - початку XX ст./ Г. А. Александрова. Воспитание компетентного читателя в современной российской школе/ A. M. Антипова. Метафора літери крізь призму гіпертексту/ 0. 0. Бровко. Письменник і стиль: стильовий детермінізм/ І. О. Вечоркін. Українська драма епохи fin de siecle: антична традиція та авторська індивідуальність/ С. М. Винар. Театр і театралізація у драматичній творчості Лесі Українки/ O. A. Вісич. Танатичний дискурс персонажів похилого віку в п'єсі Тіни Хау «Портрет родини Черчей»/ А. В. Гайдаш. Постаті шістдесятників у рецепції Ірини Жиленко: особливості портретування/ А. О. Галич. Шевченкіана Гончара-публіииста як гіпертекст/ В. М. Галич. Щоденники О. Довженка у мемуарно-публіцистичній інтерпретації/ О. А. Галич. Деякі аспекти підготовки кваліфікованого вчителя-читача (спецкурс "Контекстне вивчення художніх творів в основній і старшій школі")/ В. В. Гладишев. Екфразис як форма міжтекстової комунікації/ Т. В. Гребенюк. Дискурс "село - місто" в інтерпретації Олексія Кундзіча/ Л. Л. Дмитрук. Художня модель чужинства у повісті Валерія Шевчука "У пащу Дракона"/ Л. О. Донченко. Бахтін та мистецтво мовчання у літературній освіті/ O. Л. Жданова. Приемы создания психологизма в пьесах А.В. Сухово-Кобылина/ О. Б. Каневская. Плюральність форм мультимодальних засобів когезії і когерентності британських художніх текстів/ М. А. Карп. Модерністські експерименти: новела рубежу ХІХ-ХХ ст .у контексті інтермедіального дискурсу/ О. П. Колінько. Мовні ігри у сучасному художньому дискурсі як реалізація ігрового принципу текстотворення/ Н. В. Кондратенко. Мотив блудного сина в оповіданні Френсіса Брета Гарта "Блудний син містера Томсона"/ Т. М. Костильова. Хореографічна концепція драматичної поеми Лесі Українки "Оргія"/ С. О. Кочерга. Наративний універсум любовної прози Елізи Гейвуд у перспективі феміністичної теорії оповіді: екстрафікційний голос/ Л. О. Луценко. Домінанта інтенційності в рецептивній парадигмі художнього тексту/ Л. Мацевко-Бекерська. Авторский голос как модус интерпретации мифа в романе М. Этвуд "Пенелопиада"/ О. В. Мохначова. Образ забытого пророка в восприятии А. Вельтмана/ P. M. Новрузов. Боротьба з "ворожою ідеологією" на шпальтах журналу "Молодняк"/ Т. С. Опришко. Реалізація міфологеми братовбивства у дискурсі резистансної драми (на матеріалі західноукраїнських п'єс 20-х - 30-х років XX ст.)/ З. Я. Родчин. Художні та стильові особливості книги спогадів Ірини Жиленко "Homo feriens"/ К. Г. Сардарян. Залучення учнів до шкільного театру як засіб формування читацької культури / O. K. Сердюк. Жанр життєвої історії: на перетині публіцистики та літератури/ К. Л. Сізова. Роль внутрішнього спілкування в комунікативній парадигмі драми Лесі Українки "Кассандра"/ Л. О. Стародубцева. Денотативне значення слова-основи як компонент структури асоціоніма/ Д. С. Тищук. Архетипний образ місяця в поезіях П. Карманського та В. Свідзинського/ Т. О. Цепкало. Рецептивне поле сучасної драми у критиці та літературознавстві/ О. О. Цокол. Из Львова в Северную Африку. Анализ репортажной прозы Т. М. Ниттмана/ Г. Червинский. Конверґенція топосу чутливості у творах сучасної світової літератури/ Ф. М. Штейнбук. Pluralia tantum поетичного ідіостилю І. Я. Франка/ В. В. Шульган. Від "Братів Гарді" до "Чорного кошеняти" : феномен серійності в сучасному дитячому детективі/ К. І. Шулькова. Вплив художньої літератури на свідомість читача середньої та вищої школи/ Р. В. Ярошенко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Англійська мова та література -2018р.,N 4/5
Цікаві статті :
Бринь А. В. Listeneng as a crucial aspect in teaching english/ А. В. Бринь (стр.3-10) Кл.слова: англійська мова,аудіювання
Синельникова В. В. English teachers as change agents programme/ В. В. Синельникова (стр.11-12) Кл.слова: англійська мова
Дубук Л. М. Застосування дидактичного матеріалу як засобу активізації мовленнєвої компетенції/ Л. М. Дубук (стр.13-16) Кл.слова: англійська мова,дидактичний матеріал
Клячко Т. М. Можливості комп’ютерної презентації для вивчення лексики/ Т. М. Клячко (стр.17-19) Кл.слова: англійська мова,лексика,використання комп’ютерної презентації
Крюкова С. В. Methods and peculiarities of translation of english proper names into Ukrainian/ С. В. Крюкова (стр.20-24) Кл.слова: англійська мова
Гребенюк Т. М. The united kingdom - geographical outlook (8 клас, за підручником О. Д. Карп’юк)/ Т. М. Гребенюк (стр.31-35) Кл.слова: англійська мова,конспект уроку
Полуектова О. П. Colours ( 1 form)/ О. П. Полуектова (стр.40-41) Кл.слова: англійська мова,конспект уроку
Федорович О. С. In the dark wood ("Kolobok the Johnnybun") (4 клас, урок-казка)/ О. С. Федорович (стр.42-45) Кл.слова: англійська мова,урок-казка
Коман С. В. Activities to develop speaking skills on topic "natural gas"/ С. В. Коман (стр.55-60) Кл.слова: англійська мова,комунікативні вправи
Юхіна І. М. Драматизація як ефективний засіб поглибленого вивчення іноземної мови/ І. М. Юхіна (стр.61-64) Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність школярів,рольова гра,англійська мова
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Англійська мова та література -2018р.,N 10/11
Цікаві статті :
Дойлідова І. Г. / І. Г. Дойлідова (стр.3-7) Кл.слова: англійська мова,мультимедіа,мотиваційний підхід
Маліченко О. А. Застосування інформаційно-комунікативних технологій під час навчання англомовного спілкування / О. А. Маліченко, В. А. Араліна, Т. В. Гарбузняк (стр.8-13) Кл.слова: онлайн-тестування,інформаційні технології
Мунтян С. І. Мультимедіа в класі/ С. І. Мунтян, Н. Б. Улицька, Т. В. Гора (стр.14-17) Кл.слова: англійська мова,мультимедіа
Поляк Л. С. Комунікативна спрямованість розвитку лексико-граматичних навичок учнів початкової ланки/ Л. С. Поляк, Л. В. Кичук (стр.18-22) Кл.слова: іноземна мова
Сергіюк Н. О. Вивчення лексики на уроках англійської мови/ Н. О. Сергіюк (стр.23-25) Кл.слова: англійська мова,лексика
Тесля К. В. Застосування ІКТ у навчанні англомовної комунікації учнів 1-4класів/ К. В. Тесля (стр.48-51) Кл.слова: англійська мова,інтерактивне навчання,мультимедійні засоби
Куліченко Н. М. Shopping in London (6 Form)/ Н. М. Куліченко (стр.52-54) Кл.слова: англійська мова,аудіювання
Скринська Л. М. Промисловий переворот в Англії. A roadway to great Britain (8 клас, англійська мова, історія)/ Л. М. Скринська, Ю. М. Бузівська (стр.58-60)
Шарапа Н. В. Ефективність наративних методів у навчанні англійської мови в старших класах/ Н. В. Шарапа (стр.61-66)
Гребенюк Т. М. n the world of fairy-tales (1-3 Forms)/ Т. М. Гребенюк (стр.67-69) Кл.слова: англійська мова
Фокіна А. І. Brain-ring "Who knows the uk better?" (7-8 Forms)/ А. І. Фокіна (стр.74-76) Кл.слова: англійська мова
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Англійська мова та література -2018р.,N 13/14
Цікаві статті :
Шуляр О. М. Ігри під час навчання. Роль гри у процесі навчання англійської мови/ О. М. Шуляр (стр.4-26)
Oliveira S. How to speak fluent english - top 10 tips/ S. Oliveira (стр.27-30)
Вертипорох Н. Г. Літній англомовний табір "Wonderland"/ Н. Г. Вертипорох, Л. М. Лук’ященко (стр.32-56)
Крюкова С. В. Welcome to the "Master chef" tv show/ С. В. Крюкова (стр.57-61)
Скирдова Л. М. Travelling. Chester - an english city (6 form)/ Л. М. Скирдова (стр.62-65)
Веремчук А. П. Shops and shopping/ А. П. Веремчук (стр.66-72)
Глущенко Ж. Є. In town. My native town/ Ж. Є. Глущенко (стр.73-74)
Гребенюк Т. М. Традиції харчування українців та британців. Порівняння (10 клас)/ Т. М. Гребенюк (стр.75-77)
Нестеренко В. О. Domestic and wild animals (3 form)/ В. О. Нестеренко (стр.78-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гребенюк Т. М.
Назва : The united kingdom - geographical outlook (8 клас, за підручником О. Д. Карп’юк)
Місце публікування : Англійська мова та література. - Київ: Основа, 2018. - № 4/5. - С. 31-35 (Шифр А951813/2018/4/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--конспект уроку
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гребенюк Т. М.
Назва : n the world of fairy-tales (1-3 Forms)
Місце публікування : Англійська мова та література. - Київ: Основа, 2018. - № 10/11. - С. 67-69 (Шифр А951813/2018/10/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребенюк Т. М.
Назва : Традиції харчування українців та британців. Порівняння (10 клас)
Місце публікування : Англійська мова та література: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: Основа, 2018. - № 13/14. - С. 75-77 (Шифр А951813/2018/13/14)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--конспект уроку
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Літературний процес: методологія, імена, традиції -2019р.,N 13
Цікаві статті :
Бокшань Г. І. . Тілесна ідентичність у романі Богуміла Грабала «Я обслуговував англійського короля»/ Г. І. Бокшань (стр.3-8) Кл.слова: бінарні опозиції,раблезіанські традиції,гротеск
Васильєв Є. М. . Жанрова конверсія у сучасній європейській драматургії/ Є. М. Васильєв (стр.9-17) Кл.слова: драма абсурду,конверсія,драматургія
Гайдаш А. В. . До питання дефініції літературознавчої геронтології/ А. В. Гайдаш (стр.21-26) Кл.слова: ейджизм,евфемізм,старіння
Гребенюк Т. В. . Читач у стані невизначеності: процес рецепції художнього твору в контексті теорії можливих світів/ Т. В. Гребенюк (стр.27-33) Кл.слова: фокалізація,невизначеність,наносмисли
Кизилова В. В. . Авторська казка як джерело гендерної ідентичності (на прикладі циклу Марини Павленко «Півтора бажання. Казки з Ялосоветиної скрині)»/ В. В. Кизилова (стр.34-39) Кл.слова: гендерна ідентичність,фемінність,маскулінність
Лисанець Ю. В. . Смислотворчий потенціал мовчання у сучасному літературно-медичному дискурсі/ Ю. В. Лисанець (стр.40-43) Кл.слова: рецептивний ресурс,наратор
Свербілова Т. Г. . Літературна компаративістика: від порівняльних медіа-культурних студій до трансмедіальної наратології/ Т. Г. Свербілова (стр.44-53) Кл.слова: інтермедіальність,медіа-культурні,крос-дисциплінарні
Стежко С. О. . Особливості агітаційної п’єси початку ХХ століття/ С. О. Стежко (стр.44-53) Кл.слова: п’єса-агітка,персонаж,концепція минулого
Астрахан Н. І. . Жанрова природа роману Карела Чапека «Війна з саламандрами»/ Н. І. Астрахан (стр.59-65) Кл.слова: гуманізм,романна форма,поліфонія
Бабенко В. О. . Тяглість традиції, закономірності поетичних прийомів, переосмислення канонічного канону dell’arte. Жанрова трансформація commedia civile rusticale y commedia dell’arte (італійська драматургія)/ В. О. Бабенко (стр.66-72) Кл.слова: буфонада,імпровізація,comedia dell’arte
Брень В. В. . Теоретична і практична універсальність мотивів пам’яті і забуття в літературі/ В. В. Брень (стр.73-78) Кл.слова: травма,дискурс,забуття
Бишенко Т. І. Феномен тілесності в сучасній українській романістиці/ Т. І. Бишенко (стр.79-83) Кл.слова: модуси перцепції,сексуалізація,гендер
Василюк Є. І. . Мотив сну в "Уліссі" Дж. Джойса, "Мьорфі" С. Беккета і "Третьому поліцейському" Ф. О’брайена/ Є. І. Василюк (стр.84-90) Кл.слова: діамбулічний,сновида,танатологічний мотив
Васьків М. . "Французькі листи" Ісмаїла Ґаспринського як мандрівні нариси/ М. Васьків (стр.91-97) Кл.слова: мандрівний нарис,мусульмани,поліжанровість
Випасняк Г. О. . Місця і «не-місця» у прозі С. Жадана/ Г. О. Випасняк (стр.98-102) Кл.слова: простір,не-місця,хронотоп
Вощенко О. І. . Проблема типологічного ряду химерної прози та романістика В. Міняйла/ О. І. Вощенко (стр.103-108) Кл.слова: химерна проза,жанрова домінанта,пафос
Горболіс Л. М. . На початку і наприкінці часів» Павла Ар’є: інтермедіальний аспект осмислення/ Л. М. Горболіс (стр.109-113) Кл.слова: паратекстуальність,образ,деталь
Ігошев К. М. . Концепція «простого життя» Г.Д. Торо/ К. М. Ігошев (стр.114-118) Кл.слова: відлюдництво,усамітнення,самовдосконалення
Семіх К. . Семіх К. / К. Семіх (стр.119-125) Кл.слова: хронотоп,топос міста,екзистенціали
Маланій Н. І. . Питання дизабілиті у світлі просвітницьких ідей Європи XVII — XVIIІ століть/ Н. І. Маланій Кл.слова: ненормативна тілесність,просвітництво,атеїзм
Подвишенний О. А. . Онтологія українського письменника-вигнанця в мемуарах Уласа Самчука «П’ять по дванадцятій: записки на бігу»/ О. А. Подвишенний (стр.132-137) Кл.слова: окциденталізм,дегуманізація,мемуари
Рибалка І. С. . Чоловічі образи у оповіданнях Б. Ерскін/ І. С. Рибалка (стр.138-143) Кл.слова: гендер,тип образу
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2022р. т.28,N 3
Цікаві статті :
Гребенюк Т. Мовчання й говоріння як форми репрезентації історичної травми в українській прозі доби незалежності/ Т. Гребенюк (стр.104-112)
Головань Т. Українська філософська проза: objectum fictum чи літературна реальність?/ Т. Головань (стр.113-118)
Вірченко Т. Література у вимірах мета (на матеріалі есеїстики Григорія Штоня)/ Т. Вірченко (стр.119-124)
Даниленко В. Проблеми лідера, національної зради та готовності народу до боротьби за свою свободу в казках Івана Липи/ В. Даниленко (стр.125-130)
Гальчук О. Особливості анімалістичних кодів прози Едгара Аллана По/ О. Гальчук (стр.131-139)
Боронь О. Джерела Шевченкової обізнаності з японською культурою (коментар до кількох щоденникових записів)/ О. Боронь (стр.140-145)
Rosinska O. Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")/ O. Rosinska (стр.146-155)
Ліченко А. Деревовидна карта як різновид візуальної репрезентації даних у медіа/ А. Ліченко (стр.156-163)
Zhuravska O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "The Russian warship" meme. Part one/ O. Zhuravska (стр.164-174)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребенюк Т.
Назва : Мовчання й говоріння як форми репрезентації історичної травми в українській прозі доби незалежності
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 3. - С. 104-112. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.1 (Шифр С325934233/2022/28/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.1
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--сучасна українська література--історична травма--культурна пам’ять--національна ідентичність--мовчання
Анотація: Актуальність статті зумовлена необхідністю літературознавчого дослідження творів сучасної української прози, зосереджених на проблемі впливу історичної травми на процес становлення ідентичності, у контексті новітніх набутків студіи ідентичності, травми и пам’яті. Дослідження має на меті проаналізувати роль феноменів мовчання и говоріння як форм репрезентації історичних травм Украї ни XX століття у творах вітчизняної прози доби незалежності. Методологію аналізу становлять студії пам’яті, студії травми и студії ідентичності, а також постколоніальнии підхід до аналізу художніх явищ. Предметом дослідження є форми репрезентації історичної травми в аналізованих текстах через комунікативні феномени мовчання и говоріння. У результаті дослідження основними формами репрезентації травми у творах вважаються такі: зосередження уваги на фізично німих унаслідок пережитих травм персонажах; показ персонажів, які замовчують власні травми — свідомо або внаслідок неусвідомлених комунікативних блоків; відображення хронологічно тяглого процесу формування в протагоніста внутрішнього табу на висловлювання соціально небажаних думок; увага до ситуації утрати пам’яті, яка унеможливлює розуміння персонажем власної ідентичності; використання сюжетотвірного потенціалу таємниці, створення саспенсу завдяки смисловим лакунам в оповіді; «камуфлювання» ключової для наративу твору історії про травму під незначну побічну оповідь, використання ненадіи ної нарації , яка стимулює читача до власної верифікації отриманих фактів і до власних висновків щодо значення історичної травми в індивідуальніи життєвіи історії персонажа. Новизна дослідження полягає в розгляді новітніх художніх творів, які репрезентують історичні травми XX століття, крізь призму комунікативних феноменів мовчання и говоріння. Зв’язки історичної травми зі становленням індивідуальної й національної ідентичності, втіленим в украї нському художньому дискурсі доби незалежності, являють собою цікаву перспективну проблему для подальших літературознавчих досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)