Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Дробчак, Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Назва журналу :Початкова школа -2017р.,N 8
Цікаві статті :
Про внесення до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг (стр.1.)
Гавриш І. Розбудовуючи Нову українську школу: теоретико-методологічні основи реалізації компетентнісного підходу в освіті в науково-педагогічному проекті "Інтелект України"/ І. Гавриш, А. Ткачов (стр.2–5.)
Савченко О. Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування/ О. Савченко (стр.6–12.)
Пономарьова К. Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників/ К. Пономарьова (стр.12–15.)
Мартиненко В. Читацька діяльність молодших школярів: сучасні тенденцї розвитку/ В. Мартиненко (стр.16–20)
Вашуленко О. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання/ О. Вашуленко (стр.20–24)
Андрусенко І. Організаційно-педагогічні умови ормування екологічної грамотності молодших школярів/ І. Андрусенко (стр.25–28)
Бібік Н. Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі"/ Н. Бібік (стр.29–33.)
Дробчак Я. Формування міжпредметної компетенції в учнів на уроках трудового навчання/ Я. Дробчак, О. Дозорців (стр.33–39.)
Філіпінко Л. Урок з математики у 1 класі/ Л. Філіпінко (стр.39–41.)
Про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня Конституції України (стр.41.)
Яновицька Н. Граматичні вправи як основа засвоєння української мови в початкових класах/ Н. Яновицька (стр.42–46)
Митник О. Підготовка батьків-вихователів до формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу/ О. Митник, О. Чистяк (стр.47–49.)
Ходакова Т. Секрети успішного виступу/ Т. Ходакова (стр.49–51.)
Стрілець С. Діти – дзеркало душі батьків/ С. Стрілець (стр.52–53.)
Кацубо Я. День народження нашого класу/ Я. Кацубо (стр.54–56.)
Білоконна Н. Професійна періодика як важливий засіб підготовки майбутнього вчителя початкових класів/ Н. Білоконна (стр.58–60)
Коломенська Т. Природа – наш дім, а ми дбайливі жителі в нім/ Т. Коломенська (стр.61–62.)
Генатуліна С. Народні символи України/ С. Генатуліна (стр.62–63.)
Коряченко Л. Хліб – усьому голова/ Л. Коряченко (стр.63–64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дробчак Я., Дозорців О.
Назва : Формування міжпредметної компетенції в учнів на уроках трудового навчання
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 8. - С. 33–39. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/8). - ISSN 0131-5358
УДК : 371.314.5:62/64](477) + 373.3.016:62/64]:371.31
Предметні рубрики: Міжпредметні зв’язки-- міжпредметна компетенція-- трудове навчання-- початкова школа
Трудове навчання-- уроки-- міжпредметні зв’язки-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметні зв’язки--міжпредметна компетенція--трудове навчання--уроки--робота з папером--робота із природним матеріалом--аплікація з ниток--оригамі--початкова школа--1 клас
Анотація: У статті розповідається про те, що формувати в учнів міжпредметні компетентності можна через застосування технологій навчання, зокрема через використання на уроках міжпредметних зв’язків. Наведно приклади уроків із трудового навчання із використанням міжпредметниз зв’язків для учнів початкової школи.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Початкова школа -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Ковальова В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти/ В. Ковальова (стр.1–3)
Каракоз С. Олександр Захаренко/ С. Каракоз (стр.4–7.)
Піка Т. Виховання духовно осмисленого патріотизму/ Т. Піка (стр.8–9.)
Козінцева Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів/ Т. Козінцева (стр.10–13)
Губарєва С. Урок української мови у 2 класі/ С. Губарєва (стр.14–15)
Гуцалюк Т. Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу"/ Т. Гуцалюк (стр.15–17)
Билиця І. Вивчення життя та творчості Лесі Українки на уроці літературного читання у 4 класі/ І. Билиця (стр.17–20.)
Романь Н. Чекаємо весну/ Н. Романь (стр.20–23.)
Тарнавська С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра/ С. Тарнавська (стр.24–28)
Шишова О. Спрощення таблиці множення/ О. Шишова (стр.29–33.)
Ковальчук Л. Цікаві задачі не для ледачих/ Л. Ковальчук (стр.33–36.)
Кацубо Я. Відкритий інтегрований урок у 2 класі/ Я. Кацубо (стр.37–39.)
Філіпінко Л. Формування екологічної свідомості у молодших школярів/ Л. Філіпінко (стр.40–41.)
Дробчак Я. Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи/ Я. Дробчак (стр.41–44.)
Балютіна К. "Шпаргалка" для батьків/ К. Балютіна (стр.45–46.)
Грошева О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів/ О. Грошева (стр.47–49)
Кириленко В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів/ В. Кириленко (стр.50–53)
Марченко Н. Ключ 1 до читання/ Н. Марченко (стр.54–57.)
Висоцька Л. Тепло татусевих долонь/ Л. Висоцька (стр.58–60.)
Авдусенко Л. Цінності інклюзивної освіти/ Л. Авдусенко (стр.61)
Петрина А. Світла зірка Лесі Українки/ А. Петрина (стр.62.)
Гринишак Я. Шануймо рідне/ Я. Гринишак (стр.63–64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дробчак Я.
Назва : Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 2. - С. 41–44. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/2). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Творчі здібності-- трудове навчання-- початкова школа
Трудове навчання-- уроки-- оригамі-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчі здібності--творчі компетентності--трудове навчання--пізнавальний інтерес--творча діяльність--творча особистість--робота з папером--методика викладання--уроки--оригамі--початкова школа--2 клас
Анотація: У статті розповідається про те, що формування творчих компетентностей учнів на уроках трудового навчання зумовлене реалізацією не тільки відповідного оновлення змісту освіти, а й відповідних методів та технологій навчання. Подано приклад уроку з трудового навчання на тему: "Оригамі" для учнів 2 класів.
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дробчак Я., Дозорців О.
Назва : Формування міжпредметної компетенції в учнів на уроках трудового навчання
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2017. - № 8. - С. 33–39. (Шифр П860805/2017/8)
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дробчак Я.
Назва : Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2018. - № 2. - С. 41–44. (Шифр П860805/2018/2)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Початкова школа -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Рондяк Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ Леся Рондяк (стр.1–6)
Зілінська Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання/ Наталія Зілінська (стр.6–11)
Космовський Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі/ Богдан Космовський (стр.11–16)
Котяхова Н. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи/ Наталія Котяхова (стр.17–21)
Сарієнко В. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту/ Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко (стр.22–26)
Кіщук Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні/ Наталія Кіщук (стр.27–30.)
Гречук В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами/ Василь Гречук (стр.31–35)
Бурлака С. Діти об’єднують Україну/ Світлана Бурлака (стр.36–39.)
Петрик О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів/ Ольга Петрик (стр.39–43)
Горбунова Л. Урок літературного читання, 2 клас/ Леся Горбунова (стр.43–47)
Дризлова В. Вчимося бути толерантними/ Вікторія Дризлова (стр.48–51.)
Дробчак Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей/ Ярослава Дробчак, Іван Кутняк (стр.51–53.)
Бурлака С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..."/ Світлана Бурлака (стр.54–59)
Ґолибарт Є. Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе/ Євген Ґолибарт (стр.61–62.)
Конкурс "Розповідь про добрі справи" (стр.63–64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дробчак Я., Кутняк І.
Назва : Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 51–53. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/6). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Нестандартні уроки-- урок-мандрівка-- математика-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нестандартні уроки--методика викладання--математика--урок-мандрівка--міжпредметні зв’язки--геометричні фігури--склад числа--початкова школа--1 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку-мандрівки з математики на тему: "Урок-мандрівка "Я пізнаю світ" для учнів 1 класу. Мета: закріпити знання про геометричні фігури, про їх поділ на окремі частини; узагальнити знання про склад числа, про рослинний і тваринний світ.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)