Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Заєць, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Заєць, В. Г.
    Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія" [Електронний ресурс] / В. Г. Заєць. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 1. - С. 70-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.
373.5.016:811.161.2(072)
З-16


    Заєць, В. Г.
    Методика навчання української мови на текстовій основі : (8-9-і класи з поглибленим вивченням) / В. Г. Заєць ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Аграр Медіа Груп, 2015. - 120 с. - ISBN 978-617-646-390-2 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова --Методика навчання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
історичний розвиток мови -- уроки словесності -- елективний курс -- мовні категорії
Дод.точки доступу:
Яворська, С. Т. \рецензент.\
Таранік-Ткачук, К. В. \рецензент.\
Кривицька, М. Т. \рецензент.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

3.


    Заєць, В. Г.
    Ці милі, добрі книги (для учнів 3-х класів) / В. Г. Заєць, Л. О. Іващенко // Шкільний бібліотекар (Осн.). - 2018. - N 6. - С. 5-9.

Кл.слова (ненормовані):
молодший шкільний вік -- бібліотечний урок -- книга
Дод.точки доступу:
Іващенко, Л. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Заєць, В. М.
    Необхідність використання конвергентних білінгових систем [Текст] / В. М. Заєць, А. П. Бондарчук, О. В. Сеньков // Телекомунікаційні та інформаційні технології = Телекоммуникационные и информационные технологии = Telecommunication and informative technologies. - Київ : Державний університет телекомунікацій, 2017. - № 2. - С. 20-23. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
білінг -- конвергентна система -- модель eTom
Дод.точки доступу:
Бондарчук, А. П.
Сеньков, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Заєць, В. П.
    Світ живої природи. Урок природознавства у 1-му класі [Текст] / В. П. Заєць // Початкове навчання та виховання. - Київ : Основа, 2016. - № 7/8. - С. 33-36


Є примірники у відділах:
Ф2 (14.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Заєць, В.
    Морфолого-синтаксична деривація в художньому тексті (на матеріалі роману Г. Вдовиченко "Пів’яблука") / В. Заєць // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 1, DOI 10.28925/2311-259X.2016(1)985. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
дериватологія -- морфолого-синтаксичний спосіб словотворення -- частини мови -- конверсія -- ад’єктивація -- субстантивація -- прономіналізація
Анотація: У статті розглянуто особливості морфолого-синтаксичного способу словотворення на матеріалі сучасного літературного твору. Доведено ад’єктивацію дієприкметників, субстантивацію прикметників, дієприкметників, числівників, вигуків, прономіналізацію числівників усталеними зворотами. Установлено конверсію іменників у прислівники. Обґрунтовано значущість взаємопереходів у підсиленні експресивності, образності мовлення героїв твору, об’єктивного зображення подій, обставин життя. Уживання конверсії різних видів пояснюється гендерним фактором. Підтверджено вплив конверсії на стилістичні якості художнього твору, зокрема на гендерному рівні взаємопереходи використовуються для мовної експресії, виразності, образності. Перспективним видається використання в художньому стилі різних видів конверсії для посилення розповідної манери твору
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Заєць, В.
    Продуктивність вторинних дієслів у художньому дискурсі ХХ століття (на матеріалі прози Ю. Яновського, М. Стельмаха, О. Гончара) / В. Заєць // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2018. - № 3. - С. 55-65, DOI 10.28925/2311-259x.2018.3.6 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
афікс -- дериваційний потенціал -- дієслово -- динаміка -- парадигма
Анотація: Розглянуто продуктивність словотвірних типів дієслів на матеріалі близько 1200 одиниць дієслівних лексем, залучених за допомогою методу фрагментарної вибірки із творів М. Стельмаха, Ю. Яновського (роман у новелах «Вершники»), роману «Собор» О. Гончара. Художня проза цих письменників демонструє становлення українськомовної словотвірної традиції на різних етапах історичного розвитку, а також класичні зразки ідіостилю, які досі є об’єктами наукового аналізу мовознавців. Метою праці є дослідження словотвірних моделей дієслів у художній прозі ХХ століття. Завдання розвідки — порівняти моделі різноструктурних дієслів у зазначених творах. Є підстави стверджувати, що сталість моделей словотворення дієслівного корпусу є основним джерелом поповнення лексики усіх функціональних стилів сучасної української мови. Прогнозовано, що ця тенденція матиме вплив на україністику в майбутньому. Тому актуальність дослідження полягає не лише в науковому аналізі знакових репрезентацій певних періодів функціонування мови, а і в визначенні закономірностей її подальшого розвитку. У процесі дослідження з’ясовано роль вторинних дієслів із різноструктурними формантами для експлікації дій, станів, процесів, їх динаміки в художньому тексті. Показано роль і значення формантів у творенні моделей дієслів. Увагу зосереджено на продуктивних дієслівних афіксах художньої прози. Зафіксовано роль словотворчих формантів для передачі продуктивності дії, процесу, стану. У подальшому потребують студіювання дієслівні парадигми інших жанрів художньої літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.
Шифр: О283150799/2014/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бабушко, С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект / С. Р. Бабушко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевчук, Н. С. Визначення критеріїв вихованості дітей трудових мігрантів / Н. С. Гевчук. - С.13-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології / О. М. Глушак. - С.25-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету / Н. В. Горбенко. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти / Ю. В. Грищук. - С.46-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Дідик, Н. М. Розвиток особистісної зрілості майбутніх соціальних педагогів / Н. М. Дідик. - С.58-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Заєць, В. Г. Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія" / В. Г. Заєць. - С.70-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції / В. В. Зінченко. - С.82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі / Л. В. Козак. - С.95-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Форсайт для розвитку освіти в середньостроковій і довгостроковій перспективі / О. М. Кузьменко. - С.108-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів / Я. А. Кульбашна. - С.117-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. А. Моделі створення бази знань експертної системи з вибору спеціальності для абітурієнтів вищого навчального закладу / Г. А. Кучаковська. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики / Н. П. Мазур. - С.139-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. О. Основні принципи організації діяльності навчального народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі / М. О. Малахова. - С.149-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Наровлянський, О. Д. Нормативно-правове регулювання діяльності дитячих таборів (центрів) в Україні / О. Д. Наровлянський. - С.156-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Про що розповість педагогу конституція тіла студента / Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська. - С.168-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрощук, Н. Р. Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання / Н. Р. Петрощук. - С.182-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрунько, О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації / О. В. Петрунько. - С.194-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазанович, Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу / Л. В. Сазанович. - С.208-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Тригуб, І. І. Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект / І. І. Тригуб. - С.218-226. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента / А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко. - С.227-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: П843512/2016/7/8
   Журнал

Початкове навчання та виховання [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2004 - . - Виходить тричі на місяць
2016р. № 7/8
Зміст:
Павелко, Л. І. Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів / Л. І. Павелко. - С.2-7
Водостой, Л. Г. Прийоми формування усних обчислювальних навичок у молодших школярів / Л. Г. Водостой. - С.8-9
Колотило, Л. М. Весна в усній народній творчості. Творчий проект у 1-му класі / Л. М. Колотило. - С.10-14
Крамар, Л. П. Узагальнення знань учнів про іменник. Урок української мови з використанням програми "Аліса вивчає українську мову" у 2-му класі / Л. П. Крамар. - С.15-17
Леусенко, Н. І. Формування здоров’язбережувальних компетентностей молодших школярів / Н. І. Леусенко. - С.18-22
Захарчук, О. О. Обережно, газ! Урок з курсу "Основи здоров’я" у 3-му класі / О. О. Захарчук. - С.23-26
Колісник, С. П. Здоров’я той має, хто про нього дбає. Виховний захід / С. П. Колісник. - С.27-29
Лисенко, Т. В. Етикет вітання. Історія, традиції, значення. Виховний захід у 4-му класі / Т. В. Лисенко. - С.30-32
Заєць, В. П. Світ живої природи. Урок природознавства у 1-му класі / В. П. Заєць. - С.33-36
Буткова, Л. О. Не зривай первоцвіти! Урок-звіт з природознавства (презентація міні-проекту) у 2-му класі / Л. О. Буткова. - С.37-43
Храпко, Л. О. Первоцвіти нашого краю. Дослідницько- пошуковий проект у 4-му класі / Л. О. Храпко. - С.44-48
Галябар, О. М. Гарна хата. Урок образотворчого мистецтва у 2-му класі / О. М. Галябар. - С.49-51
Синяк, Р. Б. Весна настала. Урок образотворчого мистецтва у 2-му класі / Р. Б. Синяк. - С.52-54
Мізіна, О. В. Колесо фортуни. Батьківські збори - родинна гра / О. В. Мізіна. - С.55-58
Пащенко, О. І. Картки з української мови для учнів 2-го класу / О. І. Пащенко. - С.59-71
Довгаль, В. М. Творчі завдання екологічного спрямування для учнів 2-го класу / В. М. Довгаль. - С.72-79
Є примірники у відділах:
Ф2 (14.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: П888118777/2015/84
   Журнал

Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник. - Житомир-Київ : Житомирський державний університет імені Івана Франка. - періодичність невідома
2015р. Вып. 84
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності
Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання
Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість
Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія
Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація
Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність
Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання
Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність
Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм
Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення
Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акместановлення
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення
Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал
Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості
Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків
Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови
Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія
Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість
Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець
Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання
Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток
Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія
Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284
Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір
Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції
Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання
Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих
Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація
Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність
Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта
Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема
Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез
Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій
Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)