Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гілета, І. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Поліграфія і видавнича справа -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Дурняк Б. В. Моделі планування навчального процесу спеціальності вищого навчально¬го закладу / Б. В. Дурняк, В. М. Сеньківський, О. В. Литовченко (стр.11-17) Кл.слова: навчальний план,навчальна дисципліна,ВНЗ
Гавенко С. Ф. Імітаційне моделювання процесу руйнування оболонок аромокапсул при використанні аромопродукції / С. Ф. Гавенко, П. Б. Петрик (стр.18-24) Кл.слова: аромовідбитки,аромокапсули,процеси тертя
Дурняк Б. В. Модифікація моделей прогнозування / Б. В. Дурняк, М. М. Кляп (стр.25-33) Кл.слова: інформаційне розширення,система прогнозування,модель прогнозу
Сеньківський В. М. Дослідження процесу зміщення сторінок книжкових зошитів при комплектуванні підбиранням / В. М. Сеньківський, Т. С. Голубник (стр.34-) Кл.слова: дослідження,зміщення,сторінки зошита
Дурняк Б. В. Моделі визначення величини ризику на основі використання ймовірнісних підходів / Б. В. Дурняк, T. М. Майба (стр.42-50) Кл.слова: ризик,атака,об'єкт
Kulishova N. Ye. Application of the neuro-fuzzy system for data interpolation during metameric colors reproduction / N. Ye. Kulishova (стр.51-59) Кл.слова: нейро-фаззі система,нерегулярна інтерполяція,метамірні кольори
Дурняк Б. В. Особливості використання методів шифрування в задачах захисту інформаційних соціальних мереж/ Б. В. Дурняк, T. М. Хомета (стр.60-68) Кл.слова: інформаційні соціальні системи ICS,верифікація,ідентифікаційні дані
Піх І. В. Вибір альтернативної системи для формування навчальних електронних ресурсів/ І. В. Піх, P. Р. Андріїв (стр.69-76) Кл.слова: CMS-система,MVC фреймворк,HMVC фреймворк
Гілета І. В. Моделі прийняття рішень при проектуванні електронного видання/ І. В. Гілета (стр.77-83) Кл.слова: характеристика електронних видань,критерії реалізації бізнес-процесів,лінгвістичні змінні
Bartashevich S. A. Development of experimental ultrasound device for modification of flexographic photopolymer printing plates / S. A. Bartashevich, S. К. Grudo, S. A. Khokhriakov (стр.84-92) Кл.слова: фотополімерна друкарська форма,ультразвукова модифікація,півхвильова кливальна система
Казьмірович O. P. Інформаційно-керуючий пристрій фальцювальних машин з використанням програмованих логічних контролерів/ O. P. Казьмірович, P. B. Казьмірович (стр.93-) Кл.слова: фальцювальні машини,автоматизація,лічильно-групувальний пристрій
Ковпак В. А. Матриця ідеї нації : соціокомунікативний вимір/ В. А. Ковпак (стр.101-110) Кл.слова: націотворчий дискурс,інформаційно-комунікативна діяльність,національна ідея
Івасенко Л. О. Науковий стиль як об’єкт дослідження вітчизняних вчених/ Л. О. Івасенко (стр.111-120) Кл.слова: науковий стиль,монографія,дисертація
Рижко І. В. Мережева наукова періодика в інформаційному просторі України: тенденції та актуальні завдання/ І. В. Рижко (стр.121-130) Кл.слова: електронна наукова періодика,мережовий науковий простір,онлайнові наукові ресурси
Полєжаєв Ю. Г. Тревел-журналістика як об’єкт наукового осмислення: сфери інтересу та дискусійні проблеми (на матеріалі зарубіжного досвіду)/ Ю. Г. Полєжаєв (стр.131-140) Кл.слова: тревел-журналістика,туризм,лайфстайл-журналізм
Гарматій О. В. Інформаційні жанри як пріоритетні у практиці інформагентств / О. В. Гарматій (стр.141-148) Кл.слова: інформаційні агенства,замітка,блискавка
Лозинський А.-Л. Р. Компіляція у літературі: форми реалізації та проблема плагіату/ А.-Л. Р. Лозинський (стр.149-154) Кл.слова: автор-упорядник,енциклопедія,збірник
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Поліграфія і видавнича справа -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Дурняк Б. В. Формування якості процесу проектування видань на основі матриць знань і нечітких логічних рівнянь/ Б. В. Дурняк, І. В. Піх, В. М. Сеньківський (стр.11-18) Кл.слова: проектування видань,логічне висловлювання,функція незалежності
Гриценко О. О. Структура поверхні друкованого фарбованого шару з нанофотонними елементами для маркуваннь розумних паковань/ О. О. Гриценко, А. С. Морозов (стр.23-31) Кл.слова: фарбовий шар,структура поверхні,розумні паковання
Никируй В. Е. Виготовалення флексографічних друкарських форм із висотою друкарських елементів нижче рівня плашки, методом прямого лазерного гравіювання/ В. Е. Никируй, В. 3. Маїк (стр.32-37) Кл.слова: флексографічні друкарські форми,пряме лазерне гравіювання,різновисокі друкарські елементи
Голубник Т. С. Модифікований спосіб формування спуску багатосторінкових видань/ Т. С. Голубник, В. М. Сеньківський (стр.38-44) Кл.слова: макет спуску,розкладка сторінок,комплектування підбиранням та вкладанням
Луцків М. М. Модель автотипної тонопередачі короткої фарбодрукарської системи - растровий елемент квадратної форми/ М. М. Луцків, П. З. Курка (стр.45-55) Кл.слова: автотипія,друкарська форма,нафарблення
Кузнецов В. О. Модернізація механізму привода натискної плити у штанцювальному пресі/ В. О. Кузнецов, І. І. Регей, В. В. Влах (стр.56-62) Кл.слова: штанцювальне обладнання,кривошипноповзунний механізм,кінематичні параметри
Репета В. Б. Контроль стабільності друкарського процесу на вузькорулонній УФ-флексографічній машині / В. Б. Репета, В. В. Кукура, М. О. Місюра (стр.63-69) Кл.слова: флексографія,оптична щільність,в’язкість
Пасєка М. С. Використання хмарних технологій для розробки програмних додатків/ М. С. Пасєка (стр.70-79) Кл.слова: бізнес-логіка,структурна схема проектування,архітектурний шаблон
Сеньківський В. М. Багатофакторний вибір альтернативних варіантів проектування видання на основі нечіткого відношення переваги/ В. М. Сеньківський, А. В. Кудряшова (стр.80-86) Кл.слова: проектування видання,альтернатива,відношення
Гілета І. В. Модель факторів впливу на процес пректування тактильної продукції/ І. В. Гілета, М. М. Гавенко, В. М. Сеньківський (стр.87-96) Кл.слова: тактильна продукція,класифікація факторів впливу,вага фактора впливу
Зелінська Н. В. Підручник чи монографія: що вибере реформована вища школа?/ Н. В. Зелінська (стр.97-107) Кл.слова: плагіат,навчальний процес,навчальна література
Огар Е. І. Медіаосвіченість видавців в епоху цифрових технологій: актуальні проблеми професійного вишколу/ Е. І. Огар (стр.108-115) Кл.слова: медіакреативність,медіаосвіченість видавця,медіакритичність
Фіялка С. Б. Greenwashing in communication with consumers on the Ukrainian market/ С. Б. Фіялка (стр.116-128) Кл.слова: грінвошинг,комунікація,громадська думка
Благовірна Н. Б. Перевідкриття "інформації брутто", або реконфігурація всесвітнього "навчального плану" та ролі редактора Луцьким видавничим середовищем/ Н. Б. Благовірна (стр.129-144) Кл.слова: редактор,видавець,видавнича культура
Балюн О. О. Актуальні питання досліджень телевізійної аудиторії України/ О. О. Балюн (стр.145-153) Кл.слова: телевізійна аудиторія,вибірка,піплметр
Гиріна Т. С. Радіомовлення як фактор інкультації україномовного населення в Польщі/ Т. С. Гиріна (стр.154-162) Кл.слова: радіопрограма,українська програма,соціальна комунікація
Хітрова Т. В. Медіатизація пам’яті в концепції соціокомунікативного підходу/ Т. В. Хітрова (стр.163-171) Кл.слова: дискурс,масофікація,комунікаційні технології
Курбан О. В. Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація/ О. В. Курбан (стр.172-182) Кл.слова: інформація,соціальні мережі,інформаційні кампанії
Дутчак А. А. Основні критерії визначення динаміки розвитку онлайн-телеканалу/ А. А. Дутчак (стр.183-192) Кл.слова: телебачення,телевізійна журналістика,телевізійна редакція
Копистицька І. М. Антикризова комунікація із громадськістю як шлях до соціально відповідального підприємства/ І. М. Копистицька, О. І. Говера, І. В. Бойчук (стр.193-199) Кл.слова: зовнішня громадськість,соціальна напруга,антикризовий PR
Стахів М. Р. Навчальні Е-посібники для ВНЗ: поліфункціональний характер використання/ М. Р. Стахів (стр.200-208) Кл.слова: візуальне наповнення,інформаційні технології,текст
Піскозуб Л. Й. Структура рекламного контенту веб-сайтів/ Л. Й. Піскозуб (стр.209-212) Кл.слова: рекламний контент,адаптація,реклама продажів
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гілета І. В.
Назва : Моделі прийняття рішень при проектуванні електронного видання
Місце публікування : Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2015. - N 1. - С. 77-83 (Шифр П739395/2015/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): характеристика електронних видань--критерії реалізації бізнес-процесів--лінгвістичні змінні
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гілета І. В., Гавенко М. М., Сеньківський В. М.
Назва : Модель факторів впливу на процес пректування тактильної продукції
Місце публікування : Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2017. - N 1. - С. 87-96 (Шифр П739395/2017/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тактильна продукція--класифікація факторів впливу--вага фактора впливу
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)