Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гуревич, Р.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Пам’ятка авторові (стр.4) Кл.слова: загальна інформація,технічні вимоги,правові засади
Ничкало Н. Г. Професійний розвиток особистості: концептуальні засади і перспективи досліджень/ Н. Г. Ничкало (стр.5-13) Кл.слова: особистість,професійний розвиток,професійна самоактуалізація
Родигіна І. В. Філософські основи компетентністного підходу в освіті/ І. В. Родигіна (стр.14-20) Кл.слова: компетентністний підхід,біхевіоризм,позитивізм
Гуревич Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку майбутніх фахівців/ Р. С. Гуревич (стр.21-26) Кл.слова: інтердисциплінарне навчання,міждисциплінарне навчання,навчання студентів
Радкевич В. О. Професійний розвиток персоналу вітчизняних підприємств/ В. О. Радкевич (стр.27-31) Кл.слова: персонал підприємств,адаптація,наставництво
Васянович Г. П. Гуманістичний вимір формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування/ Г. П. Васянович (стр.32-37) Кл.слова: гуманізм,гуманний,гуманістичний вимір
Подолянчук С. В. Комплексний підхід до моніторингу наукової діяльності структурних підрозділів педагогічних університетів/ С. В. Подолянчук (стр.38-44) Кл.слова: моніторинг наукововї діяльності,оцінювання,науково-дослідна робота
Рудишин С. В. Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу/ С. В. Рудишин (стр.38-44) Кл.слова: природничо-наукова освіта,початкова школа,системний підхід
Помиткіна Л. В. Розвиток готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень засобами відеолекторію/ Л. В. Помиткіна (стр.50-56) Кл.слова: відеолекторій,відеофільми,стратегічні життєві рішення
Локшина О. І. Напрями трансформацій середньої освіти країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності/ О. І. Локшина (стр.57-63) Кл.слова: МСКО-3,Європейський Союз,академічна освіта
Лук’янова Л. Б. Світовий досвід та європейські тенденції законодавчого врегулювання освіти дорослих/ Л. Б. Лук’янова ; Л. Б. Лук'янова
Березівська Л. Д. Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в Радянській Україні в період зародження демократичних змін (1985-1991)/ Л. Д. Березівська (стр.70-78) Кл.слова: шкільна політика,національна школа,диференціація навчання
Карпенко О. В. Реалізація державної політики у сфері надання освітніх послуг вишами США/ О. В. Карпенко, С. В. Тарнавська (стр.79-87) Кл.слова: децентралізація управління,освітні послуги,академічні свободи
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(07):001.89/Г65
Автор(и) : Гончаренко С. У.
Назва : Педагогічні дослідження : методологічні поради молодим науковцям
Вихідні дані : Вінниця: ДОВ Вінниця, 2008
Кільк.характеристики :278 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 966-527-193-8:
ДРНТІ : 14
УДК : 37(07):001.89 + 001.89
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне дослідження--результати дослідження--методи дослідження--поняття математичної статистики--вимірювання в педагогіці
Анотація: У посібнику розглядаються теоретичні і практичні питання дослідно-пошукової та експериментальної роботи в школах, професійно-технічних училищах, вищих навчальних закладах та інших освітніх установах, починаючи від вибору проблеми і теми дослідження, уточнення вихідних фактів і теоретичних положень до апробації й літературного оформлення роботи. Посібник розрахований на докторантів, аспірантів, магістрів, пошукачів наукового ступеня доктора і кандидата педагогічних наук.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)

Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091/Г 70
Автор(и) : Гороль П. К., Гуревич Р. С., Коношевський Л. Л., Шестопалюк О. В.
Назва : Сучасні інформаційні засоби навчання : навчальний посібник : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Освіта України, 2007
Кільк.характеристики :534 с
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.85
УДК : 37.091
Предметні рубрики: Засоби навчання
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(07):001.89/Г65
Автор(и) : Гончаренко С. У.
Назва : Педагогічні дослідження : методологічні поради молодим науковцям . -2-е видання, перероблене
Вихідні дані : Вінниця: ДОВ Вінниця, 2010
Кільк.характеристики :308 с
ISBN, Ціна 966-527-193-8:
ДРНТІ : 14
УДК : 37(07):001.89
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне дослідження--результати дослідження--методи дослідження--поняття математичної статистики--вимірювання в педагогіці
Анотація: У посібнику розглядаються теоретичні і практичні питання дослідно-пошукової та експериментальної роботи в школах, професійно-технічних училищах, вищих навчальних закладах та інших освітніх установах, починаючи від вибору проблеми і теми дослідження, уточнення вихідних фактів і теоретичних положень до апробації й літературного оформлення роботи. Посібник розрахований на докторантів, аспірантів, магістрів, пошукачів наукового ступеня доктора і кандидата педагогічних наук.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гуревич Р. С.
Назва : Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку майбутніх фахівців
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - Київ: Педагогічна преса, 2015. - N 1. - С. 21-26 (Шифр П186607/2015/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтердисциплінарне навчання--міждисциплінарне навчання--навчання студентів
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2022р.,N 3/4
Цікаві статті :
Срібняк І. "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.)/ І. Срібняк (стр.6-21)
Гуревич Р. Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи/ Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко (стр.22-46)
Кондратець І. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку/ І. Кондратець, М. Науменко (стр.47-56)
Нуралієва Л. Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач/ Л. Нуралієва, Л. Сиволоцька, О. Наливайко (стр.57-75)
Паламар С. Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти/ С. Паламар, М. Науменко (стр.76-92)
Lu Baowen. The concept of student ethnocultural competence/ Baowen Lu (стр.93-106)
Теряєва Л. Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування/ Л. Теряєва (стр.107-116)
Мачинська Н. Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики/ Н. Мачинська (стр.117-128)
Головатенко Т. Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія)/ Т. Головатенко (стр.129-146)
Осадча К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання/ К. Осадча (стр.147-162)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуревич Р., Коношевський Л., Опушко Н.
Назва : Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 3/4. - С. 22-46. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.342 (Шифр О283150799/2022/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.342
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова дидактика--цифрове освітнє середовище--цифровізація--цифрові технології--освіта--технології в освіті--модернізація освіти
Анотація: В статті проаналізовано цифровізацію сучасної освіти. Її актуальність визначається роллю освіти у житті сучасного суспільства, що орієнтується на принципи та цінності постіндустріальної епохи. В удосконаленні національної освіти з кожним роком усе більшу роль набувають цифрові технології, що сприяють підвищенню якості підготовки майбутніх учителів і зближення освіти з наукою. Водночас ці технології потребують аналізу їх впливу на суспільство. В зв’язку з цим вивчення питань цифровізації освіти та її соціальних наслідків видається дуже актуальним напрямом наукових досліджень. Для досягнення поставленої мети використано методи соціального пізнання, аналізу філософської, соціологічної, педагогічної літератури, синтезу та моделювання соціально-культурних процесів. Визначено основні проблеми цифровізації освіти: дегуманізація освітніх, а далі всіх інших соціальних відносин, здатності здобувачів освіти до творчості, зростання прагматизму й індивідуалізму на основі цінностей особистого комфорту й споживання. Визначено перспективи цифровізації системи освіти: інструментальні – оснащення освітніх закладів якісним програмним забезпеченням, інформаційними системами, що забезпечують доступ до освітніх ресурсів, впровадження інформаційних (дистанційних) технологій, он-лайннавчання, зміна вимог до викладачів і здобувачів освіти, становлення нових освітніх структур, неминучі зміни звичних форм і методів навчання; ціннісносмислові – знаходження гармонійної єдності з найкращими традиціями вітчизняної освіти. Розв’язання практичних питань, пов’язаних з реалізацією державної політики цифровізації різних сфер суспільних відносин, що сприяють координації зусиль науковців, політиків, інститутів громадянського суспільства з соціально-економічного та культурного розвитку інформаційного суспільства
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)